Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, jeg har lige taget en for holdet, med et besøg i Varde hos Anny og Iris.

Som det kan ses i titlen "tahi" så er begge thai piger ikke eksperter i Engelsk. Svært at kommunikere med Dem.
Priserne er alt for høje i forhold til ydelser.
Anny, som er på første billeder er en smuk pige på cirka 28, tynd uden at det er for meget, dejlige naturlige A/B bryster og så er hun fri
for tatoveringer - som jo næsten nu er en udtagelse.
Tror de er nye i faget og forstår ikke at give ydelser som man får i Vejle og Fredericia for en tusse.
Lavede special pris med Anny for 45 minutter - og jeg vil ikke nævne prisen - bare konstatere at det er for dyrt i forhold til tid og ydelser.
Hun har en super krop - lige noget der tænder mig og kys og kram og sex var godt.
Desværre var det sådan at når banditten er sprunget i luften - så er det i bad - selv om der kun var gået 30 minutter.
Vi gik i bad sammen og derefter en lille snak med begge pigerne. Pigen Iris på billede 3 er mere buttet, men hendes smil kan næsten få mig til
at besøge hende - tror faktisk at hun vil yde endnu mere en Anny.
Håber de 2 piger med tiden vil lære at give ydelser og priser som før nævnt - de har potentiale...

MIT RÅD:
Lav et kort besøg med en hurtig god knald.

Håber at høre lidt om hvordan Iris yder...fra en af "brødrene"

Søndergade 13a - Varde

https://annoncelight.dk/showad/256215

Del dette indlæg

Link til indlæg
Professoren skrev, for 5 timer siden:

Er det diskret, eller står man og blomstrer for åben gade?

I søndergade i Varde står du og blomstrer for alt og alle lige ud til den mest befærdede vej i Varde desværre. Er sku ærgerligt de ikke kan finde ud af at lave en bagindgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en indgang, bag huset..

Gå hen af Søndergade, og smut så ind

mellem de 2 huse, og helt om på bagsiden af huset..

Sexeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Sexeren skrev, for 29 minutter siden:

Utroligt at en Fynbo skal komme og fortælle Jyder hvor bagindgangen er.

Sexeren

Ha ha :rolleyes: og ja, Jyderne burde vide bedre med hensyn til Bagindgang :P

Mere sørgeligt er det vel hvis Thaiérne ikk kan stave til Thai og måske

endnu værre hvis en Pimp som prøver at sælge Tahi-fisse :huh: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet med dem et par gange. Valgte dem selv fra pga deres høje priser, men måske en quicky med den slanke skulle prøves? Var der bj uden og rigtige kys med i prisen? 

Redigeret af Esbjerghanhund

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexeren skrev, for 4 timer siden:

Der er en indgang, bag huset..

Gå hen af Søndergade, og smut så ind

mellem de 2 huse, og helt om på bagsiden af huset..

Sexeren

Ok den var ny. Er det så en dør man kan gå ind af, eller skal banke på ? Har luret lidt efter det derude før, og følte mig bare lidt dum ved at gå og luske rundt ved baghaven da det jo ikke er normalt og særlig velset at være lurer sådan et sted ha ha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexeren skrev, for 3 timer siden:

Utroligt at en Fynbo skal komme og fortælle Jyder hvor bagindgangen er.

Sexeren

Tror egentligt bare det er fordi jeg kun har dårlige erfaringer med dette sted. Har aldrig haft en god oplevelse derude endnu desværre, og har valgt den fra efterfølgende pga af indgangen. Er da egentligt også sjovt at pigerne i huset ikke fortæller en det med indgangen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Ok den var ny. Er det så en dør man kan gå ind af, eller skal banke på ? Har luret lidt efter det derude før, og følte mig bare lidt dum ved at gå og luske rundt ved baghaven da det jo ikke er normalt og særlig velset at være lurer sådan et sted ha ha

De gange jeg har været der, har jeg ringet og sået..

Benytter bagindgangen, og når jeg så går ind mellem husene, ringer jeg igen og døren bliver åbnet..

Ellers kan man banke på når man står ved døren, så går der et til to minutter inden der åbnes.

Sexeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexeren skrev, for 3 timer siden:

De gange jeg har været der, har jeg ringet og sået..

Benytter bagindgangen, og når jeg så går ind mellem husene, ringer jeg igen og døren bliver åbnet..

Ellers kan man banke på når man står ved døren, så går der et til to minutter inden der åbnes.

Sexeren

Det minder mig lidt om Dalyas fremgangsmåde i Bagsværd.

Her sms'er man, når man f.eks er ved stationen. Så får man pr. sms grønt lys, når hun er klar, og sætter kursen mod målet fem minutter væk.

Fra et åbent badeværelsesvindue iagttager hun så, at man nærmer sig, og lige i det rigtige øjeblik "buzzer" hun hoveddøren op. Man går så ind og finder døren st. th. åbnet på klem, og bagved står Dalya grinende for at byde velkommen.

Det er meget diskret, idet selve ringeklokken ikke bruges. Den er nemlig så høj, at den kan høres af naboerne. Enkelte har også, kan jeg så forstå, ringet på den forkerte klokke.

Udover Dalya og Grundtvigsvej – samt et privat sted, jeg ikke vil nævne – tror jeg ikke, at jeg har oplevet mere diskrete steder. Der var måske nogen herinde, der kunne bruge Dalyas fremgangsmåde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

På billederne er det de samme to piger, der har annonceret Storegade i Esbjerg. Der lavede jeg en aftale, men fik aldrig kontakt med dem, da jeg stod og ringede på et kvarter uden for opgangen. Priserne er alt for høje, så jeg har fravalgt dem nu. Ser ellers rigtig godt ud på billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malberg skrev, for 21 minutter siden:

På billederne er det de samme to piger, der har annonceret Storegade i Esbjerg. Der lavede jeg en aftale, men fik aldrig kontakt med dem, da jeg stod og ringede på et kvarter uden for opgangen. Priserne er alt for høje, så jeg har fravalgt dem nu. Ser ellers rigtig godt ud på billederne.

Nej det er ikke de samme piger som har været i Storegade i Esbjerg. Rayna og hendes veninde har været i Storegade i Esbjerg ( og er det også nu)  de kører på ingen måde heller med de samme høje priser som dem i Varde. Tror sku ikke rigtigt nogen besøger dem i Varde pga af prisen. Aner ikke hvorfor det skal være så meget dyrere i Varde end i feks Fredericia og Vejle. ved ikke rigtigt hvad de tror om dem selv, men det eneste resultat er da at der ikke dukker en masse positiv omtale op vedr deres forrygende stykke arbejde de laver i Varde.

https://annoncelight.dk/showad/255008

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, jeg mente Stormgade i Esbjerg, ikke Storegade. Tlf. nr. er også det samme i de to annoncer fra henh. Esbjerg og Varde. Gade vide hvor de egtl. holder til?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigerne huserede meget kort i Stormgade i Esbjerg - jeg talte med Dem og de fortalte at de snart fik plads til "udfoldelser".

Den slanke kysser dejligt, når hun bliver tændt............men blowjob var med kondom, jeg gad ikke protestere af 2 grunde.....
A) Jeg har helt oppe at ringe, så lidt gummi imellem kunne forlænge fornøjelsen..............
B) Det vil tage laaaaaang tid at forklare hende at de i annoncen skriver de lave blowjob uden.......Hendes engelsk er super dårligt.
Dejligt at vide at der er en mere diskret indgang.......
Er der nogen som har prøvet den anden meget sødt smilende pige ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...