Hop til indhold
Swing4U

Herreklub i København..

Recommended Posts

Hej Drenge, kan se at forummet har været oppe før, men vist ikke i København....er der en 3-4 fyre der vil være med i en herreklub - formål mødes 1 gang månedlig eller hver 6 uge hvor vi som en rigtig klub vælger og ønsker hvilke piger der skal besøge os? hør gerne om forslag - input ;) mm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge, kan se at forummet har været oppe før, men vist ikke i København....er der en 3-4 fyre der vil være med i en herreklub - formål mødes 1 gang månedlig eller hver 6 uge hvor vi som en rigtig klub vælger og ønsker hvilke piger der skal besøge os? hør gerne om forslag - input ;) mm

Det du søger, er en herreklub hvor medlemmerne mødes, og sammen bestemmer hvilken pige, de skal have sex med, hvorefter de har sex med hende og måske spiser noget mad.

Er det korrekt forstået?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, den har været oppe før, men sidst kunne vi ikke organisere os.

Vi var 3 der forsøgte at tage afsæt i Seduction Girls seneste party, men kun 2 mødte op, og kun jeg skrev en beretning, men party blev en succes.

Måske dem fra Sjælland der kan og har råd, skulle melde sig til hos østjyderne, der vistnok er godt på vej til at få noget på benene derovre?

For eget vedkommende har hjemlig deltagelse lidt lange udsigter, da egne midler er øremærket Berlin i Oktober ( Måske ).

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det du søger, er en herreklub hvor medlemmerne mødes, og sammen bestemmer hvilken pige, de skal have sex med, hvorefter de har sex med hende og måske spiser noget mad.

Er det korrekt forstået?

Vi skal jo starte et sted - SÅ JA god ide

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi skal jo starte et sted - SÅ JA god ide

Jeg kender flere piger, som jeg mødes med privat, hvor jeg kan tage én fyr med. Jeg skal ikke have noget og pigen skal ikke have ekstra, da hun er blevet betalt.

Hvis nogen kunne have interesse i at komme med en aften, så ved I hvordan I kan kontakte mig 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder spændende - jeg kunne godt være interesseret. Hvilket budget ligger vi på pr. mand?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder spændende - jeg kunne godt være interesseret. Hvilket budget ligger vi på pr. mand?

er det ikke mest interessant hvis vi snakker 4-5 mænd som efterhånden får gang i denne loge? og ved lejligheder kan inviterer en ven med efter aftale

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...