Hop til indhold
Ilsa

Spørgsmål til nåle-elskerne

Recommended Posts

Kære forum.

i vores (mit og Frejas) domicil, har vi et fint skab fyldt op med nåle-æsker. Hver enkelt nål er stadig i original emballage, og det tager selvfølgelig lidt ekstra plads. Vores spørgsmål til jer er : “Betyder det noget for jer, at I rent fysisk ser os pakke hver enkelt nål ud af først kasse, emballage og sidst hætte, - eller er det os der tillægger det betydning?”. 

Tak for jeres svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BM29

Præcis .... Jeg vil da ikke stikkes med en nål hvor en andens bakterier sidder på ? 

Jeg dyrker ofte "nålesex" under meget kontrollerede forhold . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis AIDS kan smitte ved at narkomaner bruger samme kanyler, kan genbrug af de nævnte nåle uden ordentlig sterilisering sikkert også.  Hvis disse nåle ikke koster alverden ville jeg nok smide dem ud efter brug, samt ved brug åbne original emballage.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vigtig, at se nålene blive pakket ud, helst langsomt og med god øjn kontakt og et smil på dominaens læber.

Det sender nogle klare signaler som for adrenalin og endogfiner til at løbe i blodet som øger oplevelsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er dette en gammel post, men jeg kommer alligevel med mit input.

Som SpankingSub siger, så er der lidt pirrende og forventningens glæde, ved at se nålene blive pakket ud. Sundhedsmæssigt så har jeg tillid til at de Dominaer jeg besøger har styr på hygiejne og sikkerhed. Med de ting jeg begiver mig af med, så kræver det en god mavefornemmelse inden jeg besøger en Domina, og der hart jeg en forventning om at den del er i orden.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...