dims 7 Skrevet 8. August, 2018 Jeg har en fantasi der for de fleste nok er underlig eller klam, men som handler om at mærke en (høj-)gravid kvindes mave, og komme op i hendes skede. Bedst hvis hun også har mælk i brysterne hun vil give af, men det er bare ikke til at finde noget af det. Ikke underligt at det ikke er til at finde sådan bare lige, men overhovedet ikke? Nogen der kender noget til det da jeg meget gerne vil prøve det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 9. August, 2018 dims skrev, for 5 timer siden: Jeg har en fantasi der for de fleste nok er underlig eller klam, men som handler om at mærke en (høj-)gravid kvindes mave, og komme op i hendes skede. Bedst hvis hun også har mælk i brysterne hun vil give af, men det er bare ikke til at finde noget af det. Ikke underligt at det ikke er til at finde sådan bare lige, men overhovedet ikke? Nogen der kender noget til det da jeg meget gerne vil prøve det Din fantasi er ikke så ualmindelig endda. Søg på emnet i form og du skal finde Gravide piger annoncerer nu og da så prøv at søg på f.eks. AL Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nanuaraq 127 Skrevet 9. August, 2018 Ellers tag til Hamborg. Jeg hører der er mange gravide glædespiger dernede, netop fordi de ved at kunderne tænder på dem. Og mælk er vi mange der tænder på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 9. August, 2018 Tror de fleste af os fædre har allerede prøvet den... Det er ikke så svær.... finde en pige du er glad for og som er glad for dig, bolle hende tyk og så kommer resten af sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 9. August, 2018 https://annoncelight.dk/showad/232625 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 9. August, 2018 Konsulen skrev, for 3 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/232625 En gravid som tilbyder fuldstændigt ubeskyttet sex...... Intet er helligt mere....shit hvor trist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mcfjotte Skrevet 9. August, 2018 MC5tooge skrev, for 7 timer siden: Tror de fleste af os fædre har allerede prøvet den... Det er ikke så svær.... finde en pige du er glad for og som er glad for dig, bolle hende tyk og så kommer resten af sig selv. Hej Mc5tooge Det lyder ikke til du selv har titel af far.... Ellers burde du vide det er den ultimative dyreste løsning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 9. August, 2018 Mcfjotte skrev, for 2 timer siden: Det lyder ikke til du selv har titel af far.... Ellers burde du vide det er den ultimative dyreste løsning Efter den obligatorisk skilsmisse, kan man jo stille og roligt hente lidt hjem igen. Ens unger kan jo sagtens sættes i sving, når de bliver parkeret hos far. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 10. August, 2018 (edited) Mcfjotte skrev, for 16 timer siden: Hej Mc5tooge Det lyder ikke til du selv har titel af far.... Ellers burde du vide det er den ultimative dyreste løsning De 2 dyreste udløsninger jeg har haft til dato... Og så skal de desuden også betales for at klippe græsplanen! Mad Daddy. Redigeret 10. August, 2018 af MC5tooge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 10. August, 2018 Trinetease skrev, for 18 timer siden: En gravid som tilbyder fuldstændigt ubeskyttet sex...... Intet er helligt mere....shit hvor trist Det kan da næsten heller ikke være rigtigt. Det må da være en fake annonce. Ellers er det da noget af det mest hjerteskærende jeg har set længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg