Guest Liderbasse Skrevet 5. August, 2018 https://annoncelight.dk/showad/255564 Er ikke sikker på jeg er kvalificeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 5. August, 2018 Tror også jeg er udelukket på den konto, hvordan mon man skal gøre for at komme i den kategori ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 5. August, 2018 (edited) Google translate er ikke skabt forgæves Redigeret 5. August, 2018 af warmgun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 5. August, 2018 jeg tænker virkelig på hvad der kan have stået for at den kan gå så galt i oversætningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. August, 2018 James B skrev, for 9 minutter siden: Tror også jeg er udelukket på den konto, hvordan mon man skal gøre for at komme i den kategori ? Det kan være, hun mener gedebuk, så hun bliver stanget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 5. August, 2018 Hvis hun taler som hun skriver kan det blive en ganske interresant samtale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 5. August, 2018 Heldigvis er det på Fyn – så kan vi andre sove roligt uden mareridt om geder der stanger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 5. August, 2018 Så venter vi bare på at nogle reklamere med at de knepper som en død sild.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. August, 2018 Visti-Vistisen skrev, 1 time siden: Så venter vi bare på at nogle reklamere med at de knepper som en død sild.... Haha 1-0. Det skal vi nok vente længe på. De fleste fremfører sig jo helst som en livlig ål. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderbasse Skrevet 5. August, 2018 Det er formentlig positivt - gammel liderbuk med nosser så store som september-æbler, og som knepper alle de unge i flokken uden at lade de unge komme til Er sikker på Borat ville vide præcis hvad det går ud på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 5. August, 2018 Hun skriver at priserne starter med 500 kr. Mon det er hende der betaler? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 5. August, 2018 Liderbasse skrev, for 3 timer siden: Er sikker på Borat ville vide præcis hvad det går ud på Helt sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg