psps 140 Skrevet 19. August, 2018 Nå fik en aftale i dag ????? 2000 for et par timer Så ovenstående er nok, som jeg tænkte reklame for pigen og for godt til at være sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coolio122 16 Skrevet 19. August, 2018 frenchlover1 skrev, den 8/8/2018 at 22:05: Coolio, velkommen til EG, og tillykke med din allerførste anmeldelse. 1500 for en nat! Og uden gummi! Det er da superfin reklame for sugardaters Venligst French Håber du synes om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latenight 25 Skrevet 20. August, 2018 Hej Coolio. Det lyder spændende. Tillykke med det. Kan du fortælle en smule om hvad hun tilbød og har du mødt hende igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ShesAllThat Skrevet 21. December, 2018 bighead skrev, den 5/8/2018 at 15:48: Mht pris, så er 1500 min aktuelle max grænse. Piger som kræver 2000-3000 og som måske endda siger "jeg er jo ikke en billig luder" osv. ja, de er jo netop ofte lige præcis en form for pengemotiverede prostituerede. Og til en pris på 2000-3000 vil jeg meget heller gå på en klinik og have sex med en sød asiatiske kvinde. Ved at have en personlig max grænse på 1000-1500 bliver det selvfølgelig en del sværere at finde piger, omvendt er der så ofte tale om kvinder som ikke er primært økonomisk motiverede eller som har blandede motiver. what. Jeg er GP og tager 1800 for en time hun var der en hel nat. Så jo det er billigt. Langt billigere end en billig "luder". God aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 270 Skrevet 22. December, 2018 ShesAllThat skrev, for 15 timer siden: what. Jeg er GP og tager 1800 for en time hun var der en hel nat. Så jo det er billigt. Langt billigere end en billig "luder". God aften Hej, jeg har aldrig tilbragt en nat med en kvinde jeg har mødt på SD (hvor der har været penge involveret). Typisk har det været 40 minutter til 1,5 time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 216 Skrevet 22. December, 2018 bighead skrev, for 2 timer siden: Hej, jeg har aldrig tilbragt en nat med en kvinde jeg har mødt på SD (hvor der har været penge involveret). Typisk har det været 40 minutter til 1,5 time. Det er vi andre der har Har regelmæssigt mødt en der overnattede til 1000 pr gang, men jeg er også overbevist om at hun ikke kun gør det for pengene. Hvis hun kun gør det for pengene, så burde hun nomineres til en Oscar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 270 Skrevet 22. December, 2018 NewPunter skrev, for 42 minutter siden: Det er vi andre der har Har regelmæssigt mødt en der overnattede til 1000 pr gang, men jeg er også overbevist om at hun ikke kun gør det for pengene. Hvis hun kun gør det for pengene, så burde hun nomineres til en Oscar. Jeg får nok ikke lov til at tage en med hjem af min ægtefælle! I øvrigt er der mange på SD som ikke er der af økonomiske årsager. Eller har cash som sekundært motiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 22. December, 2018 Præcist derfor sb’ere ikke (skal) anmeldes på EG. Ingen sb’ere bryder sig om den opmærksomhed det skaber, og ingen anmeldere bryder dig om at blive beskyldt for at lyve. Men tak for endnu engang at minde mig om at det er sådan det er Sådan går det når man partout VIL sammenligne sb’ere med gp’ere og det kan man ikke hvis det skal give mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 270 Skrevet 25. December, 2018 Jolly Roger skrev, den 22/12/2018 at 19:20: Præcist derfor sb’ere ikke (skal) anmeldes på EG. Ingen sb’ere bryder sig om den opmærksomhed det skaber, og ingen anmeldere bryder dig om at blive beskyldt for at lyve. Men tak for endnu engang at minde mig om at det er sådan det er Sådan går det når man partout VIL sammenligne sb’ere med gp’ere og det kan man ikke hvis det skal give mening Jeg er enig. Egentlige anmeldelser af kvinder fra sugardaters er uholdbart. Til gengæld tror jeg, at man kan lærer rigtig meget om, hvordan man får bedre sex til færre penge ved at lytte til andres råd. Og selvfølgelig ikke kun i forhold til sugardating. Jeg har fx meget lidt erfaring med Thai-klinikker og har lært en del af at læse om andres oplevelser. Og i udenlandske fora har jeg lært super meget om købesex-markedet i andre dele af verden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg