Onslow 15846 Skrevet 3. August, 2018 kommer med nogle velovervejede betragtninger omkring den nye trend #Over 10. I mine øjne ligner det også mere selviscenesættelse end seksuel frigørelse, når Anahita Malakians fører sig frem, så selv om jeg godt ville ind på listen som nr 100 og tralala, så synes jeg egentlig, at hendes gylp er inderligt overflødigt. Og Anna, nærmende sig de halvtreds må du godt finde en plads til mig i din kalender. https://ekstrabladet.dk/opinionen/annalibak/100-sexpartnere-er-for-mange/7253722 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 3. August, 2018 Så du er imod anmeldelser af sex og hvem man har scoret og hvor mange Lol det er sgu da selvmål over selvmål på denne side Helt griner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 3. August, 2018 psps skrev, for 58 minutter siden: Så du er imod anmeldelser af sex og hvem man har scoret og hvor mange Lol det er sgu da selvmål over selvmål på denne side Helt griner Hvordan du kan udlede det, må du selv gøre rede for, jeg fatter intet af det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. August, 2018 Onslow skrev, for 1 time siden: I mine øjne ligner det også mere selviscenesættelse end seksuel frigørelse, når Anahita Malakians fører sig frem, så selv om jeg godt ville ind på listen som nr 100 og tralala, så synes jeg egentlig, at hendes gylp er inderligt overflødigt. Overflødgt, ja. Men ikke så overflødigt at Anna Libak, som jo kunne komme til at konkurrere med Anahita om et Venstremandat i Folketinget, ikke mener det lige skulle kommenteres...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 3. August, 2018 tvr skrev, Lige nu: Overflødgt, ja. Men ikke så overflødigt at Anna Libak, som jo kunne komme til at konkurrere med Anahita om et Venstremandat i Folketinget, ikke mener det lige skulle kommenteres...... Her har du en om end meget søgt pointe, men hvis den skønne Anahita håber at kunne sælge politiske billetter på den måde, så håber jeg, at Anna snupper mandatet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. August, 2018 Onslow skrev, for 4 minutter siden: Her har du en om end meget søgt pointe, men hvis den skønne Anahita håber at kunne sælge politiske billetter på den måde, så håber jeg, at Anna snupper mandatet! Det vil jeg så sige jeg håber alligevel.... Men min pointe var egentlig ikke Libak, det var mere Anahita's irrelevans.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 3. August, 2018 Onslow skrev, 1 time siden: Hvordan du kan udlede det, må du selv gøre rede for, jeg fatter intet af det!lol hvilken side er vi på ?? Hvad handler det om her Du er bare sur over hun score bedre end dig :-):-):-):-) Moral er godt men dobbelt moral !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 3. August, 2018 psps skrev, for 2 timer siden: Så du er imod anmeldelser af sex og hvem man har scoret og hvor mange Lol det er sgu da selvmål over selvmål på denne side Helt griner Sludder og vrøvl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 3. August, 2018 anon skrev, for 4 minutter siden: Sludder og vrøvl Åh hold dog fast det er dobbelt moral så det basker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 3. August, 2018 psps skrev, for 6 minutter siden: Åh hold dog fast det er dobbelt moral så det basker Det er det da ikke. Du sammenligner to helt forskellige ting. Og man kan altså godt have forskellig mening om forskellige ting. Det kaldes ikke dobbeltmoral. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 3. August, 2018 Thaiuser skrev, for 23 minutter siden: Det er det da ikke. Du sammenligner to helt forskellige ting. Og man kan altså godt have forskellig mening om forskellige ting. Det kaldes ikke dobbeltmoral. Det er præcist dobbelt moral Han må godt hun må ikke Lol det er for ufrivilligt morsomt Topper sgu top ti af indlæg herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 3. August, 2018 psps skrev, for 32 minutter siden: Åh hold dog fast det er dobbelt moral så det basker Vel er det ej. Jeg har lagt mærke til at nogle bilder sig selv de scorer når de betaler for sex med en GP. Men det er naturligvis forkert. Dog er det der eneste der kan forklare dit sludder om dobbeltmoral 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 3. August, 2018 I alt den tid jeg kan huske har fyre som knalder med mange piger været nogle vældige karle, men piger som gør det samme bliver omtalt med ord jeg ikke vil skrive her Det er faktisk forfriskende at der nu er en voksen pige som offentligt vedgår sig sin appetit på sex især når det er en pige af mellemøstlig herkomst hvor der vist er nogle middelalderlige normer for hvad piger må og især ikke må Anna Libak’s indlæg i EB læser jeg med et STORT glimt i øjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 3. August, 2018 mature man skrev, for 1 minut siden: I alt den tid jeg kan huske har fyre som knalder med mange piger været nogle vældige karle, men piger som gør det samme bliver omtalt med ord jeg ikke vil skrive her Det