Guest FrokostUartig Skrevet 31. Juli, 2018 Mine besøgende er retur fra ferie - i al fald det første kuld.... K@ft hvor er det bare DEJLIGT !! … ja, for I savner måske jeres yndlingspiger - men jeg SAVNER mine besøgende, som ferierer alt for meget... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg har også savnet mine besøg ved pengeautomaten. Det er jo kun i forbindelse med sex køb at jeg for mulighed for at betjene automaten. Jeg har været forbi i dag, og sikke en gensynsglæde. Nu går turen til København så de kan afleveres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 31. Juli, 2018 Hahahahahah @TheVoice - se så lige hvor megen glæde det skaber, når ferien er sluuuUUUUUt…. hahahha Håber, at du giver den gas og får tømt kanonen.. ell hvad den omtales som... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 31. Juli, 2018 Hedder den måske Den Lille Stemme ?? @TheVoice ?? hahahahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 31. Juli, 2018 FrokostUartig skrev, for 1 minut siden: Hedder den måske Den Lille Stemme ?? @TheVoice ?? hahahahaha Det ville være synd at kalde hende det. Hun taler i en sand strøm fra jeg kommer til jeg går, suppleret med en masse skønne grin. Det skal nok blive godt, som det plejer. Dagen er tilrettelagt efter dette besøg, og resten af dagen står på almen selvforkælelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg savner også mine besøg, men hverken jeg eller de har aircon, så pt. orrrrker jeg det simpelthen ikke. (Stor-svedende-emoji ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 31. Juli, 2018 @TheVoice - jeg hentydede nu til din pik.. haha - sorry, jeg er helt specifik næste gang... Enoy BIG time... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 31. Juli, 2018 ja det er dejligt at nogen har haft deres ferie nu... Her med blæser stående så her er lidt køligt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 31. Juli, 2018 kvinde 1966 skrev, for 13 minutter siden: ja det er dejligt at nogen har haft deres ferie nu... Her med blæser stående så her er lidt køligt... Direkte på læberne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 31. Juli, 2018 Klumb skrev, for 22 minutter siden: Direkte på læberne? Det kommer så an på hvor man har sin mund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 31. Juli, 2018 Nu er det jo massage jeg gir her så munden/læberne er hvor de skal være... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 31. Juli, 2018 FrokostUartig skrev, for 5 timer siden: @TheVoice - jeg hentydede nu til din pik.. haha - sorry, jeg er helt specifik næste gang... Enoy BIG time... Jeg har og har haft mange kælenavne, men der er vist kun en enkelt der brugt et kælenavn til pikken. Det blev nok typisk anvendt når vi talte telefon og hun ville dreje samtalen lidt på noget erotisk. Det var nu meget sødt, og ja den hed så Mikeyyyy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 31. Juli, 2018 @FrokostUartig Glemte vist at svare omkring besøget. Det var i særklasse godt. Jeg er så heldig at have min egen pool, så nu skal jeg og Mikeyy ud at køles ned. Nok mest Mikeey har synes det var hård at komme på arbejde efter ferien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1105 Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg smiler over denne tråd. Du er dæleme et livstykke @FrokostUartig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 31. Juli, 2018 Hurra for Mikey @TheVoice - godt at få ham genoptrænet.. haha Og tak @NoobGPexplorer - jeg prøver... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg