Guest JJ4Solo Skrevet 5. August, 2018 Way back, altså 1997-1999 deromkring lå der et udemærket bordel der hed Pigekollektivet på Borus Allé på Frederiksberg. På Pigekollektivet husererde der en kort overgang en pige der kaldte sig Chilli-Hot, en dejlig brunette (som jeg husker hende), gav dejlige våde sloppy blow og håndjobs, og var utrolig stram når man tog hende bagfra. Gav ikke et kny fra sig selvom man kørte den blåviolette hævner helt i bund. Chilli-Hot var som at vise en jeton til en afvændt ludoman. Ak ja, har flere dejlige mindre fra Pigekollektivet. Er der andre der har været der og kan huske dem? Nuværende Chantall fra Cassiopeia var der også en overgang, blot under et andet navn jeg ikke kan huske. Suk! Hvilke tider /JJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 6. August, 2018 Hov vent.. Jo, det sted kan jeg godt huske Mindes en dejlig mulat-type, og et par gode hygge-stunder. BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martinbanke 119 Skrevet 6. August, 2018 I de år var jeg meget på SMS planet på lyngbyvej... Sygt nok lige at have et bordel kørende lige ud til KBH mest trafikerede vej.... Men der var en pige som jeg troede var halv dansk halv malay eller andet asiatisk.. hun viste sig at være dansker fra Grønland. Hun var mega fræk.. gad godt møde hende igen selvom det nok er tilbage i 2005-8 stykker... SMS planet... fedt sted! MB 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 6. August, 2018 pigekollektivet, er hvad der står på vandtårnsvej, på postkassen ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JJ4Solo Skrevet 6. August, 2018 (edited) psps skrev, for 28 minutter siden: pigekollektivet, er hvad der står på vandtårnsvej, på postkassen ??? Fisk, dette her var på Borups Allé for mange år siden. Redigeret 6. August, 2018 af JJ4Solo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 6. August, 2018 JJ4Solo skrev, for 1 time siden: Fisk, dette her var på Borups Allé for mange år siden. ja ved det, ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JJ4Solo Skrevet 6. August, 2018 psps skrev, for 3 timer siden: ja ved det, ? ok, jeg er nok bare ikke så skarp i dag, så jeg kunne ikke se sammenhængen med "mit" pigekollektiv og vandtårnsvej. Go' dag til dig. JJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 6. August, 2018 JJ4Solo skrev, for 13 minutter siden: ok, jeg er nok bare ikke så skarp i dag, så jeg kunne ikke se sammenhængen med "mit" pigekollektiv og vandtårnsvej. Go' dag til dig. JJ Der står pige kollektivet på postkassen ved Vandtårnsvej ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 6. August, 2018 (edited) Ja, har været der flere gange, i 1995-97 tror jeg. Mig bekendt var det landets første bordel med egen hjemmeside på det der nymodens World Wide Web - vipgirls.dk måske. Noget med "vip" i hvert fald. Fik indtryk af at det var et rigtigt kollektiv, dvs. (nogle af) pigerne boede der. Ventede engang i køkkenet mens jeg sludrede med en af pigerne som ikke havde vagt. Opvasken efter aftensmaden skulle jo tages. Typisk mig fik jeg mere lyst til hende - i jeans og helt almindeligt tøj - end hende i det "frække" lingeri jeg skulle ind til Redigeret 6. August, 2018 af slip Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JJ4Solo Skrevet 6. August, 2018 slip skrev, for 29 minutter siden: Ja, har været der flere gange, i 1995-97 tror jeg. Mig bekendt var det landets første bordel med egen hjemmeside på det der nymodens World Wide Web - vipgirls.dk måske. Noget med "vip" i hvert fald. Fik indtryk af at det var et rigtigt kollektiv, dvs. (nogle af) pigerne boede der. Ventede engang i køkkenet mens jeg sludrede med en af pigerne som ikke havde vagt. Opvasken efter aftensmaden skulle jo tages. Typisk mig fik jeg mere lyst til hende - i jeans og helt almindeligt tøj - end hende i det "frække" lingeri jeg skulle ind til Ja, det ringer en klokke det med vipgirls. Ak ja, jeg husker en overgang havde de en totalt lækker telefondame, hende prøvede jeg hver gang at fedte mig ind hos, og få en time hos hende istedet for pigen på vagt, men desværre. He He! Når der var optaget, kunne man se fyrene luske rundt på gaden indtil det blev deres tur Jeg husker faktisk ikke nogen dårlige oplevelser hos dem. Man fik den tid man betalte for, og der var - af hvad jeg har oplevet - kun god service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 6. August, 2018 Det var et klasse bordel, fuldt med gode danske piger. Nogle af dem var også hos Ørstedpigerne på HC ørstedsvej 6. Der var der sauna. Saver nogle flere gode danske bordeller. Husker specialt Claudia der var begge steder flot høj rødhåret kvinde, med store bryster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg