Hop til indhold
aarhus30m

Spild af tid - Angelina i Herning

Recommended Posts

Jeg havde lavet en aftale med Angelina via mail hvor vi aftalte jeg skulle komme forbi kl. 21.00. Og så skulle vi udendørs (hun kunne ikke modtage besøg) og lave en fræk video.

Mens jeg kører fra Århus til Herning bliver jeg bedt om det kan være 21.20 i stedet da hun skal spise. Da jeg ankommer til Herning skal jeg vente til 21.30. Da klokken bliver 21.30 bliver jeg bedt om at vente 10 minutter mere. Og derefter 5 min mere. Nu begynder jeg at blive meget utålmodig for der er næsten ikke lys nok til at kunne være udendørs. Hun skriver så at nu er hun på vej. 5 min mere - stadig intet syn af hende. Jeg skriver at nu kører jeg om 1 min. Jeg vælger så dog at vente 5 minutter hvorefter jeg ringer. Intet svar. Venter 5 minutter og ringer igen. Her bliver røret så lagt på. Så bliver jeg sgu sur og kører. 10 minutter efter jeg er kørt, så skriver hun - hvor er du?.. Ja hurra hvor tror du. Det var utrolig spild af min tid. Jeg gør hende opmærksom på en pæn og sød måde at jeg synes det var rigtig dårligt af hende, og jeg vil skrive en anmeldelse af hende, således andre ikke laver samme "fejl" som mig.

Derefter går den så helt gal - hun ringer mig op og kalder mig for en "Fucking luder" og alle mulige mærkelige og slemme ting. Meget barnligt. Og ekstremt uprofessionelt.

https://annoncelight.dk/annonce/12170/fraekpige-sgr-lommepenge-iaften

Så kort opsummering. Pæn ung pige. Nok lidt for ung. Total useriøs og spild af tid. Jeg vil løbe skrigende væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Også den opfattelse jeg har fået, gennem andre som har haft kontakt til hende. Total useriøs og spild af tid og penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for info!

Man undres over nogle menneskers måder at handle på. Kan godt forstå du smuttede. Det er hamrende frustrerende at være liderlig og opsat på en fræk date med en pige som hende, bare for at blive holdt hen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest frækfyr30

hmm jeg ha ingen problemer haft med angelina og hun er sgu en super sød og køn pige og ha altid været tilfreds med at besøge hende ,

så kan ikke se hvorfor du skal sidde her og skrive såden noget lort om hende så du gøre såden at andre folk ikke gider at besøge hende fordi de skal sidde og læse på hvad du skriver eller ha oplevet ude ved hende.......

som sagt hun er altid sød og dejlig at have sex med , jeg kender også mange andre som ha været ude ved hende og de ha også altid været tilfreds med det hele så ingen problem der :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha... det er ikke let at narre "de garvede". 2 indlæg; 1 positiv anmeldelse, 1 forsvarende indlæg.

Denne gang var det faktisk for nemt at regne ud, samme gramatiske fejl i indlæg og annonce...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist ikke kun grammatikken der er afslørende her, men også den totale mangel på empati og det jeg fornemmer som værende et lidt gimpet intellekt i begge tilfælde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der overhovedet nogen, der har fået lov at møde hende?

Jeg havde lavet en aftale over telefonen i sidste uge med 3 fyre om hende på hotel i Århus.

Lørdag talte vi sammen, men hun ville også snakke igen søndag. Jeg prøvede mange gange, men hver gang kunne hun ikke tale - Sidste chance for mig var en løbetur kl. 20.30, men heller ikke der, lykkedes det med kontakt - kun over SMS, hvor hun fik værelse nr. og koden dertil.

Men kl. lidt over 21 blev jeg presset og presset til et opkald - med konen ved siden af !!!

Og da jeg ikke kunne det, så var jeg useriøs og et "Jeg kommer ikke. Farvel!"

Nu annoncerer hun igen til i dag - man kan undres, når hun åbenbart ikke vil mødes med nogen og får skudsmålet uengageret, da hun optrådte sammen med Anne Odder på sin første vagt - det er jo ikke for at snyde sig til eller tjene reelle penge. Underlig opførsel. :evil:

https://annoncelight.dk/annonce/12236/ti ... lm-sex-kig

Så er der nogen, der er lykkedes med at komme frem til at få gennemført en aftale og hvordan oplevede I/du hende?

Blomstermanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.. jeg har besøgt hende --- hun er sød pæn men ret dum at høre på, "så hun har nok farvet sit hår, hun burde nok være blondine" hun sutte og rider pik som en 18 årige sikket vil gerne have "jeg er nok for gammel" men det gælder ikke om bare at få den i munden og at kneppe som en kanin, der skal mere til... Hun spurte hele tiden om hende kusse var stram og jeg svarede seføldig ja vær gang.

men jeg tænder mere på vis hun kunne li det hun lavede, og sage noget hun mente, i stedet bare for penge....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oplevede det samme ! fandme for sygt.... Men det var mig der dissede hende af .. og har pt. lidt svært ved at slippe af med hende pr. sms... hun MANGLER PENGE !!

Men fik hende dog ugen efter via et andet nr,.. klam omgang..!!

Jeg havde lavet en aftale med Angelina via mail hvor vi aftalte jeg skulle komme forbi kl. 21.00. Og så skulle vi udendørs (hun kunne ikke modtage besøg) og lave en fræk video.

Mens jeg kører fra Århus til Herning bliver jeg bedt om det kan være 21.20 i stedet da hun skal spise. Da jeg ankommer til Herning skal jeg vente til 21.30. Da klokken bliver 21.30 bliver jeg bedt om at vente 10 minutter mere. Og derefter 5 min mere. Nu begynder jeg at blive meget utålmodig for der er næsten ikke lys nok til at kunne være udendørs. Hun skriver så at nu er hun på vej. 5 min mere - stadig intet syn af hende. Jeg skriver at nu kører jeg om 1 min. Jeg vælger så dog at vente 5 minutter hvorefter jeg ringer. Intet svar. Venter 5 minutter og ringer igen. Her bliver røret så lagt på. Så bliver jeg sgu sur og kører. 10 minutter efter jeg er kørt, så skriver hun - hvor er du?.. Ja hurra hvor tror du. Det var utrolig spild af min tid. Jeg gør hende opmærksom på en pæn og sød måde at jeg synes det var rigtig dårligt af hende, og jeg vil skrive en anmeldelse af hende, således andre ikke laver samme "fejl" som mig.

Derefter går den så helt gal - hun ringer mig op og kalder mig for en "Fucking luder" og alle mulige mærkelige og slemme ting. Meget barnligt. Og ekstremt uprofessionelt.

https://annoncelight.dk/annonce/12170/fraekpige-sgr-lommepenge-iaften

Så kort opsummering. Pæn ung pige. Nok lidt for ung. Total useriøs og spild af tid. Jeg vil løbe skrigende væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig .. hun snakker for meget og møder halvfuld op !!!

Nu heder hun jannie... :?:

Hej.. jeg har besøgt hende --- hun er sød pæn men ret dum at høre på, "så hun har nok farvet sit hår, hun burde nok være blondine" hun sutte og rider pik som en 18 årige sikket vil gerne have "jeg er nok for gammel" men det gælder ikke om bare at få den i munden og at kneppe som en kanin, der skal mere til... Hun spurte hele tiden om hende kusse var stram og jeg svarede seføldig ja vær gang.

men jeg tænder mere på vis hun kunne li det hun lavede, og sage noget hun mente, i stedet bare for penge....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Sikke en opførelse hun kommer med, kan godt forstå du smuttede væk derfra når din tålmodighed var opbrugt og så lige netop med den pige.

Jeg har set annoncen en del gange på annoncelight og har holdt mig langt væk pigen af, jeg skal ikke nyde noget med hende og slet ikke nu hvor jeg har læst dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Angelina fra Herning arbejder sammen med Sophia August (lolitadoll) fra Odder som omtales her http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=889

Her er en fælles annonce med Sophia August (lolitadoll) og Angelina

https://annoncelight.dk/annonce/11232/2-piger-paa-18-og-19-soeger-sammen-lommepenge

542fe0bee0a7d61c16709d639ae606c31e.jpg

Samme foto som Angelina fra Herning har klippet til og bruger i hendes egen annonce her

https://annoncelight.dk/annonce/12236/tilbud-idag-iaften-1000-kr-alm-sex-kig

100dc2aaa67fdd854c08e71845afc2a5f7.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Deres samarbejde skal man vist ikke lægge for meget i. Det er over en måned siden de prøvede det af. Har på fornemmelsen de fandt ud af at deres kemi ikke rigtig ville sammen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har forhørt mig af flere omgange hos Lolitadoll, om ikke det igen var muligt at møde de to frække piger sammen - uden svar. Kunne nu godt dyrke sådan et par søde sager sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har forhørt mig af flere omgange hos Lolitadoll, om ikke det igen var muligt at møde de to frække piger sammen - uden svar. Kunne nu godt dyrke sådan et par søde sager sammen.

De er uvenner har jeg hørt fra den ene af dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Du har vel de samme muligheder for at se hendes annoncer, som vi andre.

Hold øje med dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...