Guest Calletti Skrevet 2. August, 2018 Ansporet at @FrokostUartig og hendes tråd om sex-etik (.... som jeg selv har i meget begrænset omfang ) Sker det aldrig at i gp'ere pludselig står ansigt til ansigt med mænd i kender privat? Gamle skolelærere, naboer, tømreren der lavede stakittet i sidste uge, søsters nye søde kæreste etc.??? Hvad gør i? Knalder med den ekstra spænding i frydefuld begejstring....... eller gemmer jer ude hos telefonpigen imens i bander og svovler over jeres uheld? Spar mig venligst ikke for de gode historier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 2. August, 2018 Jeg bidrager gerne med indsigt - det er ganske forunderligt aldrig sket for mig... Og jeg har i sandheden et ret bredt repertoire bag mig, så risikoen burde foreligge... Så desværre nej... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. August, 2018 Jeg tror bla. det er derfor der er er kamera ved døren på de forskellige bordellos..... så pigen ikke behøver fortælle fætter Kurt at det altså ikke er så smart at de knalder. Ellers mener jeg emnet har været oppe herinde tidligere...... men der kan da godt være kommet nye historier til i mellemtiden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 2. August, 2018 Jeg har fået faren til nogen børn jeg var babysitter for som teenager som fast kunde. Han udbrød da han så mig første gang, “Ih, jeg har altid haft lyst at knalde barnepigen!” Det er så eneste gang jeg har oplevet det, og jeg mener hvordan jeg reagerer og om jeg gennemfører altid vil komme an på relationen. 4 5 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 2. August, 2018 Miza skrev, for 3 minutter siden: Jeg har fået faren til nogen børn jeg var babysitter for som teenager som fast kunde. Han udbrød da han så mig første gang, “Ih, jeg har altid haft lyst at knalde barnepigen!” Det er så eneste gang jeg har oplevet det, og jeg mener hvordan jeg reagerer og om jeg gennemfører altid vil komme an på relationen. Heh hvor skægt ...... lyder til at der var en der blev fornøjeligt overrasket der. Helt klassisk mandedrøm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 2. August, 2018 Ja det var en glædelig overraskelse for os begge. Nu kan jeg jo også følge med i hvordan det går de nu voksne børn samt børnebørn. Dejligt. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 2. August, 2018 Bedste tråd jeg har set til dato herinde....tror ikke jeg sletter min profil foreløbig, alligevel. Følger spændt. Det var sgu også derfor jeg var forsigtig på Sugarsiden fordi jeg ved der er enkelte af min søns veninder som gør det.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. August, 2018 Calletti skrev, for 15 minutter siden: Spar mig venligst ikke for de gode historier Jeg har har nu og da besøg af en gut, der var kollega til min far, inden han gik på efterløn. Gutten vidste dog intet om det i starten og holdt en længere pause da han fandt ud af det....men nu er han tilbage i folden igen. Min far besøger stadig den gamle arbejdsplads og gutten siger at det er en mærkelig fornemmelse at tale med min far. Og nej min far ved ikke noget om hvad jeg laver Har også nu og da besøg af en ung fyr, der er lillebror til en af mine gamle legekammerater fra folkeskolen.Han er en efternøler og blev født efter vi stoppede i folkeskolen og gled mere eller mindre fra hinanden så heller intet mærkeligt der. Min fætters svoger kigger også forbi nu og da. Det er dog så tilpas langt ude til at han ikke ved hvem jeg er Har også nogle gange haft besøg af et brødrepar. Hver for sig og de ved hver især ikke noget om brormands eskapader. En ene besøgte fordi han har en bi-side og den anden fordi det er nemt og gratis. En mund/røv er en mund/røv......den første er dog flyttet med sit job til Jylland...... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 2. August, 2018 DK fyr 34 skrev, for 4 minutter siden: Jeg har har nu og da besøg af en gut, der var kollega til min far, inden han gik på efterløn. Gutten vidste dog intet om det i starten og holdt en længere pause da han fandt ud af det....men nu er han tilbage i folden igen. Min far besøger stadig den gamle arbejdsplads og gutten siger at det er en mærkelig fornemmelse at tale med min far. Og nej min far ved ikke noget om hvad jeg laver Har også nu og da besøg af en ung fyr, der er lillebror til en af mine gamle legekammerater fra folkeskolen.Han er en efternøler og blev født efter vi stoppede i folkeskolen og gled mere eller mindre fra hinanden så heller intet mærkeligt der. Min fætters svoger kigger også forbi nu og da. Det er dog så tilpas langt ude til at han ikke ved hvem jeg er Har også nogle gange haft besøg af et brødrepar. Hver for sig og de ved hver især ikke noget om brormands eskapader. En ene besøgte fordi han har en bi-side og den anden fordi det er nemt og gratis. En mund/røv er en mund/røv......den første er dog flyttet med sit job til Jylland...... Fnis...... du knalder jo med hele landsbyen . Fedt! Ville ønske at jeg engang var så heldig at møde en der kunne få mig ud af fatning pga. genkendelse...... indtil videre har jeg måttet nøje med at møde piger som jeg allerede havde besøgt andetsteds under andet navn..... glædeligt men ikke helt så overraskende spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 2. August, 2018 Jeg havde en gang min bedste vens fætter til massage. Da vi skrev sammen fortalte han at vi kendte hinanden, men på daværende ville han ikke fortælle hvor fra før han ringede på døren. Min bedste ven er en tidligere kæreste og han ved hvad jeg laver men jeg har aldrig fortalt ham at hans fætter har besøgt mig. Det var en lidt speciel oplevelse at give ham massage med fransk, men det gik ganske fint og han havde sjovt nok også haft tanker om mig fra dengang (ca 15 år siden) En anden fyr jeg tidligere har datet genkendte mig også her på Eroguide, han var i nyt forhold men ville gerne have noget hos mig samtidig og forventede at få det gratis fordi vi kendte hinanden men det blev en KLAR AFVISNING fra min side. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 2. August, 2018 malle1980 skrev, for 2 minutter siden: Da vi skrev sammen fortalte han at vi kendte hinanden, men på daværende ville han ikke fortælle hvor fra før han ringede på døren .... der synes jeg alligevel, at du var large/modig .......og så endte det alligevel med, at du fik givet en gut et smukt klimaks på en laaaaang og hed drøm!! Well done unge dame! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 2. August, 2018 Calletti skrev, for 1 minut siden: .... der synes jeg alligevel, at du var large/modig .......og så endte det alligevel med, at du fik givet en gut et smukt klimaks på en laaaaang og hed drøm!! Well done unge dame! Måske han var bange for at jeg ville sige nej, hvis jeg vidste hvem han var på forhånd, så havde han jo ikke fået drømmen opfyldt.......men må da indrømme at jeg blev lidt paf da jeg åbnede døren, men nu var han jo kørt helt herud, så hvorfor ikke? Huskede ham som en sjov og hyggelig fyr, men vidste udmærket at han var gift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 2. August, 2018 malle1980 skrev, Lige nu: Måske han var bange for at jeg ville sige nej, hvis jeg vidste hvem han var på forhånd, så havde han jo ikke fået drømmen opfyldt.......men må da indrømme at jeg blev lidt paf da jeg åbnede døren, men nu var han jo kørt helt herud, så hvorfor ikke? Huskede ham som en sjov og hyggelig fyr, men vidste udmærket at han var gift Aaaaah..... så luskebuksen holdt kortene tæt ind til kroppen helt frem til døren! Troede han nævnte det ifm tidsbestilling. Sikke noget..... og stadig well done Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 2. August, 2018 Jeg besøgte engang en glædespige som viste sig at være min mor. Det burde jeg have bemærket da jeg fik adressen via SMS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 2. August, 2018 (edited) Jeg har godt nok mødt en del jeg kender Min udlejer, hvor jeg bor på nuværende tidspunkt. (Slet ikke akavet da han ikke havde lyst til at gå da han så det var mig, og sagde "det er okay" ) Min kammerat som jeg skulle på festival en uge efter sammen med (han kom med sjofle bemærkninger under hele eventet.) Den sidste var en fyr jeg har datet privat, som pludselig udbrud imens vi var igang " er du ikke ...?" (Det mest akavede ved det, er jeg ikke kunne huske ham overhovedet Indtil nogle dage efter, hvor jeg havde gået og tænkt over det. ) .. Og et par stykker mere, men de er ikke værd at skrive om Jeg har dog en fast regel om at jeg aldrig er sammen med nogen som kender mig privat Redigeret 2. August, 2018 af Angelina Angel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 2. August, 2018 liderlig-dreng skrev, for 1 minut siden: Jeg besøgte engang en glædespige som viste sig at være min mor. Det burde jeg have bemærket da jeg fik adressen via SMS Og du bemærkede det ikke inden du ringede på døren? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 2. August, 2018 Angelina Angel skrev, Lige nu: Og du bemærkede det ikke inden du ringede på døren? Næh. Jeg bemærkede det først efter knaldet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 2. August, 2018 Angelina Angel skrev, for 16 minutter siden: Min udlejer, hvor jeg bor på nuværende tidspunkt. (Slet ikke akavet da han ikke havde lyst til at gå da han så det var mig, og sagde "det er okay" ) Hø...... går den så går den..... som liderlig bolighaj kan det jo hænde at det kniber med situationsfornemmelsen . Og lidt ærgerligt at få en kammerat på besøg ...... selvom det forhåbentlig kan vendes til noget sjovt (uden for sengen)..... I sidder vel lidt i samme båd. ........og så har jeg vel i øvrigt lovet dig at komme forbi og lade min forstokkede silikone-"angst" komme på prøve . Må indrømme, at jeg regner med at komme til at smile ganske betragteligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 2. August, 2018 Jeg har mødt nogle stykker. Nogle har jeg knaldet med, nogle har fået en kop kaffe og er blevet sendt afsted igen. Det afhænger af, hvem det er, hvordan jeg kender dem og om jeg kender deres kone. Hvis det sidste er tilfældet, så må de nøjes med kaffe 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. August, 2018 Calletti skrev, for 2 timer siden: Fnis...... du knalder jo med hele landsbyen . Fedt! Dog ikke helt. De lokale hører jeg sjovt nok ikke nået til så dem de lyster søger nok til nabobyerne og omvendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 2. August, 2018 Calletti skrev, for 10 minutter siden: Hø...... går den så går den..... som liderlig bolighaj kan det jo hænde at det kniber med situationsfornemmelsen . Og lidt ærgerligt at få en kammerat på besøg ...... selvom det forhåbentlig kan vendes til noget sjovt (uden for sengen)..... I sidder vel lidt i samme båd. ........og så har jeg vel i øvrigt lovet dig at komme forbi og lade min forstokkede silikone-"angst" komme på prøve . Må indrømme, at jeg regner med at komme til at smile ganske betragteligt Ja og han er en skøn mand min udlejer, så jeg tror bare han sikkert har syntes det samme om mig. Sådanne ting kan bare hurtigt ændre en situation som jeg er rigtig glad for. Du skal være så velkommen. Jeg tror ikke du skal være så bekymret for det med silikonen, de er efterhånden blevet masseret så meget, at selv jeg kan have svært ved at mærke at silikonen overhovedet er derinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 2. August, 2018 Liv skrev, for 7 minutter siden: Jeg har mødt nogle stykker. Nogle har jeg knaldet med, nogle har fået en kop kaffe og er blevet sendt afsted igen. Det afhænger af, hvem det er, hvordan jeg kender dem og om jeg kender deres kone. Hvis det sidste er tilfældet, så må de nøjes med kaffe Hvor fint at du trods alt byder på kaffe !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 2. August, 2018 Angelina Angel skrev, for 4 minutter siden: Ja og han er en skøn mand min udlejer, så jeg tror bare han sikkert har syntes det samme om mig. Sådanne ting kan bare hurtigt ændre en situation som jeg er rigtig glad for. Du skal være så velkommen. Jeg tror ikke du skal være så bekymret for det med silikonen, de er efterhånden blevet masseret så meget, at selv jeg kan have svært ved at mærke at silikonen overhovedet er derinde Gu' ved hvor sil(d)i konen så er henne!! Sorry Ku' ikke lade være. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 2. August, 2018 Calletti skrev, for 30 minutter siden: Hvor fint at du trods alt byder på kaffe !! Det manglede bare Der kan også være et par ting, man lige har lyst til at vende, når man uforvarende er kommet til at lukke en gift bekendt ind i luderbutikken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 2. August, 2018 Angelina Angel skrev, 1 time siden: Du skal være så velkommen ...... kommer forbi ..... skal du til at være fast på Citygirls lørdag aften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg