Hop til indhold
Guest magic3

Dejlige mænd der vil knalde uden gummi

Recommended Posts

Guest magic3

Hej i skønne mænd ::wub:

Jeg nyder at få besøg af jer, i er søde og dejlige ;)<3 

Du skal passe på din bedste ven, tænk hvis han bliver så ked af det, at han hænger med hovedet nedad... fordi han er blevet syg :o  så kan du ikke komme og besøge mig... :sad: så bliver jeg ked af det og så synger jeg.... jeg er så ked af... han hænger ned af... for han må gerne stritte lidt, så jeg kan gi ham slik ;)

Be Cool - protect your self and your best friend ;)

Knuss og skøn dag til alle :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
magic3 skrev, for 28 minutter siden:

Hej i skønne mænd ::wub:

Jeg nyder at få besøg af jer, i er søde og dejlige ;)<3 

Du skal passe på din bedste ven, tænk hvis han bliver så ked af det, at han hænger med hovedet nedad... fordi han er blevet syg :o  så kan du ikke komme og besøge mig... :sad: så bliver jeg ked af det og så synger jeg.... jeg er så ked af... han hænger ned af... for han må gerne stritte lidt, så jeg kan gi ham slik ;)

Be Cool - protect your self and your best friend ;)

Knuss og skøn dag til alle :)

Jeg er fan og SÅ enig :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlige mænd vil gerne knalde med gummi :D  når de skønne kvinder gerne vil passe på os og sig selv, gør det det hele en smule bedre :x  lad os nyde det dejlige sikkert sammen:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort

Jeg vil da helst uden gummi. Men ikke med hvem som helst, og slet ikke med en der gør det med andre. Nej, på med dutten Danmark når vi besøger vores alles søde "dele"-piger. :wub::)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Åhhhh - jeg elsker det ord - dele-piger.. Kæft hvor siger det bare ALT !!

Tak for at byde ind med et nyt ord @LastResort !<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest magic3

Hiii jeg får helt gåsehud over jeres søde og sjov svar <3

Skønt der er så dejlige mennesker :rolleyes: Tak for det :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det forstå jeg ikke. Nu elsker jeg sex uden gummi (vi må vel også være her, selvom mange synes det er forkert)

Og jeg har besøgt Bellahøjvej 115 mange gange og er blevet tilbudt massere af gummifri sex der.

Hvis du har problemer med at der er mænd der gerne vil have sex uden gummi, så bør du nok overveje et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest magic3

Naturligvis PellePop :)  skal der være plads til alle og jeg dømmer ikke dig eller pigerne :) Det er et bevidst valg man tager, og jeg har taget et bevidst valg om ikke at skade mig selv og andre og det er uanset om jeg er det ene eller det andet sted :) stede er jo ikke afgørende for om man dyrker sex med eller uden :) 

Og jeg har bestemt ikke haft nogen klager endnu :)  det kan naturligvis nå at komme, men så tager jeg det med ;) 

Ønsker dig PellePop og alle andre en vidunderlig dag :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Men hvem fanden er @PellePop?hvorfor? Fordi jeg ikke har lyst til at komme de samme steder som ham. Derfor. Og er det virkelig rigtigt? Bellahøjvej 115? Uden gummi?anyone?

piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 8 minutter siden:

Men hvem fanden er @PellePop?hvorfor? Fordi jeg ikke har lyst til at komme de samme steder som ham. Derfor. Og er det virkelig rigtigt? Bellahøjvej 115? Uden gummi?anyone?

piraten

Ha ha.... 

Det er nok derfor at person bag indlægget har valgt at sløre sig, ved at oprette en nu profil.  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
TheVoice skrev, 1 time siden:

Ha ha.... 

Det er nok derfor at person bag indlægget har valgt at sløre sig, ved at oprette en nu profil.  :) 

Det giver da ingen mening? Nårh, på den måde, en kendt profil laver en ny for at kunne levere en kontroversiel oplysning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Piraten skrev, den 1/8/2018 at 15:51:

piraten

Hvis du ikke vil besøge piger, som ikke tilbyder sex uden gummi, så har du et stort problem. Næste gang du besøger din favorit pige, så prøv at spørger om i ikke kan gøre det uden gummi. Medmindre hun er en af dem som med store fede capslock bogstaver skriver at hun IKKE tilbyder sex uden gummi, så er der 50% chance for at hun siger 300 kr. ekstra.

P.gr.af den hetz der er mod piger som annoncer med gummi fri sex, bl.a. her på boardet, så er der rigtig mange piger som ikke annoncer med det, selvom de tilbyder det hvis man spørger direkte. De fleste tilbyder det også hvis man spørger når man booker tid, men enkelte først når man står der.

Ovenstående gælder også danske piger på danske klinikker, selvom procentsatsen her kun er 25%

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 2 timer siden:

Hvis du ikke vil besøge piger, som ikke tilbyder sex uden gummi, så har du et stort problem. Næste gang du besøger din favorit pige, så prøv at spørger om i ikke kan gøre det uden gummi. Medmindre hun er en af dem som med store fede capslock bogstaver skriver at hun IKKE tilbyder sex uden gummi, så er der 50% chance for at hun siger 300 kr. ekstra.

P.gr.af den hetz der er mod piger som annoncer med gummi fri sex, bl.a. her på boardet, så er der rigtig mange piger som ikke annoncer med det, selvom de tilbyder det hvis man spørger direkte. De fleste tilbyder det også hvis man spørger når man booker tid, men enkelte først når man står der.

Ovenstående gælder også danske piger på danske klinikker, selvom procentsatsen her kun er 25%

Det virker ærligt talt lidt grebet ud af den blå luft med de procenter dér. Jeg tror det er væsentligt sværere end som så, at få gummifri sex på de fleste danske klinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti

Jeg har hygget mig på klinikker siden årtusindskiftet. Nu har jeg aldrig efterspurgt sex uden gummi, men til gengæld heller aldrig fået det tilbudt. 

Det vil sige..... der er 2-3 gange hvor pigebarnet uden videre er begyndt på bj uden gummi, hvor jeg har bedt hende om at få det krøllet på i en fart. Det har overrasket mig lidt at det er sket på de steder det er sket. En ting er at tilbyde det...... noget andet er at trække det ned over hovedet på kunder uden at have aftalt det. Jeg har valgt at lade det ligge men ikke at genbesøge pigerne, og havde gerne været oplevelsen foruden. 

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg

Link til indlæg
Calletti skrev, for 42 minutter siden:

Jeg har hygget mig på klinikker siden årtusindskiftet. Nu har jeg aldrig efterspurgt sex uden gummi, men til gengæld heller aldrig fået det tilbudt. 

Det vil sige..... der er 2-3 gange hvor pigebarnet uden videre er begyndt på bj uden gummi, hvor jeg har bedt hende om at få det krøllet på i en fart. Det har overrasket mig lidt at det er sket på de steder det er sket . En ting er at tilbyde det...... noget andet er at trække det ned over hovedet på kunder uden at have aftalt det. Jeg har valgt at lade det ligge men ikke at genbesøge pigerne, og havde gerne været oplevelsen foruden. 

Jeg ved at det ikke er din hensigt at udstille nogen bestemte klinikker, men mere at gøre opmærksom på, at den slags foregår.  Måske du burde fjerne navnene, hvis det stadig kan nås. 

Jeg har fantasi nok til at kunne forestille, hvad det kan skabe af problemer for stederne, pigerne, nye og gamle kunder. 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ved at det ikke er din hensigt at udstille nogen bestemte klinikker, men mere at gøre opmærksom på, at den slags foregår.  Måske du burde fjerne navnene, hvis det stadig kan nås. 

Jeg har fantasi nok til at kunne forestille, hvad det kan skabe af problemer for stederne, pigerne, nye og gamle kunder. 

Point taken...... men jeg har ikke mulighed for at fjerne det i dit citat. Pigerne arbejder der dog ikke længere, og jeg ved at begge steder ville have taget action, hvis jeg havde henvendt mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Coronado skrev, for 4 timer siden:

Det virker ærligt talt lidt grebet ud af den blå luft med de procenter dér. Jeg tror det er væsentligt sværere end som så, at få gummifri sex på de fleste danske klinikker.

Prøv at spørge næste gang. Du vil blive overrasket over hvor ofte det bliver tilbudt hvis du spørger efter det. Hetzen mod piger som annoncer med sex uden gummi, har ikke medført andet end at det nu sælges som tobak. Gemt væk under disken hvor man skal spørge efter det for at få det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
magic3 skrev, den 31/7/2018 at 15:42:

jeg er så ked af... han hænger ned af... for han må gerne stritte lidt, så jeg kan gi ham slik ;)

Jamen dog....ikke godt, slik party med en lækker omsorgspige mums:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...