Hop til indhold
Babavian

Bitch Fight

Recommended Posts

Guest MushRoom

Er der nogen steder hvor der reelt IKKE sidder en pimp bag en hver udenlandsk pige og tjener styrtende med kr på deres arbejde.

Gud hvor jeg savner og se en dansk side med danske private piger

Del dette indlæg

Link til indlæg
MushRoom skrev, for 52 minutter siden:

Er der nogen steder hvor der reelt IKKE sidder en pimp bag en hver udenlandsk pige og tjener styrtende med kr på deres arbejde.

Formentlig ikke, men det gælder nok også de danske klinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

Der sidder ingen Mama eller pimp i mit baglokale 

Min forretning styre jeg udelukkende selv 

Sjov udtalelse ;)

Sådan....

Godt brølt.....

Redigeret af Krølle Bølle Jr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 1 minut siden:

Nogle af billederne af pigerne kan jeg da genkende fra andre tråde hvor folk kommer med advarsler 

Umiddelbart hælder jeg også til at der er noget om snakken.   Hvis det bare var bitch-fight,tror jeg såmænd, at der er metoder og værktøjer der er mere effektive. Kvinder er jo forbandet kloge og udspekulerede i disse discipliner. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Madame Illona skrev, for 9 minutter siden:

Nogle af billederne af pigerne kan jeg da genkende fra andre tråde hvor folk kommer med advarsler 

Enig  jeg  har  også  læst  flere  advarsler hvor  samme  dame fremgår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvor mange bordeller ejer denne dame og skal vi til at lave et forum for udelukkende pimp og mama som sidder bag en hver pige og høster hendes fortjeneste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 21 timer siden:

Der sidder ingen Mama eller pimp i mit baglokale 

Min forretning styre jeg udelukkende selv 

Sjov udtalelse ;)

Godt for dig. Spørgsmålet er så om du er repræsentativ for branchen i almindelighed.

Og iøvrigt ingen sjov udtalelse - bare en generel en af slagsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesse skrev, for 18 timer siden:

Godt for dig. Spørgsmålet er så om du er repræsentativ for branchen i almindelighed.

Og iøvrigt ingen sjov udtalelse - bare en generel en af slagsen.

De klinikker jeg har været på i alle årene drives KUN af pigerne selv på dagen.

Du er skidt oplyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den ‎11‎-‎08‎-‎2018 at 09:48:

Du er skidt oplyst.

Mon ikke det kræver en lidt mere klar definition af hvad der menes med "Drives af".  Der er selvfølgelig lidt forskelle på klinikkerne,  De velrenommerede klinikker jeg har besøgt, er det da mit indtryk, at en "mutter" eller teledame reelt styrer dagens aktiviteter og mindre udfordringer.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 11/8/2018 at 09:48:

Du er skidt oplyst.

Igen super dejligt for dig også. Og gid da iøvrigt hele branchen var sådan, men det vil jeg sådan set stadig hævde at det er den ikke. Skidt oplyst eller slet og ret uoplyst er ikke relevant - jeg synes jeg gennem tiden har læst om adskillige rufferisager i dagspressen, så helt ren er branchen nok ikke.

Og nu vi er ved den tanke, så kan det vel ikke komme bag på nogen, at der er nogle folk i branchen der forsvarer den - det modsatte ville vel være svært at forestille sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Det er muligt der er tale om en bitchfight, tror jeg. Men det kan også være reelt nok. 

Hende der går under navnet Anna, og er på billede 2 og 5 i det første link, er dog en ualmindelig sød og dejlig pige, som jeg har kun har haft rigtig rigtig gode oplevelser med......

Del dette indlæg

Link til indlæg

På mig virker som det også som en  reel advarsel, men det er selvfølgelig umuligt at vide, og den slags ting bør selvfølgelig heller ikke ske på en annonceportal.

Det er beklageligt at politiet ikke har mere styr på de mange udenlandske prostituerede i Danmark, og det er bl.a. en af årsager til at jeg igen og igen argumenterer for ordnede forhold. 

(Og det er beklageligt at en annonceportal har så lidt styr på annoncerne). 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...