Hop til indhold
Guest Iwantyoufor6

Forstår det ikke

Recommended Posts

Guest Iwantyoufor6

Jeg har ikke helt forstået hvorfor folk på deres profil fjerner tattos, når man så møder dem er de komplet overplasteret med tattos, og det er 250% turnoff for mig, det er godt nok belastende. jeg kan ikke finde noget mere grimt. jo en lille diskret tatto det er ok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti

Jeg har forstået det. De færreste smukke unge kvinder ønsker at blive genkendt - tattoos er jo ofte meget personlige. 

Ring og spørg inden du booker tid. Så undgår du at løbe forgæves. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Det er jo for ikke at blive genkendt. Du kan jo spørge pigen, når du bestiller tid, om hun har tatoveringer ;) 

Sorry, det kan altså ikke være meningen at man som kunde skal spørge en pige om hun har tatoveringer, hvis hun ikke har tatoveringer på sine annoncebilleder.

Hun må på billederne sløre sine tatoveringer i stedet for at fjerne dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 1 minut siden:

Sorry, det kan altså ikke være meningen at man som kunde skal spørge en pige om hun har tatoveringer, hvis hun ikke har tatoveringer på sine annoncebilleder.

Er det ikke også det pigerne gør, slører dem? Jeg har ingen tatoveringer, svarer bare trådstarter, hvad årsagen kan være. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

Jeg er også forstående for diskretion,  jeg kunne godt spørg til det.. mener bare så kunne de stå med tekst. eller som en anden forslår, så "gøre" dem utydelig evt. flytte på dem på bilederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er forskel på at photoshoppe dem helt væk som mange piger (åbenbart) gør og så lægge en slags sløret filter ind over. Men det kan være det er ved at gå op for dem at mange efterspørger piger der ingen har og de lader sig jo ikke sådan fjerne i virkeligheden. Måske de tænker at når gutten møder op og ser dem så er han så opsat på et stykke med bart at han ikke bakker ud igen.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personlig har jeg intet imod farvelade på pigerne. Det er nu (forhåbentlig) da pigen man vil lege med og ikke udsmykningen.

MEEEN:

Hvordan er det omvendt!

Hvad siger pigerne til mænd med megen kropsudsmykning?

Bliver de afvist  -  eller!!

Piercing  -  buller i panden -  2 delt tunge  osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det nu fint nok at en kvinde har mange tattoveringer på ryggen. Når man tager hende bagfra er det som at læse en tegneserie på hendes ryg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Haxel

Smag og behag er som bekendt forskellig, jeg er heller ikke til de totalt overmalede kvinder, synes ikke det er kønt, men jeg har også lagt mærke til at nogle skriver i deres annoncer, ingen tatoveringer, det er en god måde, så ved man hvad man møder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 2 timer siden:

Et eller andet sted vil det være rigtig smart at spørge pigen eller stedet ind til om forhold der for en virker som "Turn-off".   Pigerne kan jo ikke altid vide hvad en enkelt gæst ville føle som et turn-off.   Nu handler dene tråd om tatoos, den næste vil måske handle om emner som: Rygning, kunstige bryster, store fødder, lange negle, parfume, tænder, brug af glidecreme,  tante kys, valg af lingeri osv osv. 

Bortset fra det er det så ikke mit indtryk, at de piger der virkelig er "klistret" ind i tatoos, sætter billeder på, hvor man ikke sagtens enten kan fornemme det, eller læse det.  Så.... problemet er nok ikke så stort for den generelle gæst.   Nu skal købesex jo ej heller sammenlignes med køb af almindelige forbrugsgoder.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er selv ikke den store fan af tatoveringer; kvindekroppen er jo smuk i sig selv, men det er ikke et turn-off for mig. Selvfølgelig synes jeg, at der skal være en hvis rimelighed i farveladen. Jeg er ikke interesseret i at knalde "den illustrede kvinde [mand]". Jeg har fuld forståelse for, at nogle af kvinderne får dem slørede eller fjernet på billeder; de må dog gerne skrive i deres annoncetekst, hvis de har mange.

Det er vel lidt som meget "forskønnede" (eller falske) billeder, vi delere foretrækker at have en lille idé om, hvordan hun ser ud, før vi tropper op. Vi er jo ofte visuelt styrede.

Piercings i intime dele eller tungen er decideret et turn-off, er det synligt før vi for afsluttet forhandlingerne, afbryder jeg og siger: "nej tak!".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 26 minutter siden:

Piercings i intime dele eller tungen er decideret et turn-off, er det synligt før vi for afsluttet forhandlingerne, afbryder jeg og siger: "nej tak!".

Især i de intime dele - helt enig. Så springer jeg også over.

Står der ikke noget så spørg

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

Et eller andet sted vil det være rigtig smart at spørge pigen eller stedet ind til om forhold der for en virker som "Turn-off".   Pigerne kan jo ikke altid vide hvad en enkelt gæst ville føle som et turn-off.   Nu handler dene tråd om tatoos, den næste vil måske handle om emner som: Rygning, kunstige bryster, store fødder, lange negle, parfume, tænder, brug af glidecreme,  tante kys, valg af lingeri osv osv. 

Bortset fra det er det så ikke mit indtryk, at de piger der virkelig er "klistret" ind i tatoos, sætter billeder på, hvor man ikke sagtens enten kan fornemme det, eller læse det.  Så.... problemet er nok ikke så stort for den generelle gæst.   Nu skal købesex jo ej heller sammenlignes med køb af almindelige forbrugsgoder.   

Smart.. måske nok, ja. Men jeg vil fastholde at man bør kunne stole på at en pige som ikke har tatoveringer på sine billeder heller ikke har det i virkeligheden.

Lige i denne forbindelse, omkring billeder der ikke svarer til virkelighed, synes jeg nu altså godt at man kan sammenligne købesex med køb af helt almindelige forbrugsgoder.

Selvfølgelig ved vi alle at billedet af burgeren på McDonalds’ plakat er taget i perfekt lys, der har måske været en forstøverflaske ind over for at få salaten til at fremstå helt frisk, og den har i hvert fald ikke været pakket ind i en papkarton og kastet rundt med. Og selvfølgelig ved vi godt at pigerne i købesex-branchen har den ekstra lækre makeup på, håret sidder perfekt og lyset er helt rigtigt på billederne, og måske er en skønhedsplet eller 3 fjernet fra billederne. Men en pige med store dominerende tatoveringer som fjerner dem helt på sine billeder, det er altså helt simpelt hvad jeg vil betegne som falsk markedsføring. Der er ikke nogen undskyldning, og jeg synes ikke det kan sammenlignes med om der er silikone i brysterne, om hun er ryger eller andet som ikke overhovedet behøver at være synligt. Den slags må man selvfølgelig spørge om hvis det er vigtigt for en.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Thaiuser

Jeg synes også, at det burde være således, at man kunne stole på annonceringen.  Det kan man bare ikke. Udbredelsen af annoncer der på et eller flere punkter afviger fra hvad man kunne forvente er så markant, at man som gæst må gøre sit forarbejde, herunder ofte også at spørge om noget, som man måske føler er unødvendigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...