Hop til indhold
Guest Runaldo

Pussy Galores

Recommended Posts

Melina er en af mine favorit piger, skide sød og med enorme bløde jader.

Sandra er en af de bedste til fransk og så er hun nu indehaver af branchens største kasser! De er bare grande! Og gode af køre den af i mellem. Ud over det er hun sød og lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Melina er ikke det samme Melina som før har var på pg. Hun er nu på seductions girls.

Melina på pg er hinne der hedder Nicole når hun var på romantika og erotika og hun har ingen bløde bryster de var meget hårde en gang jeg besøgte hinne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan anbefale Alba på PG og det er en rigtig flot klinik.

Et minus er dog at det ikke er specielt diskret. Du skal ind af en åben port og om i en baggård. Ved siden af porten ligger der en kiosk lige ved siden af og der ofte står nogle unge mennekser og hænger. Gården er ret åben så folk på altaner/i lejeligheder omkring kan ret let se dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

gad godt Sandra kom til jylland igen, nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med hende ? eller evt kan spørge hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj!

Jeg har hygget mig ganske gevaldigt med Sandra, endda flere gange, da hun var hos Guldpigerne. Én gang var omkring juletid, hvor hun tog imod i tårnhøje stiletter og det fedeste julepige outfit, med de lækre babser godt skruet op, så kavalergangen ikke lod én noget tilbage at ønske ;)

Som mit nick antyder, er jeg mere til numser end til babser, men Sandra har heldigvis begge dele - store babser og lille numse; pragtfuld kombination - og hun er aldeles lækker og berøringsvenlig 8-)

Hun er super super sød og helt nede på jorden og jeg følte mig så meget i centrum for hendes opmærksomhed og lyst til at give mig en god oplevelse.

Hendes fransk er guddommeligt, hun boller fantastisk og jeg kan kun anbefale at besøge denne babe!!

Buttman 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig i at det er et flot sted, men ikke særligt diskret.

Er det i øvrigt kun mig der bliver frustreret over deres latterlige billedvisning? Hvorfor spendere penge på så flotte billeder, og så vise dem som frimærker, og på den måden? I don't get it.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...