ara 51 Skrevet 10. Oktober, 2018 Hej Var der mandag og da var der kun Anna og Moni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 10. Oktober, 2018 Hej 2 nye piger er desværre allerede smuttet videre til København. Var der men desværre,. Heldigvi var Anna ledig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holmster 9 Skrevet 14. Oktober, 2018 luppen skrev, den 10/10/2018 at 15:49: Hej 2 nye piger er desværre allerede smuttet videre til København. Var der men desværre,. Heldigvi var Anna ledig. Jeg nåede at møde den ene af pigerne, en ret intens massage som jeg ikke har haft før, hun kunne seriøst noget specielt.. En skam hun rejste til København, hende kunne jeg godt blive afhængig af.. Fik dog ikke hendes navn.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 14. Oktober, 2018 dejligt at høre du nåede en af pigerne. seriøst noget specielt, hvad mener du, var der fuld pakke?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holmster 9 Skrevet 14. Oktober, 2018 De har fuldpakken, kan dog ikke huske prisen. Jeg fik massage med hj, og et lækkert syn på en pragtfuld krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 17. Oktober, 2018 fuld pakke 1 time 1200kr. TAK FOR INFO. TAGER DERTIL FREDAG, SÅ MÅSKE DER ER NY PIGE!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg