Ilsa 16 Skrevet 4. August, 2018 Kære forum. i vores (mit og Frejas) domicil, har vi et fint skab fyldt op med nåle-æsker. Hver enkelt nål er stadig i original emballage, og det tager selvfølgelig lidt ekstra plads. Vores spørgsmål til jer er : “Betyder det noget for jer, at I rent fysisk ser os pakke hver enkelt nål ud af først kasse, emballage og sidst hætte, - eller er det os der tillægger det betydning?”. Tak for jeres svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 4. August, 2018 Jeg er ikke nåle-elsker, men hvis jeg var ville det betyde rigtig meget, at se jer pakke ud af en original og steril indpakning 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 5. August, 2018 Præcis .... Jeg vil da ikke stikkes med en nål hvor en andens bakterier sidder på ? Jeg dyrker ofte "nålesex" under meget kontrollerede forhold . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 5. August, 2018 Hvis AIDS kan smitte ved at narkomaner bruger samme kanyler, kan genbrug af de nævnte nåle uden ordentlig sterilisering sikkert også. Hvis disse nåle ikke koster alverden ville jeg nok smide dem ud efter brug, samt ved brug åbne original emballage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1065 Skrevet 8. December, 2018 Det er vigtig, at se nålene blive pakket ud, helst langsomt og med god øjn kontakt og et smil på dominaens læber. Det sender nogle klare signaler som for adrenalin og endogfiner til at løbe i blodet som øger oplevelsen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlaveFyn 1 Skrevet 11. August, 2019 Nu er dette en gammel post, men jeg kommer alligevel med mit input. Som SpankingSub siger, så er der lidt pirrende og forventningens glæde, ved at se nålene blive pakket ud. Sundhedsmæssigt så har jeg tillid til at de Dominaer jeg besøger har styr på hygiejne og sikkerhed. Med de ting jeg begiver mig af med, så kræver det en god mavefornemmelse inden jeg besøger en Domina, og der hart jeg en forventning om at den del er i orden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg