Hop til indhold
Finn1101

Lad os nu få ordnede forhold

Er det på tide at politikerne vågner op og får skabt lovgivning, der fungerer med virkeligheden?  

44 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Hvad foretrækker du?

• Statsgodkendte bordeller med lægetjek, socialrådgiver, loft over huslejen, skattebetaling, sociale rettigheder og ordnede forhold er en god idé
      25
    • Branchen funger bedst på "wild west-"vilkår og uden for meget regulering, - men det skal være lovligt at drive bordel
      13
    • Tingene fungerer bedst som de er i dag: At prostitution er lovligt, men at drift af arbejdssteder (bordeller) er ulovligt
      6

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

@Krebs 

Jeg mindes ikke at have skrevet det du citere mig for.  :)

Beklager meget. Min fejl. kom til at tage citatet fra dit citat af trådstarters indlæg. Så det først, da det var udgivet, og fandt ikke en måde at rette det på.

Nu lykkedes det.

Redigeret af Krebs

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgerligt, Susanne Møller var ellers en god og værdig repræsentant, men forstår godt at hun ikke har mod og kræfter til stå mod den propaganda, der især kommer fra Reden, der drives af KFUK’s Sociale arbejde, og som har snablen dybt nede i statskassen, og fra mennesker som Anne Grethe Bjarup Riis.

@Lady CherieJeg er hverken ekspert eller initiativtager til noget som helst, jeg deltager bare i en åben debat på et forum på nettet – men jeg går ud fra, at du var en af dem, der støttede op om Susanne Møller?

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Så Finn

Når nu du har alle de rigtige meninger om vores job....så kan du jo bare starte en fagforening/forening for os piger....

Og lad nu være med at sige jeg kan....jeg har været med til at gøre det!:-o

Interessant, fortæl lidt mere om dine erfaringer.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Finn1101

Hvordan kan du rose Tyskland, når netop deres lovgivning har betydet, at de etnisk-tyske prostituerede nærmest er blevet udraderet af de udenlandske prostituerede?

Hvis man indfører tilsvarende lovgivning i Danmark vil det bare gå endnu stærkere med at der kommer udenlandske prostituerede til Danmark, og gøre konkurrencen endnu hårdere for de tilbageværende danske prostituerede.

Og når nu du er ved at lave "ordnede forhold" for prostituerede:

1) hvordan vil du løse problemet med de mennesker der havner i prostitution af de forkerte årsager?

2) er prostitution det eneste erhverv hvor der ikke er skadesvirkninger som skal håndteres? Ved mange andre erhverv har erkendt skadesvirkninger, og der er lavet massevis af regler og procedurer osv. for at mindske skadesvirkninger. Skal man ikke have det tilsvarende, hvis prostitution skal lovliggøres som erhverv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

@brainfred Ha! Ja og vi vil også have et Arbejdstilsyn som skal sikre os at vi ikke lider overlast :-) :-) 

Jeg tror så i givet fald, at jeg vil søge et job i Arbejdstilsynet. Det kan jo være, at der gives "drikkepenge"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror så i givet fald, at jeg vil søge et job i Arbejdstilsynet. Det kan jo være, at der gives "drikkepenge"

Du ville også være SÅ god til den tjans :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 44 minutter siden:

@brainfred Ha! Ja og vi vil også have et Arbejdstilsyn som skal sikre os at vi ikke lider overlast :-) :-) 

Næh, I skal have en krone-smiley, så I ikke behøver at have arbejdstilsynet rendende i tide og utide, og som uddannet auditor og forholdsvis flittig besøgende hos jer, vil jeg helt klart kunne godkendes af Danak.

Og jeg kan love, at der vil blive udført tilbundsgående audits :) (både i dybden og i bredden)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Prøv lige at tage det lidt mere seriøst!

Det I har gang i, er disrespekt for de prostituerede der der rent faktisk tager skade/har taget skade af at prostituere sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
brainfred skrev, for 6 minutter siden:

Det I har gang i, er disrespekt for de prostituerede der der rent faktisk tager skade/har taget skade af at prostituere sig.

Du har været herinde i meget kort tid - Hvis du nu havde brugt lidt tid på at læse lidt rundt herinde, så ville du også kunne læse at Prostitueredes vilkår faktisk ligger mig temmeligt meget på sinde :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

Du har været herinde i meget kort tid - Hvis du nu havde brugt lidt tid på at læse lidt rundt herinde, så ville du også kunne læse at Prostitueredes vilkår faktisk ligger mig temmeligt meget på sinde :-) 

At jeg er nyoprettet, betyder ikke at jeg ikke har læst med i lang tid.

Jeg ved godt, at det ligger dig på sinde. Derfor forstår jeg heller ikke, at du kommer med "sjove" kommentarer om et så alvorligt et emne.

Hvis prostitution på en eller anden måde skal lovliggøres som erhverv, så er det netop de spørgsmål jeg stiller, der kræver et seriøst svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
brainfred skrev, for 43 minutter siden:

Selvfølgelig har du ret, det er et alvorligt emne, men for at citere Piet Hein: "Den, som kun tar spøg for spøg og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt."

Og manglende respekt for prostituerede kan du ikke skyde mig i skoene. Jeg har stor respekt for de kvinder, der vælger prostitutionen som levebrød. De bruger deres krop til at leve af, men de bliver udsat for en voldsom stigmatisering af det meste af samfundet. Jeg har også stor empati for de kvinder, der enten er tvunget (på den ene eller anden måde) og som ikke magter erhvervet.

Det var nu alligevel lidt sjovt med arbejdstilsynet. Har faktisk påpeget over for Eventyrpigerne, at de burde få et gelænder på trappen. Og i den forbindelse nævnt Arbejdstilsynet (lidt i spøg).

Hvorledes man kan/skal få ordnede forhold i branchen, kan jeg ikke svare på. Så længe denne stigmatisering foregår, tror jeg desværre, at det er umuligt.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

@brainfred

Indledningsvis vil jeg gerne rose dit indlæg for at være sjældent seriøst og en direkte opfølgning på det som den du svarer skriver. Vi er nok ikke helt enige, men du forstår at holde dig til debatten, og det var der er del herinde, der kunne lære noget af.  

Du stiller tre spørgsmål, og lad mig indledningsvis understrege, at dette er en åben debat. Jeg er ikke, og opfatter ikke mig selv, som ekspert. Det, som jeg skriver, tager udgangspunkt i mine personlige oplevelser og de tanker som dette har afledt.

Citat

Hvordan kan du rose Tyskland, når netop deres lovgivning har betydet, at de etnisk-tyske prostituerede nærmest er blevet udraderet af de udenlandske prostituerede?

Lige dette tror jeg mere skyldes den almindelige internationalisering end den tyske lovgivning omkring prostitution, og jeg tror at andelen af udenlandske prostituerede i Danmark er ligeså høj som i Tyskland, måske endda højere, hvis man alene vurdere ud fra offentligt tilgængelige annoncer, men det er selvfølgere vanskeligere at dokumentere, da prostitution i Danmark, i modsætning til i Tyskland, er er undergrundsøkonomi.  

Vi ser denne udvikling indenfor alle områder, hvor der ikke kræves formelle kvalifikationer, og personligt tror jeg ikke at der går længe, før også folk med formelle kvalifikationer begynder at mærke konsekvenserne. Personligt synes jeg at dette er en kedelig udvikling – men den eneste løsning er vel at EU indskrænker den fri bevægelighed eller at Danmark melder sig ud af EU. 

Citat

Hvordan vil du løse problemet med de mennesker der havner i prostitution af de forkerte årsager?

Jeg tror ikke at man kan forhindre at kvinder, der ikke er afklarede og som har den nødvendige psyke og seksualitet søger indtjening ved prostitution, men jeg tror at man i højere grad kan forhindre og sikre at ingen ufrivilligt er i prostitution, og at man fx kan sikre at ingen under 21 år får mulighed for at begynde. 

Jeg anerkender at mange kvinder hverken har psyke eller seksualitet til at være sexarbejdere, og disse skal selvfølgelig hjælpes ud af prostitution hurtigst muligt, og hvis man har statsgodkendte bordeller mener jeg også  at stederne kan betale en afgift til den sociale indsats, som er uundgåelig.

Efter min opfattelse er det bare vigtigt at holde fast i det enkelte menneskes eget ansvar. Det nytter ikke noget at almindelig dovenskab, misbrugsproblemer eller dårlige sociale vilkår, uanset hvor berettiget denne diskussion er, bliver til noget med at man vil kriminalisere mænd, der vil købe sex af kvinder, der helt frivilligt tilbyder dette. Derfor må målet være at sikre, at ikke-afklarede og ikke-parate, og de som hverken har lyst, psyke eller seksualitet til at være sexarbejdere, aldrig får begyndt. 

Citat

Er prostitution det eneste erhverv hvor der ikke er skadesvirkninger som skal håndteres? Ved mange andre erhverv har erkendt skadesvirkninger, og der er lavet massevis af regler og procedurer osv. for at mindske skadesvirkninger. Skal man ikke have det tilsvarende, hvis prostitution skal lovliggøres som erhverv?

Jeg mener i høj grad at man skal tage arbejdsmiljøet for prostituerede alvorligt. Det gælder alt fra stedernes faciliteter, til at sikre regler, fx om at der ikke tilbydes (meget) usikker sex som fx dansk og græsk uden, og til at sikre ordentlige arbejdsvilkår. Her er den tyske lovgivning ikke et forbillede, jeg mener fx at flatrate steder er en meget dårlig idé, men jeg mener at Paradise i Stuttgart er et eksempel, der bør kunne bruges som inspiration. 

Jeg tror også at man kan højne informationsniveauet, således at de, der starter, i højere grad ved, hvad de går ind til, og sætte en fælles standard fx angående sikkerhed og sundhed og personlige grænser.  

I det hele taget tror at jeg prostitution ville have godt af at komme ud af underverdenens skygge, og jeg har svært ved at se, at danske glædespiger taber andet end at de skal betale skat og registreres, og det ved jeg selvfølgelig godt at nogen ikke ønsker, men jeg kan altså ikke lade være med igen at tænke på  min oplevelse fra Paradise i Stuttgart.

I forhold til de priser, som jeg hører at der betales til danske steder, er prisen på 500 kr. yderst rimelig – og forholdene er særdeles gode, men hvad jeg især bemærkede var at de arbejdende piger, der drives deres egen forretning, på ingen måde havde den stigmatiserede attitude, som vi ofte ser herhjemme. Det er ligesom hovedet er lidt højere hævet, og måske tager jeg fejl, men jeg bilder mig selv ind, at dette skyldes at der er ordnede forhold og at deres arbejde anerkendes på helt samme måde som alle andres arbejde.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sara25

Jeg kunne aldrig i mit liv drømme om at være i et ffk lignede sted- sorry. Jeg har samarbejdet med flere piger og været i bureauer uden problemer- har også prøvet et ffk lignede sted i Dk og det var bare en bitchfight. Jeg har også været et sted, hvor jeg havde en annonce i EB og pigen der også var der havde ikke- hun underbød og lagde ydelser oveni- waste of my time. Jeg aner idag ikke hvad  priserne er hos de forskellige bordeller- om de er tidssvarende til markedet idag? Ved at en del kører med betalingsfri vagter, hvis man tjener under et vist beløb. Nogle bordeller har også haft entrepriser, så det er ikke helt fremmed.

Personligt synes jeg at ffk er et ulækkert kødmarked, hvor piger står som kvæg- thanks, but no thanks.

At holde hovedet højt hehe.. hmm.. generelt er gennemsnitskarrieren i branchen ganske kort- det er en flygtig branche, hvor mange piger flyver ind og ud efter et par år- det er simpelthen ikke nok til at ville samles om noget som helst.

At sige at bordeller skal statskontrolleres og personen som styrer det skal have ren straffeattest.. hmm lol..... Det ændrer helt sikkert på de 'gældsplagede pigers' skæbne..

Jeg ved ikke om sexen i Tyskland er blevet mere sikker efter lovgivningen er lavet om?

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Sara25

Man hører af og til piger, ofte sugarbabes, udbetale sig om hvor let det at have en ekstra indtægt på fx 15.000 om måneden, men det, som du beskriver, er jo princippet ”bare” at det er hårdt arbejde at være glædespige, og det vil jeg på ethvert tidspunkt anerkende fuldt ud. Og jo dårligere man fungerer med det, jo hårdere er det. Derfor opfordrer jeg enhver, der ikke trives som prostitueret, og hvor ulemperne vejer tungt i forhold til fordelene, til at stoppe med det samme.  

Personligt synes jeg at nogle er de tyske sexklubber er nogle ulidelige steder at være kunde og tænker at må være ulidelige steder at arbejde, og jeg skriver jo bl.a. at man selvfølgelig ikke skal tillade flatrate og lign. Der skal simpelthen være en regulering af, hvad man må udsætte sexarbejderne for.  

Som nævnt har jeg selv besøgt Paradise Bordell & FKK Club i Stuttgart. Under mit besøg på dette sted fornemmede jeg at arbejdsvilkårene og økonomien synes at fungere, og at pigerne virkede glade for at være der, og derfor bruger jeg dette sted som et eksempel til inspiration. Det er muligt at jeg tager fejl, men uden at have besøgt stedet synes jeg at det er svært at diskutere, fordi jeg tror at mange glædespiger reelt ville blive positivt overraskede.

Det er også en misforståelse, hvis du tror at pigerne står som kvæg. Der er ikke nogen line-up, og pigerne kan selv vælge hvilke gæster de evt. vil være sammen med. Og i modsætning til et bordelbesøg herhjemme, er gæsterne jo ligeså let påklædte som damerne: et håndklæde omkring livet eller en badekåbe er dresscoden for herrerne.

(Og så det med hønsegården. Sådan er det vist på mange arbejdspladser, hvor der kun eller primært er kvinder).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Finn, det er ikke alle piger, der ønsker at arbejde på bordel eller andre bordel-lignende steder....

Mht påklædning på bordel, så vælger man jo selv om man vil åbne døren iført undertøj, eller hellere vil møde gæsten fuldt påklædt ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 15 minutter siden:

Finn, det er ikke alle piger, der ønsker at arbejde på bordel eller andre bordel-lignende steder....

Mht påklædning på bordel, så vælger man jo selv om man vil åbne døren iført undertøj, eller hellere vil møde gæsten fuldt påklædt ;-) 

@Liv

Nej, det er også kun et eksempel. Jeg kan nemt forstå, at det hverken er alle kunder eller sexarbejdere, der ønsker mødes under forhold som fx dem i Stuttgart, personligt var jeg da lidt betænkelig første gang.

Jeg forestiller mig at ordnede forhold kan foregå på mange forskellige måder. Mit argument er kun, at jeg forestiller mig at det ville være bedst for alle, eller i hvert fald de fleste,  hvis forholdene blev normaliseret og trukket ud af den skygge, hvor jeg føler at vi er i dag med den gældende lovgivning og den måde som tingene i praksis virker på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 3 timer siden:

Jeg forestiller mig at ordnede forhold kan foregå på mange forskellige måder. Mit argument er kun, at jeg forestiller mig at det ville være bedst for alle, eller i hvert fald de fleste,  hvis forholdene blev normaliseret og trukket ud af den skygge, hvor jeg føler at vi er i dag med den gældende lovgivning og den måde som tingene i praksis virker på. 

Forestiller du dig at det skyldes vores lovgivning:

• At stort set alle i branchen gør deres yderste for at skjule deres aktiviteter i branchen ?  
  • At stort set alle i branchen ønsker at være anonyme ?
  • At hovedparten af de aktive aktører har afsløring som nr. 1 på listen over "Det jeg frygter mest angående mine valg" ?
  • At størsteparten synes at kvinderne selvfølgelig bestemmer over egen krop, og derfor også retten til at modtage betaling for sex, så længe det ikke foregår i ens gade, ejendom, naboens sommerhus osv ?
  • At den tilsyneladende lille gruppe mennesker der gerne vil udleje til prostitution, ikke ønsker at overholde rufferiloven, men tager overpriser ?
  • At PD yderst sjældent foregå i ejet hjem, med deraf følgende omkostningsbesparelser ?
  • At der sker overgreb af forskellig art på pigerne, uden i øvrigt at forholde mig til udbredelsen ?
  • At mange mænd ikke bare siger nej tak, når de møder en GP der på ingen måde ligner hende i annoncen ?
  • At gæster udebliver fra deres aftaler, eller at stedet pigerne har "glemt" en aftale ?
  • At både gæsterne og pigerne kan have forskellig opfattelse af om ydelserne  blev leveret?
  • At priserne kan være meget forskellige i de forskellige segmenter ?
  • At nogle mænd er deres koner/samlever utro ?
  • At det for nogen udvikler til et liv hvor løgn mere bliver reglen end undtagelsen ?
  • At der findes "bjarne" typer ?
  • At man kan blive snydt i koncepter hvor der kræves forudbetaling ?
  • At det kan have kedelige konsekvenser, hvis man efter end endt og sikkert lykkelig periode, ønsker et karriere skift. ?
  • At en mand i en bestemt stilling kan blive fyret, hvis det kommer frem, at han godt nok er dygtig til sit arbejde, men han køber sex ?
  • At det for nogen kan påvirke deres generelle syn på mænd, herunder tillid m.v ?
  • At det for nogen kan være yderst problematisk at få eller at have et velfungerende parforhold, familieliv m.v. ?
  • At nogen stort set har fravalgt alle deres venner, måske af frygt for at blive afsløret ?
  • At både mænd og kvinder tror at det står skrevet i deres pande "jeg køber sex, eller jeg tilbyder sex mod betaling" ?
  • At nogen mænd bliver afhængige lidt ligesom ludomanen der spiller alle pengene op ?
  • og bla bla.   -  at der findes stigmatisering, fordømmelse af noget så naturligt som at betale for sex :) ?

For mig er ovenstående rimelige alvorlige skyggesider af branchen, uden at jeg forholder mig til udbredelsen.   Og.... disse sider forsvinder nok ikke af, at man indfører obligatorisk lægetjek, laver rufferiloven om,  eller gør alfonseri lovligt, ændre lidt på lovgivningen så det ikke længere er muligt at begå socialt bedrageri, at skat og politi løbende kommer forbi, for at tjekke pigernes alder og hendes papirer, turistvisum  m.v. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @TheVoice

Nu er det jo ikke alt, der kan reguleres via lovgivning, og når jeg læser din liste, får det mig til at tænke på at den indremissionske organisation Reden’s holdningskampagner ikke har været uden effekt. Jeg har sågar taget mig selv i på et tidspunkt at have ladet mig påvirke, så du skal være undskyldt.  

Når jeg mener at de nugældende regler er forkerte, så handler det grundlæggende handler det om at jeg ikke synes at det foreneligt med et ellers velfungerende samfund.

De priser, der betales for at leje et sted/værelse, er sjældent rimelige, og priserne er påvirket af at udlejeren løber en risiko (rufferi).

Da enhver form for at facilitere til prostitution er ulovligt, både for danske og udenlandske piger, er det usandsynligt at miljøet ikke i et eller andet omfang er infiltreret i kriminelle personer eller grupperinger, og at dette evt. kan påvirke frivilligheden, hvilket efter min opfattelse er det allervigtigste: at ingen ufrivilligt er i prostitution.

En fuldtids glædespige skulle tjene 18-20.000 kr. om måneden (brutto) efter udgifterne er betalt – og der skulle kun være en håndfuld fuldtidsbeskæftigede glædespiger i hele landet. Er det sandsynligt, eller er det mere sandsynligt at der bare ikke betales moms og skat af indtjeningen?

Fordi der er tale om en undergrundsøkonomi, opnår glædespigerne sjældent den sociale status, som et arbejde med en tilsvarende indtjening normalt giver, fx mulighed for banklån og for at kunne få realkreditlån, herunder fx retten til dagpenge og andre arbejdsrelaterede sociale rettigheder.

Fordi tingene fungerer som de gør, kan mange glædespiger have udfordringer med de offentlige myndigheder, og

Endelig forekommer det mig at stigmatiseringen blandt danske glædespiger er udpræget, hvilket bl.a. kan skyldes ovennævnte.

Ved lovgivning bør man efter min opfattelse sikre  sig at glædespigerne betaler skat, får almindelige sociale rettigheder, og samtidig mener jeg at området bør fritages for moms (evt. således at bordeller og escortbureauer betaler moms, men ikke sexarbejderne). Herudover mener jeg at der skal stilles krav til ejere og ledere af driftssteder, der skal i loven indarbejdes regler, der sikrer arbejdsmiljø, sociale rettigheder og sundhed, og der bør sættes en aldersgrænse, der efter min opfattelse bør ligge højere end myndighedsalderen, fx 21 år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle jeg en dag blive skør i hovedet ( som mange påstår man blir af prostitution ) vil da være pga man blir "jagtet" så´n af SKAT

Til tider fortryder jeg at jeg dengang i 1993 hvor jeg startede valgte at være lovlydig prostitueret.

Men hvad man ikke dør af - Blir man stærkere af 

Har forlængst opgivet og kæmpe for mine rettigheder .. Det er som at slå i en dyne

Jeg skrev engang for maaange år siden til samtlige partiformænd i folketinget hvori jeg fremlagde mit forslag til hvordan man evt kunne løse diverse problemer indenfor branchen

Hvor mange svarede mig - 0

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, 1 time siden:

Kære @TheVoice

Nu er det jo ikke alt, der kan reguleres via lovgivning, og når jeg læser din liste, får det mig til at tænke på at den indremissionske organisation Reden’s holdningskampagner ikke har været uden effekt. Jeg har sågar taget mig selv i på et tidspunkt at have ladet mig påvirke, så du skal være undskyldt.   år. 

Min pointe er jo netop at alt ikke kan reguleres via lovgivning.  Jeg ved ikke hvordan det omkring reden´s holdningkampagner skal forstås.  Jeg lavede blot listen ud fra hvad der typisk er kommet frem i de gode og ærlige debatter der har været på EG.  Jeg forholder mig ikke til udbredelsen, nævner blot forhold, som hører med til skyggesiderne i branchen.  Jeg er således pludselig blev modstander af købesex :)

Resten af dit indlæg byger dels på misforståelser omkring gældende  lovgivningen samt største parten af dine forslag tipper over til enten til glæde for gæsterne eller et ønske om at begrænse skatte-snyd, snyd med sociale ydelser m.v.  

Stigmatiseringen har intet at gøre med lovgivningen, det skyldes typisk flere  ting 

1. At købe eller sælge sex  er i modstrid med mange menneskers enten moral eller synspunktet at sex og kærlighed hænger sammen.
  2. På trods af timepriserne m.v. giver det ikke noget særlig social status at være GP´er.  
  3. Det er forbundet med skam 

samt flere andre forhold der intet har med lovgivning af gøre

Det er således lidt "naivt" at tro at stigmatisering forsvinder pga af ændret lovgivning.   Jeg har stor respekt for, at hvis man kunne gøre branchen bedre, så skal vi selvfølgelig gøre det. Men som jeg skrev i et længere indlæg så mener jeg faktisk at vores nuværende lovgivning er tilstrækkelig (det uddybede jeg i indlæg, hvorfor gentagelse ikke er nødvendig)

Afslutningsvis vil jeg blot sige "Jeg finder på den ene side branchen  eventyrlig fantastisk og på den anden side pil rådden"   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 8 minutter siden:

Jeg skrev engang for maaange år siden til samtlige partiformænd i folketinget hvori jeg fremlagde mit forslag til hvordan man evt kunne løse diverse problemer indenfor branchen

Hvis du stadig er i besiddelse af dit materiale, synes jeg da du skulle lave en tråd.  Det vil helt sikkert interesse rigtig mange her på EG. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du stadig er i besiddelse af dit materiale, synes jeg da du skulle lave en tråd.  Det vil helt sikkert interesse rigtig mange her på EG. 

Det har jeg ikke for det ligger nok 10 år tilbage og orker ærlig talt ikke kæmpe mere 

Har brugt så mange år ud af de 26 år jeg har været i branchen at jeg har lagt det fra mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...