er faktisk forfriskende at der nu er en voksen pige som offentligt vedgår sig sin appetit på sex især når det er en pige af mellemøstlig herkomst hvor der vist er nogle middelalderlige normer for hvad piger må og især ikke må Anna Libak’s indlæg i EB læser jeg med et STORT glimt i øjet Helt enig hun står ved det Super Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 3. August, 2018 psps skrev, for 4 timer siden: Det er præcist dobbelt moral Han må godt hun må ikke Lol det er for ufrivilligt morsomt Topper sgu top ti af indlæg herinde Du forstår da ikke begrebet så, eller også læser du ikke hvad Onslow skrev. At du så bagefter skyder ham noget i skoene du ikke har belæg for er jo så noget andet. Prøv da at læse hvad han skriver. Han siger at det er selviscenesættelse og at det egentligt nok er ret overflødigt det hun har skrevet. Hvad hulen har det med Onslows eventuelle meritter udi prostitution at gøre? Herinde er vi anonyme, så der er da ikke meget selviscenesættelse i at skrive herinde om at nu har man været sammen med den og den prostituerede. Og herinde er det da også fuldstændigt uinteressant, overflødigt og meningsløst at skrive et eller andet antal. Det er da beretningen om det enkelte besøg der er det interessante herinde - forbrugeroplysning om du vil. Hende Anahita Malaikian har vist mig bekendt ikke benævnt en eneste af sine tidligere sexpartnere med navn eller skrevet nogle anmeldelser af dem. At Onslow alligevel skulle være imod dette griber du ud af den blå luft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 3. August, 2018 Thaiuser skrev, for 33 minutter siden: Du forstår da ikke begrebet så, eller også læser du ikke hvad Onslow skrev. At du så bagefter skyder ham noget i skoene du ikke har belæg for er jo så noget andet. Prøv da at læse hvad han skriver. Han siger at det er selviscenesættelse og at det egentligt nok er ret overflødigt det hun har skrevet. Hvad hulen har det med Onslows eventuelle meritter udi prostitution at gøre? Herinde er vi anonyme, så der er da ikke meget selviscenesættelse i at skrive herinde om at nu har man været sammen med den og den prostituerede. Og herinde er det da også fuldstændigt uinteressant, overflødigt og meningsløst at skrive et eller andet antal. Det er da beretningen om det enkelte besøg der er det interessante herinde - forbrugeroplysning om du vil. Hende Anahita Malaikian har vist mig bekendt ikke benævnt en eneste af sine tidligere sexpartnere med navn eller skrevet nogle anmeldelser af dem. At Onslow alligevel skulle være imod dette griber du ud af den blå luft. han tolker det rask væk som selviscenesættelse og ikke sexuel frigørelse, det er jo det første ? han tar fejl i men at nævne noget bonert i forhold til sex, på denne side skriger jo helt over skyerne, hendes kampagne hedder over10 og er for at fortælle at kvinder også har mange partnere og sexlyst nej den kan du ikke redde for ham prøv kristeligt dagblad i stedet, hvis det stadig eksisterer griner stadig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 3. August, 2018 (edited) psps skrev, 1 time siden: han tolker det rask væk som selviscenesættelse og ikke sexuel frigørelse, det er jo det første ? han tar fejl i men at nævne noget bonert i forhold til sex, på denne side skriger jo helt over skyerne, hendes kampagne hedder over10 og er for at fortælle at kvinder også har mange partnere og sexlyst nej den kan du ikke redde for ham prøv kristeligt dagblad i stedet, hvis det stadig eksisterer griner stadig Der er jo ikke skyggen af noget bonert i det Onslow skriver. Tværtimod vil han gerne i bukserne på både hende og Anna Libak. Du laver et stråmandsargument på ham og udskriger ham derefter som dobbeltmoralsk. Og du gør det endda igen. Siger Onslow at det ikke er seksuel frigørelse? Nej vel? Igen skyder du ham noget i skoene. Hils i børnehaven. Redigeret 3. August, 2018 af Thaiuser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finger 213 Skrevet 5. August, 2018 (edited) Jeg har haft den fornøjelse at køre Anna Libak fra hendes hjem til D(D)R, hvor hun skulle deltage i Deadline. Vi var rørende enige om at Enhedslistens og co's bilfjendskhed har taget overhånd i København. Da jeg fulgtes med hende ind for at få taxibonnen tænkte jeg at hende ville jeg rigtig gerne gå meget længere (ture) med, men det bliver nok svært at jage departementschefen i lønramme exorbitant fra pladsen. En dejlig kvinde, i helt passende alder til mig. Hvorfor hun vælger at opstille for Venstre, underafdelingen af det Radigale Venstre, er mig uforståelig. Lykke Friis, er til sammenligning helt anderledes tilknappet, og ellers har jeg ikke kørt med kvindelige kendisser. Redigeret 5. August, 2018 af Finger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 6. August, 2018 Godt indspark af en vidunderlig, voksen quinde! https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/line-baun-blander-sig-i-sex-debat-jeg-er-ikke-snerpet/7256203 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg