Hop til indhold
CMads

Etikette omkring besøg på massageklinik

Recommended Posts

Hej alle sammen. 

Jeg har efterhånden besøgt en del massage klinikker, primært med thaipiger, og har egentlig altid haft en speciel pige i tankerne når jeg ankommer ud fra deres annoncer, men det sker nogle gange at en anden åbner døren og forventer at det er hende som skal servicere mig. 

Hvad gør man i sådan en situation eller rettere, hvad gør I? 

Vælger I at få det bedste ud af det med hende eller beder I om at få hende I har bedt om til at starte med? 

Og I tilfælde hvor man ankommer uden at have bedt om en specifik pige, går I så bare med den første pige eller beder I om at se hvem der ellers er der? Kan man det eller er det helt western whorehouse? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JJ4Solo

Jeg beder om at få den pige jeg ønsker. Kan dette ikke lade sig gøre, spørger jeg altid hvornår hun er ledig, kan det stadig ikke lade sig gøre, så siger jeg pænt farvel og går igen.

De fleste thai klinikker har en rotation, men de færreste vil helst have du bliver, så det plejer trods alt tit og ofte at lykkes at jeg ender med hende jeg ønsker.

Ellers kan man også ringe og booke en tid hos den specifikke :)

JJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg ved at man kan booke en specifik. Jeg er lidt nysgerrig på om man kan bede dem om at vise hvem de har til rådighed? Så kan man vælge den som passer en bedste ud fra de kriterier man nu har. Er der nogen som har prøvet det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bedste du kan gøre at bestille en tid og en bestemt pige, hvis butikken accepterer skal du have den pige når du møder op.

Når du møder op og hvis de  kommer med en eller anden forklaring om at hun ikke er der eller er optaget så gå igen det er eneste måde de lærer det på.

Hvis du kommer uden og have bestilt tid og pige får du de fleste steder den næste i rækken og sådan er det bare.

Derfor bestil altid tid og pige

the rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndrewR

Man kan sagtens be' at se alle pigerne på vagt  men det sender også en tydelig signale at det ikke er massagen som er det primære før besøget.  og så er det risiko at mand får.lugegyldig massage fordi det kun vat en unskyldning alligevel og det rigtige erind kommer efter "turn around please" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndrewR
AndrewR skrev, Lige nu:

Man kan sagtens be' at se alle pigerne på vagt  men det sender også en tydelig signale at det ikke er massagen som er det primære før besøget.  og så er det risiko at mand får.lugegyldig massage fordi det kun vat en unskyldning alligevel og det rigtige erind kommer efter "turn around please" :)

Og..  mine absolut bedste besæg har altid været med piger jeg ikke hade valgt ved en "roll call" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Rider skrev, for 22 minutter siden:

Når du møder op og hvis de  kommer med en eller anden forklaring om at hun ikke er der eller er optaget så gå igen det er eneste måde de lærer det på.

Og hvis de tilbyder dig en rigtigt lækker steg istedet for hende du havde bestilt så er du pludseligt i en meget prekær situation: Skal du som The Rider siger, lære dem at den slags den går altså ikke? Eller skal du nyde den frække sild der står der i sin lille stramme kjol foran dig og slikker sig om sine sensuelle læber når hun forventningsfuldt kigger ned mod dit skridt?

Den er altså svær. Du har altså to opgaver i thaijunglen: 1. At lære de små thai'er den eneste måde de kan lære det på. 2. At nyde af de små thai'er og berige dit liv. Hvordan skal du løse den opgave så at både du, vi - dine kammerater i junglen, og pigen bliver tilfreds?

Mit tip? Gør som du har lyst til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JJ4Solo
Dinosdk69 skrev, for 29 minutter siden:

Arh... mon dog... ;)

Ups! Skrivefejl. Erstat færreste med fleste :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Rider skrev, for 2 timer siden:

Det bedste du kan gøre at bestille en tid og en bestemt pige, hvis butikken accepterer skal du have den pige når du møder op.

Hvis du kommer uden og have bestilt tid og pige får du de fleste steder den næste i rækken og sådan er det bare.

Derfor bestil altid tid og pige

the rider

Det er ikke altid, den slår til.

Jeg har prøvet i telefonen at fiske efter en bestemt pige og få forsikring om, at det sagtens kunne lade sig gøre. For derefter ved mit fremmøde at erfare, at hun ikke var der den dag. Men man havde da fået lokket mig til klinikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo netop det jeg påpeger, så gå igen

Er du ved og være så gammel så må du jo have nogle briller, kan du få det på plejehjemmet

hyggeligt at tale med dig igen det er længe siden, det var dengang Nikitta Darling var her

the rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Det er ikke altid, den slår til.

Jeg har prøvet i telefonen at fiske efter en bestemt pige og få forsikring om, at det sagtens kunne lade sig gøre. For derefter ved mit fremmøde at erfare, at hun ikke var der den dag. Men man havde da fået lokket mig til klinikken.

Det er også det jeg oplever, og gerne ville undgå. Og hvis nu andre havde erfaring med at få dem til at line hele angrebet op på en linje så man kunne vælge den man ville dyrke i en times tid, så ville jeg bare gerne vide hvordan de fik klinikkerne til at gøre det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...