luppen 8 Skrevet 6. August, 2018 Hej gode folk. dejligt det kun var weekend lukket. besøgte stedet idag, Moni var lidt træt g sov, en der var de 2 andre friske piger. altid dejligt at besøge stedet. knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 6. August, 2018 Behøver du virkelig oprette en ny tråd hver gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 6. August, 2018 Måske jeg kan finde ud af det med samme tråd. Prøver næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 8. August, 2018 var på besøg ved 123 fåborgvej. besøgte den nye unge pige, som er her 1 mdr. Hun er smilende,,og taler kun engelsk, men Ok. vi fik tøjet af, og nussede lidt, derefter hoppede hun op på briksen og vi begyndte tungekys, og så var hun ret hurtig varmet op. hun blev slikket og fik finger op i fissen. uha det blev hurtigt vådt, og hun stønnede, og kom med kraftige sammentrækninger i fissen. derefter var det min tur op på briksen og hun tog fyren helt ned til roden og begyndte at sutte kraftigt, så det var med at holde igen. hun fandt gummi, som skulle på inden rideturen, men det var nu alt for lille og kort, men vi kom igang, og skønt med ridetur hvor hun kikkede på mig og jeg kunne nuldre hende gode bryster, som strittede flot. det blev også til en 69, og slutteligt med ny ridetur. skønt besøg. en tusse for 4 stjernet oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 8. August, 2018 Lyder som en god tur. Dejligt hvis der nu gives super på et thai sted i Odense. Hvor lang tid fik du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 9. August, 2018 30 min. Og der gik ca 40 min. Incl bad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olsen71 10 Skrevet 9. August, 2018 Du fik ikke en extra tur ude i badet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funnydick 5 Skrevet 13. August, 2018 Hej jeg regner med at jeg skal prøve 123 i morgen er der nogen af pigerne som der kan anbefales? Og hvad koster 30 massage med hånd eller blow som afslutning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 13. August, 2018 hej.funnydick Anna er super til body to body med blow afslutning- pris 800kr.. hvis du ønsker massage 30 min og afslutn. med hånd vil jeg tro ca. 500kr er ca 50 år. Moni. har samme priser, men hvis du gerne vil pille noget mere i fissen og anus kan hun godt lide det.....er ca. 50år Ny pige. hun giver tungekys, ret god til blow... 36år det var bare lige det. rigtig god fornøjelse, måske du skriver lidt om besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 13. August, 2018 luppen skrev, for 4 timer siden: Moni. har samme priser, men hvis du gerne vil pille noget mere i fissen og anus kan hun godt lide det.....er ca. 50år Mener du virkelig hun er ca 50? Synes jeg på ingen måde jeg husker hende som. Måske nærmere de 40. Men kan jo være svært at afgøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 13. August, 2018 jeg kender dem personligt både Moni og Anna så derfor sikker.. korrekt at de ikke ligner denne alder, en thai pige holder jeg flot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 3. September, 2018 nyt besøg idag med 123 fåborgvej. der var travlhed. Moni og Anna er der. gæsteprigen fra Thailand er rejst retur til Norge, Kommer igen om ca. 3 mdr. Fik en dejlig oplevelse med Anna. Hun er super til fræk massage og body2body, og så slutter af med god ridetur og fransk super Blow. så prøv det 1000kr. 30 min. og i har en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kræsenmakker Skrevet 18. September, 2018 Er Anna pæn kontra moni? har Anna store bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 18. September, 2018 Anna er nydelig kvinde. brysrer ikke store dejlig fast bagdel super til erotisk massage. skriv lille beretning efter turen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 18. September, 2018 luppen skrev, 1 time siden: Anna er nydelig kvinde. brysrer ikke store dejlig fast bagdel super til erotisk massage. skriv lille beretning efter turen Kan about tilslutter mig her, hvad hun måske ikke har i bryst fylde ,har hun på alle andre måder, hun er super , 5 stjerner ud af 5 . VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doggingkbh 209 Skrevet 18. September, 2018 Anna er een af de bedste Thai oplevelser man kan få i Danmark 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 3. Oktober, 2018 Sidste nyt. 2 nye piger på fåborgvej ved 123. Unge ja 28 år, slanke og rigtig søde. har møde med dem fredag. Glæder mig. desværre er de her kun i 14 dage, så næste uge med. Taler engelsk. der BODY to BODY og sikkert hele pakken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Idefix 5 Skrevet 4. Oktober, 2018 Er det den her adresse og link, Faaborgvej 25, 5250 Odense SV... ?? http://123thaimassage.dk/kontakt/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 4. Oktober, 2018 Ja det er korrekt. skriv gerne lidt om oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 5. Oktober, 2018 Hej Er der nogen der har besøgt de 2 nye piger og som vil beskrive oplevelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 5. Oktober, 2018 Tsla skrev, for 6 timer siden: Hej Er der nogen der har besøgt de 2 nye piger og som vil beskrive oplevelsen Mener de 2 ved 123thaimassage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 10. Oktober, 2018 luppen skrev, den 3/10/2018 at 21:22: Sidste nyt. 2 nye piger på fåborgvej ved 123. Unge ja 28 år, slanke og rigtig søde. har møde med dem fredag. Glæder mig. desværre er de her kun i 14 dage, så næste uge med. Taler engelsk. der BODY to BODY og sikkert hele pakken. Hej har du besøgt de 2 nye piger og hvis du har ,hvordan var de så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg