Mar1705 2 Skrevet 2. August, 2018 Er der nogle der har en ide til, hvor man skal gå hen, hvis man gerne vil have massage af en pige under 35 i Aalborg? Har være på 8-10 kliniker i Aalborg midtby og jeg synes ikke jeg har heldet med mig. Var forbi en klinik jeg ikke har set før på Rantzausgade, men +45, så jeg liste videre god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. August, 2018 (edited) Hvis man nu var lidt kæk, kunne man svare: ...På et af byens uddannelsessteder. Der må da være nogle thai imellem..men om pigerne dér trænger til penge. Dét er spørgsmålet. Redigeret 2. August, 2018 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 2. August, 2018 ppd skrev, for 21 minutter siden: Hvis man nu var lidt kæk, kunne man svare: ...På et af byens uddannelsessteder. Der må da være nogle thai imellem..men om pigerne dér trænger til penge. Dét er spørgsmålet. Hvis ikke, må vi arbejde på at SU bliver sat ned. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knud 50 Skrevet 3. August, 2018 Inde ved Pure Relaxing har jeg mødt en under 35. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg