Gæst Skrevet 28. Juli, 2018 Hej Er der nogen der hae haft fornøjelsen af denne kvinde, og som vil dele info. Har skrevet lidt med hende og hun lyder fornuftig i hendes tilgang til dette, så nu må vi se om et møde kan finde sted. https://sugardaters.dk/show?alias=Charlotte1 ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 82 Skrevet 29. Juli, 2018 Jeg får en slettet eller blokeret profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 29. Juli, 2018 Virker fint hos mig, men har ikke besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbibo73 2 Skrevet 19. August, 2018 Hej jeg kan bekræfte at bag denne smukke sukker pige, befinder der sig en super lækker og smuk kvinde... jeg har brugt hende et par gange og kan sgu ikke få nok af hende. Normalt er jeg ikke den der fyre raketten a& på 5 minutter, men hun ved hvor der skal trykkes og har smukke øjne der bare suser i spidsen...... hun er sød, sjov og meget nem at omgås hun er fræk og har verdens bedste hænder, så drenge bare kløe på og lav aftale med hende i vil ikke blive skuffet.. stor ros herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 20 Skrevet 19. August, 2018 Hvad måtte du slippe for sådan en omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 19. August, 2018 Har også overvejet hende, da jeg var på SD. Hvad er det hu tilbyder? Massage og handjob, eller er det mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbibo73 2 Skrevet 21. August, 2018 Årgh prisen!!!! Jeg fik jo både massage og blow.. mener det var omkring 800 dask, hun tager vist 1500 for knep og jeg må sgu meddele at hun har en flot veltrænet krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperesb 2 Skrevet 23. August, 2018 hvordan kan man kontakte hende hvis man ikke er på SD ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 23. August, 2018 jesperesb skrev, for 42 minutter siden: hvordan kan man kontakte hende hvis man ikke er på SD ? Mon ikke man skal være på SD? Jeg hører gerne om hvis hun har en mail eller lignende, da jeg pt. Ikke har abonnement. Blow, var det med eller uden gummi? Er meget fristet af at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cippo 120 Skrevet 24. August, 2018 Pokkers, så blev jeg blokeret, da jeg synes 1500kr for massage og blow/rimming lige var i overkanten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest olliver Skrevet 21. Oktober, 2018 Er der andre der har været forbi, og som vil dele info/oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 15. Marts, 2019 Cippo skrev, den 24.8.2018 at 12:51: Pokkers, så blev jeg blokeret, da jeg synes 1500kr for massage og blow/rimming lige var i overkanten. Har også oplevet det samme. Man henvender sig pænt og høfligt og får ret hurtigt en aftale i stand. Men hun cutter bare omgående, hvis ikke tilbuddet passer hende. Hun tudede over at pengene var små, så jeg var selvfølgelig imødekommende overfor hende i min næste henvendelse. Men da var det allerede for sent - jeg var blokeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest olliver Skrevet 16. Marts, 2019 Jeg fik desværre heller ikke et møde i stand, men mon ikke der er en heldig sjæl el to derude, der kom hele vejen til soveværelset med kvinden, og vil dele info med os forhåbningsfulde ungersvende. Så kan vi jo bedre vurdere om man skal gå benhårdt efter et møde med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 16. Marts, 2019 (edited) olliver skrev, for 3 timer siden: Jeg fik desværre heller ikke et møde i stand, men mon ikke der er en heldig sjæl el to derude, der kom hele vejen til soveværelset med kvinden, og vil dele info med os forhåbningsfulde ungersvende. Så kan vi jo bedre vurdere om man skal gå benhårdt efter et møde med hende. Det kan du jo se længere oppe. Men erfaringerne viser jo også, at hun er fejlcastet derinde på sd. Siden hun blokker omgående, er det åbenbart en gemen luderbiks hun driver, hvor det kun er cool money, der tæller. Listen over blokkede profiler må være enorm. Hendes profil har jo eksisteret et godt stykke tid Redigeret 16. Marts, 2019 af lovingboobs Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest olliver Skrevet 16. Marts, 2019 lovingboobs skrev, for 8 timer siden: Det kan du jo se længere oppe. Men erfaringerne viser jo også, at hun er fejlcastet derinde på sd. Siden hun blokker omgående, er det åbenbart en gemen luderbiks hun driver, hvor det kun er cool money, der tæller. Listen over blokkede profiler må være enorm. Hendes profil har jo eksisteret et godt stykke tid Jeg kan se længere oppe, at den heldige har fået massage samt blow, og da jeg var interesseret i at vide om nogen nåede hele vejen med kvinden, så var min forespørgsel jo relevant for en foresættelse af tråden. Men jeg må jo bare prøve om jeg kan komme i audiens, med mindre hun også blokerer mig inden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 16. Marts, 2019 lovingboobs skrev, for 9 timer siden: Siden hun blokker omgående, er det åbenbart en gemen luderbiks hun driver, hvor det kun er cool money, der tæller. Tværtimod er det vel tegn på, at hun har en høj barre for, hvem hun vil bruge sin tid på. At du ikke bestod prøven er ærgerligt, men berettiger dig vel ikke til at forsøge at sværte hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 16. Marts, 2019 Casten skrev, for 1 time siden: Tværtimod er det vel tegn på, at hun har en høj barre for, hvem hun vil bruge sin tid på. At du ikke bestod prøven er ærgerligt, men berettiger dig vel ikke til at forsøge at sværte hende. Nej jeg mener ikke hendes barre er høj. Det var hende der tog kontakt til mig. Og det var hende der spurgte til et møde. Takkede pænt nej da hendes fokus var mere på pengene end på oplevelsen. Blev dog ikke blokeret bagefter Hun er ene og alene drevet af penge. Og rigtig gerne rigtig mange af dem. . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 17. Marts, 2019 Hej Jeg besøgte hende for et års tid siden og fik både massage og sex hele vejen rundt, tror jeg gav 1500. Men det var ikke en oplevelse jeg vil gentage, dertil er hun for forretningspreget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 17. Marts, 2019 Casten skrev, for 9 timer siden: Tværtimod er det vel tegn på, at hun har en høj barre for, hvem hun vil bruge sin tid på. Høj barre - tja... Men hun besidder så tilsvarende lav coolness faktor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg