selberdo 34 Skrevet 31. Juli, 2018 Igenogigen skrev, den 28/7/2018 at 13:53: Er bestemt os interesseret, kan bare ikke i dag.. ellers så skulle hun da nok få lov at sutte og sluge. Hvis manden vil kigge på så fint med mig, bare han ikke skal hjælpe hende Blow med slug til 400,- det er sgu ikke hver dag man får tilbudt det Jeg kan da ikke se i hendes annonce med 400 kr ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Igenogigen 104 Skrevet 31. Juli, 2018 selberdo skrev, for 7 timer siden: Jeg kan da ikke se i hendes annonce med 400 kr ??? Det er fordi hun har ændret annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle-1 163 Skrevet 31. Juli, 2018 Man skal være hurtig ud har lige prøvet at kontakte hende. Men hun havde allerede fundet dem hun skulle bruge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 31. Juli, 2018 selberdo skrev, for 10 timer siden: Hvordan får man det til 400 kr. Var det en profil herinde? Det kan du her - det er så ikke med afslutning i munden. https://annoncelight.dk/search/smørum?region=DK&type=any Der er en anmeldelse af hende her på siden. Jeg kommer ikke igen.. kan jeg nævne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 31. Juli, 2018 Hun har skiftet tekst igen nu. Synes egentlig det er meget fedt med lidt forskellige menuer, alt efter hvad de selv synes er frækt. Tror ikke de gør det direkte for pengenes skyld. Så var det nok lidt dyrere. Det var også hvad de skrev til mig. Håber selv at få mulighed for en sutter med slug en dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 31. Juli, 2018 Nu er de der med nyt koncept. Blindfoldet med hænderne bundet på ryggen med åben mund. 250kr.... https://annoncelight.dk/showad/196519 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 852 Skrevet 31. Juli, 2018 Det bliver vist et mere og mere bizart koncept. Kom til at tænke på den film på nettet med den originale sluger, som en anden bruger havde linket til herinde, men hurtigt blev slettet, hvor man ser slugeren i en swingerclub gennemgå en bukkake seance. (Og ja, hun er sgu en lækker steg, der kan li’ sperm “en gros”). I filmen rammer en enkelt “supersprøjter” slugerens mand, der står bag hende og holder et tørklæde foran hendes øjne, mens hun knælende tager imod “skumsprøjt” i ansigtet fra den ene saftspændte herre efter den anden. Det samme kan ske for slugeren2’s mand. Gad vide om han har tænkt den tanke? Udover renlighed bliver kravet måske udvidet til begrænset “rækkevidde” for gæsterne 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 65 Skrevet 2. August, 2018 Man savner den originale sluger ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Larsebro Skrevet 2. August, 2018 Det er for mærkeligt til mig, hvis manden står og kigger. Så kan jeg ikke :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 2. August, 2018 Larsebro skrev, for 1 time siden: Det er for mærkeligt til mig, hvis manden står og kigger. Så kan jeg ikke :D Du vil have, at han deltager? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 732 Skrevet 4. August, 2018 norbert skrev, den 31/7/2018 at 19:31: Det kan du her - det er så ikke med afslutning i munden. https://annoncelight.dk/search/smørum?region=DK&type=any Der er en anmeldelse af hende her på siden. Jeg kommer ikke igen.. kan jeg nævne. Dette er hverken Slugeren eller Slugeren2. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peto 62 Skrevet 5. August, 2018 Tror ikke det er noget for mig, men det ud til at hun er på i dag fra 16-18. Annoncen opdateret for 20 min. siden, så der er nok stadig muligheder. https://annoncelight.dk/showad/196519 /Peto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
perperhansen 26 Skrevet 5. August, 2018 Hvem prøver hende i aften og melder tilbage den “gamle “ sluger var fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 15. August, 2018 For mit vedkommende, så er jeg der, hvor det kun er den Originale Sluger der frister til gentagelser :-) Men der er vist ikke mange chancer for, at det kommer til at ske - desværre .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 17. August, 2018 Såvidt jeg husker, så var det kun et krav i begyndelsen at manden var tilstede(hos den oprindelige sluger)? Jeg har i hvert tilfælde besøgt hende hvor hun var alene. Hun har vist fået et nyt liv, så tror desværre ikke hun gør comeback i gamet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg