vildmedsexx 9 Skrevet 9. August, 2018 Jeg havde mødt Maria en enkelt gang før til en hurtig sutter i skoven og det var jo gået rigtigt godt, så jeg vidste lidt om hvad jeg gik ind til da jeg i går bookede 2 timer med Maria. Maria modtog mig i døren i frækt undertøj og høje hæle præcis som jeg havde bedt om. Vi startede stille og roligt ud med et lille glas bobler og lidt snak. Maria er både sød og har dejligt let til smil og så er hun ikke som så mange andre piger i brancen, men sød og fornuftig at tale med. Maria foreslog hurtigt at vi startede med et bad sammen, så det gjorde vi. I badet gik hun ned på knæ og gav mig den bedste udløsning i hendes mund. Så gik vi ind i dobbelsengen og jeg slikkede hende mens jeg også brugte et par fingre i hendes våde kusse. Da hun kom kunne jeg mærke hvordan hendes fissemuskler trak sig sammen om mine fingre, så frækt. På med gummi i en fart og så fik hun den bagfra både i fissen og det stramme numsehul lige til jeg sprøjtede for 2 gang. Bagefter fik jeg en lækker afslappende oliemassage, og jeg troede egentligt ikke jeg kunne mere, men Marias langsomme glidende bevægelser over min nøgne krop, fik sgu gang i ham igen Så jeg sendte hende sydpå igen, for at sutte ham stiv, jeg ville egentligt have givet hende en ordentlig omgang igen, men jeg kunne slet ikke løsrive mig så det hele endte med at jeg sprøjtede i hendes mund igen. Maria får en 100% anbefaling herfra I får lige et link så i ved hvem der er tale om http://m.nymf6.webnode.com 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 9. August, 2018 vildmedsexx skrev, for 47 minutter siden: Jeg havde mødt Maria en enkelt gang før til en hurtig sutter i skoven og det var jo gået rigtigt godt, så jeg vidste lidt om hvad jeg gik ind til da jeg i går bookede 2 timer med Maria. Maria modtog mig i døren i frækt undertøj og høje hæle præcis som jeg havde bedt om. Vi startede stille og roligt ud med et lille glas bobler og lidt snak. Maria er både sød og har dejligt let til smil og så er hun ikke som så mange andre piger i brancen, men sød og fornuftig at tale med. Maria foreslog hurtigt at vi startede med et bad sammen, så det gjorde vi. I badet gik hun ned på knæ og gav mig den bedste udløsning i hendes mund. Så gik vi ind i dobbelsengen og jeg slikkede hende mens jeg også brugte et par fingre i hendes våde kusse. Da hun kom kunne jeg mærke hvordan hendes fissemuskler trak sig sammen om mine fingre, så frækt. På med gummi i en fart og så fik hun den bagfra både i fissen og det stramme numsehul lige til jeg sprøjtede for 2 gang. Bagefter fik jeg en lækker afslappende oliemassage, og jeg troede egentligt ikke jeg kunne mere, men Marias langsomme glidende bevægelser over min nøgne krop, fik sgu gang i ham igen Så jeg sendte hende sydpå igen, for at sutte ham stiv, jeg ville egentligt have givet hende en ordentlig omgang igen, men jeg kunne slet ikke løsrive mig så det hele endte med at jeg sprøjtede i hendes mund igen. Maria får en 100% anbefaling herfra I får lige et link så i ved hvem der er tale om http://m.nymf6.webnode.com Hvad kostede det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildmedsexx 9 Skrevet 9. August, 2018 2800kr Det synes jeg er ok, for hun giver virkelig god service for pengene 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 9. August, 2018 Jeg syntes denne anmeldelse lugter af reklame. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3274 Skrevet 9. August, 2018 AlfaN skrev, for 23 minutter siden: Jeg syntes denne anmeldelse lugter af reklame. Måske og så alligevel ikke, profilen "Vildmedsexx" er oprettet 27 juni, så er det ihvertfald langtids planlægning. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 9. August, 2018 Et par hurtige post efter oprettelse og så denne "anmeldelse". Hun er tidligere banned fra EG pga falske anmeldelser, så det... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildmedsexx 9 Skrevet 10. August, 2018 Hvad skulle folk dog få tiden til at gå med uden alle konspirationsteorierne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 10. August, 2018 vildmedsexx skrev, for 4 minutter siden: Hvad skulle folk dog få tiden til at gå med uden alle konspirationsteorierne? Besøge en god GP som levere varen og ikke poster falske anmeldelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 10. August, 2018 vildmedsexx skrev, for 27 minutter siden: Hvad skulle folk dog få tiden til at gå med uden alle konspirationsteorierne? Det er godt med dig ;-) Godt forsøgt alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 10. August, 2018 Vil da sige Maria giver rigtig god sex, og hun piver ikke når fars næve finder vej op i hendes fisse. Hun er sku en liderlig tøs. Skal klart besøge Maria igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ålleren 65 Skrevet 10. August, 2018 Frankie38xl skrev, for 38 minutter siden: Vil da sige Maria giver rigtig god sex, og hun piver ikke når fars næve finder vej op i hendes fisse. Hun er sku en liderlig tøs. Skal klart besøge Maria igen.. Wow er hun til fisting? frækt nok, hvad er Marias priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 10. August, 2018 Kan ikke huske dem er stykke tid siden jeg besøgte hende, men meget normal pris. Ja hun har fist, og det er hele hånden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg