Hop til indhold

Recommended Posts

Ebden_jj skrev, for 17 minutter siden:

Det er desværre et meget tarveligt foretagende de stakkels piger er en del af :(

Hvordan tarveligt?

Jeg tror det var samme sted jeg var i sidste uge og har bedømt herinde. Men glæder mig til womancheck tager en prøvetur for holdet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I mine øjne er pigen så lidet tiltrækkende at hun kun kan skaffe kunder ved at tilbyde sex uden gummi. Ikke at jeg vil fordømme nogen ved at besøge hende, men hun ser sgu noget sølle ud den pige.

Redigeret af Jimbo

Del dette indlæg

Link til indlæg

I disse dage med HD kamera på alle mobiler, får det mine alarmklokker at ringe når der posteres så dårlige billeder. Enten har hun smurt vaseline på linsen eller der er redigeret med verdens dårligst kamera app. Begge dele peger nedad for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas28 skrev, for 4 timer siden:

eller der er redigeret med verdens dårligst kamera app. 

Der er jo et stempel på samtlige billeder fra den app, der er brugt, så det er overraskende, at du kan være i tvivl.

WomanCheck skrev, den 30/7/2018 at 21:30:

Er der nogen der har prøvet Simona eller Maya

Maya har været her flere gange og er anmeldt (bl.a. af mig for over 1½ år siden).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...