Åjatak 1 Skrevet 1. August, 2018 Hejsa jeg er ny her på..hvor får jeg den bedst fp i Århus ? Har prøvet gib hos pp, det var godt men er hun der stadig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 1. August, 2018 Åjatak skrev, for 2 timer siden: Hejsa jeg er ny her på..hvor får jeg den bedst fp i Århus ? Har prøvet gib hos pp, det var godt men er hun der stadig ? Den var da lidt ond. Du skriver at du er ny, jeg har været her længe og aner ikke engang hvad f.... du skriver om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 1. August, 2018 Åjatak skrev, for 5 timer siden: Hejsa jeg er ny her på..hvor får jeg den bedst fp i Århus ? Har prøvet gib hos pp, det var godt men er hun der stadig ? Hun har været der i flere år, så det tror jeg roligt du kan regne med - Ellers er det vel ikke sværere end at ringe og spørge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 3. August, 2018 TheVoice skrev, den 1/8/2018 at 20:09: Den var da lidt ond. Du skriver at du er ny, jeg har været her længe og aner ikke engang hvad f.... du skriver om Hvad er det du ikke forstår?? Fp = fuldpakke Gip = sød thai pige Pp= pp Thaimassage i Aarhus. Hvis du har været her længe, så burde du forstå? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. August, 2018 Mastager skrev, for 3 timer siden: Hvad er det du ikke forstår?? Fp = fuldpakke Gip = sød thai pige Pp= pp Thaimassage i Aarhus. Hvis du har været her længe, så burde du forstå? Tja... men tak for forklaring af forkortelserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 3. August, 2018 Mastager skrev, for 3 timer siden: Hvad er det du ikke forstår?? Fp = fuldpakke Gip = sød thai pige Pp= pp Thaimassage i Aarhus. Hvis du har været her længe, så burde du forstå? Lidt svært at tyde om du joker her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 4. August, 2018 skivemd skrev, for 9 timer siden: Lidt svært at tyde om du joker her? Nææ, gjorde jeg sådan set ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg