Shooter13 11 Skrevet 1. August, 2018 Nogle der har erfaringer med hende her...? https://sugardaters.dk/show?alias=Princess19 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 2. August, 2018 ja og nej, har skrevet, hun har læst , men ikke svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 2. August, 2018 Nej hun er for fin til mig, ik psps? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 2. August, 2018 Klumb skrev, for 4 timer siden: Nej hun er for fin til mig, ik psps? det ved du vel på hendes svar , og fin næe du er nok / måske noget andet men fik selv intet svar ) så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 2. August, 2018 Klumb skrev, for 6 timer siden: Nej hun er for fin til mig, ik psps? Ja hun ser godt nok fin ud damn hun er lækker, gad godt spolere hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 2. August, 2018 psps skrev, for 2 timer siden: det ved du vel på hendes svar , og fin næe du er nok / måske noget andet men fik selv intet svar ) så Jeg har ikk kontaktet hende, bare synet af teksten skræmmer mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 2. August, 2018 Klumb skrev, for 1 minut siden: Jeg har ikk kontaktet hende, bare synet af teksten skræmmer mig Jeg skriver med hende og har adgang til hendes billeder, vi har lavet en aftale, men hun loggede af lige efter, så har hverken hendes nummer eller noget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 2. August, 2018 SuperWood skrev, for 26 minutter siden: Jeg skriver med hende og har adgang til hendes billeder, vi har lavet en aftale, men hun loggede af lige efter, så har hverken hendes nummer eller noget.. Afsted med dig så, ellers blokere hende hvis hun ik møder op. Go for it og husk gi li en tilbage melding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 2. August, 2018 Klumb skrev, for 6 minutter siden: Afsted med dig så, ellers blokere hende hvis hun ik møder op. Go for it og husk gi li en tilbage melding Jeg var klar til at ta til roskilde igår aftes/nat for at møde hende, vi havde aftalt alt og ligeplusedelig var hun ikke online mere, havde hverken fået nummer eller adresse, så det var lidt svært bare at ta afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 2. August, 2018 SuperWood skrev, for 7 minutter siden: Jeg var klar til at ta til roskilde igår aftes/nat for at møde hende, vi havde aftalt alt og ligeplusedelig var hun ikke online mere, havde hverken fået nummer eller adresse, så det var lidt svært bare at ta afsted Haj ja okay det kan jeg godt se at det lidt svært at møde hende, håber det lykkedes for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg