Hop til indhold

Recommended Posts

Havde set hendes billeder med det frække røde hår mange gange. Men har dog ikke kunne få det til at passe med at være på Sjælland når hun havde vagt. 

Men så kom hun heldigvis til Horsens. 

Hårfarven var dog blevet skiftet ud, men Fuck en fræk lille perit sag. Jeg vil som sædvanligt ikke gå i detaljer med selve agten. Men Sille er stort set til det meste. Og hendes lille krop er meget smidig og utrolig flytbar.

Steder privat og diskret meget nemt at parkere.  

http://www.sexpiger.dk/4240

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lystenstiger skrev, for 1 time siden:

Mindes jeg så hendes billeder allerede for nogle år siden. Hvorgammel vil du skyde hende til at være? hun siger 26, meeeen

Mener hun var i Odense på gæstevisit for nogle år siden. Top-lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ikke helt de 26 år holder længere.

Hun var i Støvring sidste år, hvor et planlagt møde glippede.

Mødte hende så tilfældigvis på Shell tanken ved siden af motellet inden de kørte hjem.

Men hun virkede som en sød pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er fuldstændig ligeglad med hendes alder, den pige er for lækker ud fra billederne. Har desværre ikke mødt hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har en aftale med hende i morgen. Synes godt nok hun ser dejlig ud. Er også ligeglad med hendes alder, hvis bare oplevelsen er i top. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, den 3/8/2018 at 16:43:

Har en aftale med hende i morgen. Synes godt nok hun ser dejlig ud. Er også ligeglad med hendes alder, hvis bare oplevelsen er i top. 

Var det så en "top" oplevelse? Eller blev den ikke til noget? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...