Guest Manden1960 Skrevet 5. August, 2018 Hey. Er der nogen, som har besøgt Katinka? https://annoncelight.dk/showad/226320 - og fået afslappende massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokaten1971 12 Skrevet 5. August, 2018 Ja det har jeg, i løbet af sidste uge, og det var en super fin oplevelse, meget behagelig og afslappende massage. Jeg blev ikke tilbudt andet end det, spurgte heller ikke. Katinka er en intelligent, smuk og sød pige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Firefly82 8 Skrevet 5. August, 2018 Advokaten1971 skrev, for 57 minutter siden: Ja det har jeg, i løbet af sidste uge, og det var en super fin oplevelse, meget behagelig og afslappende massage. Jeg blev ikke tilbudt andet end det, spurgte heller ikke. Katinka er en intelligent, smuk og sød pige! Er hun fuldt påklædt under forløbet, eller frækt og hvad giver man for sådan et besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokaten1971 12 Skrevet 6. August, 2018 Almindeligt pænt sommertøj der passer til vejret... Prisen indenfor hvad der er almindeligt for en times massage. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. August, 2018 Hmm hun har en annonce i på en side, der ellers rummer massiv salg af sex annoncer, det undrer mig meget, hvis der ikke skulle være mulighed for en håndtrold eller et godt blæs, eller .........tror who dare win. Just ask....or order.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokaten1971 12 Skrevet 15. August, 2018 Hva' så @Alkoholikeren fik du spurgt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 15. August, 2018 Advokaten1971 skrev, for 14 minutter siden: Hva' så @Alkoholikeren fik du spurgt? Nej jg har ikke været der, eller tilkendegivet at jeg ville tage en for holdet med hende, p.t. Harcheg en fin “ abbonement” ordning med min helt private lady på 27 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokaten1971 12 Skrevet 15. August, 2018 Det lyder som et godt setup du har der! Jeg har en ny aftale i Helsingør, og ser om jeg med lidt charme kan få ekstra services. Stay tuned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 16. August, 2018 Jeg lytter skam osse til advokatens ord 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokaten1971 12 Skrevet 31. August, 2018 Må jo hermed krybe til bekendelse og indrømme at jeg ikke blev så meget klogere, og derfor nok må skuffe jer, beklager. Derimod blev jeg meget mere nysgerrig, og spændt. Var som sagt forbi igen, og fik skøn massage, og en god hygge snak om alt mellem himmel og jord. Der er klart et slags erotisk spil eller leg om man vil, hvor der (måske) langsomt bliver bygget op til noget mere. Den spænding der ligger i det, finder jeg ganske fascinerende. Jeg skal klart forbi igen, så må vi se hvad det bringer med sig. Kan være jeg har fundet min egen lille niche her. Håber dette giver mening, ellers spørg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 1. September, 2018 Advokaten1971 skrev, for 15 timer siden: Må jo hermed krybe til bekendelse og indrømme at jeg ikke blev så meget klogere, og derfor nok må skuffe jer, beklager. Derimod blev jeg meget mere nysgerrig, og spændt. Var som sagt forbi igen, og fik skøn massage, og en god hygge snak om alt mellem himmel og jord. Der er klart et slags erotisk spil eller leg om man vil, hvor der (måske) langsomt bliver bygget op til noget mere. Den spænding der ligger i det, finder jeg ganske fascinerende. Jeg skal klart forbi igen, så må vi se hvad det bringer med sig. Kan være jeg har fundet min egen lille niche her. Håber dette giver mening, ellers spørg. Tak for feedback..! Det er jo præcis den slags oplevelser, som er interessante.... ...og hun er jo smart, ved netop Ikke at tilbyde sexuelle ydelser til enhver....eller måske overhovedet nogen. Man kommer for massagen, man får massagen....og lysten til hende vokser....uden at der sker noget. For mig giver det næsten mere, end hvis der bare bliver leveret sex. Af samme årsag elsker jeg tantramassage, da der netop ikke (nødvendigvis) er sex involveret.... Jeg må da så absolut se at få besøgt hende Katinka en 2-3-4-5 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 9. Januar, 2020 Advokaten1971 skrev, den 31/8/2018 at 22:07: Jeg skal klart forbi igen, så må vi se hvad det bringer med sig. Faldt over annoncen igen, så må jo spørge om der har været en udvikling i ydelserne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokaten1971 12 Skrevet 10. Januar, 2020 Ikke herfra, er ikke lykkes mig at besøge hende igen, desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gladfordet Skrevet 10. Januar, 2020 Der er jo et eller andet ved hendes annonce der tyder på lidt mere en bare massage. Jeg antager at alle 'normale' massører ikke beskriver deres krop - for ligesom at friste os mænd lidt ekstra. Lyder som om det kan være ekstra spændende det spil der vel opstår mellem hende og den hun masserer. "Kan der ske noget ekstra - eller kan der ikke ske noget ekstra " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 10. Januar, 2020 gladfordet skrev, for 8 timer siden: Der er jo et eller andet ved hendes annonce der tyder på lidt mere en bare massage. Jeg antager at alle 'normale' massører ikke beskriver deres krop - for ligesom at friste os mænd lidt ekstra. Lyder som om det kan være ekstra spændende det spil der vel opstår mellem hende og den hun masserer. "Kan der ske noget ekstra - eller kan der ikke ske noget ekstra " Har skrevet med hende for et par dage siden, hun skriver ret tydeligt; "Sexuelle ydelser kan ikke tilkøbes!" Tror ikke at man skal håbe på for meget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S-man 1 Skrevet 27. April, 2020 Hej. Er der nogen der ved om man er nøgen under massagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 27. April, 2020 Det må du gerne være de fleste steder.... Hun er ikke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S-man 1 Skrevet 27. April, 2020 Tak for svaret Thomsen - og hun er OK men ens 'reaktion' i så fald? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 28. April, 2020 S-man skrev, for 23 timer siden: Tak for svaret Thomsen - og hun er OK men ens 'reaktion' i så fald? Hun er fuldkommen ligeglad, du får et klæde over de nedre regioner, og hun rører ikke ved dem. Tror da hun vil finde dig ret anstrengende, hvis hun fornemmer, at du er der i det øjemed at ligge med stivert på, mens du får massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 28. April, 2020 Thomsen skrev, for 3 timer siden: Hun er fuldkommen ligeglad, du får et klæde over de nedre regioner, og hun rører ikke ved dem. Tror da hun vil finde dig ret anstrengende, hvis hun fornemmer, at du er der i det øjemed at ligge med stivert på, mens du får massage. Det muligt hun ikke tilbyder andet, men så det da underligt hun ikke skriver om det i sin annonce, og i det hele taget annoncere på en hjemmeside som er henvendt til sexuelle ydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 28. April, 2020 average joe skrev, for 13 minutter siden: Det muligt hun ikke tilbyder andet, men så det da underligt hun ikke skriver om det i sin annonce, og i det hele taget annoncere på en hjemmeside som er henvendt til sexuelle ydelser Ja det er mærkeligt - men jeg tror det er sådan det er med hende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 28. April, 2020 Anders2 skrev, for 2 minutter siden: Ja det er mærkeligt - men jeg tror det er sådan det er med hende Men hun må jo nok have fået spørgsmålet 1000 gange, så ja lidt underligt, og nok mange der har ligget på briksen med en stivert og satset på mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 28. April, 2020 average joe skrev, for 2 timer siden: Men hun må jo nok have fået spørgsmålet 1000 gange, så ja lidt underligt, og nok mange der har ligget på briksen med en stivert og satset på mere Ja men det er vel en nem måde at finde kunder på i forhold Til en normal hjemmeside :) der er jo tusinde normale massørerer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 29. April, 2020 Hvis du skriver til hende, og spørger, så får du det svar, at hun ikke tilbyder andet. Det har der været flere gennem tiden, som har gjort på samme måde. Man kan jo sige, at alle dine spørgsmål nok svares bedre af hende, end af os herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg