eagleone 0 Skrevet 28. Januar, 2013 Sorry, men er det ikke Lolitadoll, der linkes til, og ikke Angelina? Jeg spurgte om nogen havde besøgt hende (i en forkert tråd) og blev linket hertil.. Troede det var den samme, men det har det så ikke været :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eagleone 0 Skrevet 28. Januar, 2013 Var det godt? - kan du anbefale? Venligst Hest Ja hende kan jeg godt anbefale :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Januar, 2013 For ikke at gøre forvirringen total, så hold snakken i denne anmeldelse til Angelina, opret evt en ny hvis i vil diskutere lolitadoll, eller brug en af de eksisterende strenge om hende. Vh Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13916 Skrevet 5. Januar, 2015 Muligvis Angelina: https://annoncelight.dk/showad/175890 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 6. Januar, 2015 Nej det er det ikke..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 154 Skrevet 6. Januar, 2015 Det er det ikke, men en ung pige samme sted.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heino 23 Skrevet 7. Januar, 2015 Jeg har besøgt Angelina i Aarhus en gang: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg