Swing4U 0 Skrevet 30. Juli, 2012 Hej Drenge, kan se at forummet har været oppe før, men vist ikke i København....er der en 3-4 fyre der vil være med i en herreklub - formål mødes 1 gang månedlig eller hver 6 uge hvor vi som en rigtig klub vælger og ønsker hvilke piger der skal besøge os? hør gerne om forslag - input mm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElskerAtYdmyge 0 Skrevet 31. Juli, 2012 Hej Drenge, kan se at forummet har været oppe før, men vist ikke i København....er der en 3-4 fyre der vil være med i en herreklub - formål mødes 1 gang månedlig eller hver 6 uge hvor vi som en rigtig klub vælger og ønsker hvilke piger der skal besøge os? hør gerne om forslag - input mm Det du søger, er en herreklub hvor medlemmerne mødes, og sammen bestemmer hvilken pige, de skal have sex med, hvorefter de har sex med hende og måske spiser noget mad. Er det korrekt forstået? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 31. Juli, 2012 Ja, den har været oppe før, men sidst kunne vi ikke organisere os. Vi var 3 der forsøgte at tage afsæt i Seduction Girls seneste party, men kun 2 mødte op, og kun jeg skrev en beretning, men party blev en succes. Måske dem fra Sjælland der kan og har råd, skulle melde sig til hos østjyderne, der vistnok er godt på vej til at få noget på benene derovre? For eget vedkommende har hjemlig deltagelse lidt lange udsigter, da egne midler er øremærket Berlin i Oktober ( Måske ). Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swing4U 0 Skrevet 1. August, 2012 Det du søger, er en herreklub hvor medlemmerne mødes, og sammen bestemmer hvilken pige, de skal have sex med, hvorefter de har sex med hende og måske spiser noget mad. Er det korrekt forstået? Vi skal jo starte et sted - SÅ JA god ide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElskerAtYdmyge 0 Skrevet 1. August, 2012 Vi skal jo starte et sted - SÅ JA god ide Jeg kender flere piger, som jeg mødes med privat, hvor jeg kan tage én fyr med. Jeg skal ikke have noget og pigen skal ikke have ekstra, da hun er blevet betalt. Hvis nogen kunne have interesse i at komme med en aften, så ved I hvordan I kan kontakte mig 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
risko 14 Skrevet 8. August, 2012 Det lyder spændende - jeg kunne godt være interesseret. Hvilket budget ligger vi på pr. mand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swing4U 0 Skrevet 10. August, 2012 Det lyder spændende - jeg kunne godt være interesseret. Hvilket budget ligger vi på pr. mand? er det ikke mest interessant hvis vi snakker 4-5 mænd som efterhånden får gang i denne loge? og ved lejligheder kan inviterer en ven med efter aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg