Hop til indhold
19517

GRATIS SEX - At møde kvinder på gaden og få deres nummer

Recommended Posts

Jeg håber på, at dele min rejse med andre.

Møde smukke piger og få gratis sex!!!!!!!!!!!

Jeg har lige fanget din opmærksomhed, og det er en god ting. Hvis du vil have gratis sex resten af dit liv, så læs lidt videre.

Vil du lærer at møde kvinder på gaden og få deres nummer for at have lækker sex, så er du ham, eller dem, jeg leder efter.

Jeg er snart 45 år gammel. Jeg bor i København og er single. Jeg har ikke så mange venner men er ret god social, og er ikke genert. Jeg søger en, eller måske flere, som sammen med mig vil rejse ind i den verden af at kunne score på gaden.

Tænker, at vi først mødes for at finde hinanden. Hvis vi kan holde hinanden ud, går vi i gang med at uddanne os selv til at blive gode til at møde nye kvinder, og flirte med dem.

Jeg er i gang med at se en masse, meget interessante, videoer på youtube, af en fyr der hedder james marshall . Hvis du er interesseret i at mødes og høre mere om hvad jeg havde tænkt, bliver det nok en god ide, at du ser de samme videoer som jeg har set.

Jeg tænker, at hvis vi er 2, eller flere, kan vi give hinanden god feedback og dermed hjælpe hinanden.

Skriv til mig og lad os finde ud af det sammen. Håber vi kan rejse sammen og lærer noget smukt her.

Skriv en privat besked til mig, hvis du er interesseret....................

Tak for din tid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Istedet for at bruge din tid på at få afvisninger fra piger i gaden, så er det mere konstruktivt at bruge tiden på at arbejde og tjene penge og dermed betale sig til sex hos en GP. Alt andet er waste of time med mindre man er en ung flot fyr der ofte går i byen... 

Redigeret af liderlig-dreng

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 38 minutter siden:

Istedet for at bruge din tid på at få afvisninger fra piger i gaden, så er det mere konstruktivt at bruge tiden på at arbejde og tjene penge og dermed betale sig til sex hos en GP. Alt andet er waste of time med mindre man er en ung flot fyr der ofte går i byen... 

Det handler langt mere om udstråling, selvtillid og at have talegaverne iorden. Nogen skal helt sikkert arbejde mere for det.. men alle kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at det lyder som alletiders idé, og jeg glæder mig til at se forsøgene på YouTube. 

Da jeg var ung, var jeg ret god til at score. Jeg tror at jeg havde heldet med mig næste hver gang jeg var i byen, og det var ikke fordi jeg så bedre ud end gennemsnittet eller havde andre indlysende fordele, men en ven, der havde stor succes med at score, havde lært mig at man måtte forvente mindst 25 afslag, før 1 sagde ja. 

Så strategien var bare at klø på - og jeg tror faktisk aldrig at jeg er kommet op på 25 afslag.

Nu var forskellen jo at det var på steder, hvor folk var i byen og de fleste var ude for at score. Det er selvfølgelig lidt anderledes på gaden, men ellers kan I bruge samme teknik. Glæder mig til at høre mere, og overvejer at melde mig på holdet (bortset fra det med YouTube. Jeg ved ikke rigtig om jeg ønsker mig et ry som score-Finn, i min alder). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 52 minutter siden:

en ven, der havde stor succes med at score, havde lært mig at man måtte forvente mindst 25 afslag, før 1 sagde ja. 

Man skal være utrolig heldig, hvis nr. 25, er lige så flot, ung og elegant og ædru som nr. 1 ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Finn1101 skrev, for 37 minutter siden:

Jeg tror at jeg havde heldet med mig næste hver gang jeg var i byen, og det var ikke fordi jeg så bedre ud end gennemsnittet eller havde andre indlysende fordele, men en ven, der havde stor succes med at score, havde lært mig at man måtte forvente mindst 25 afslag, før 1 sagde ja. 

Hvis det forkommer således, at man kan risikere at få 25 afvisinger i byen, så er jeg glad for, at jeg kender til GP verdenen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 14 minutter siden:

Hvis det forkommer således, at man kan risikere at få 25 afvisinger i byen, så er jeg glad for, at jeg kender til GP verdenen :) 

Det er bare at klø på, og ikke lade sig slå ud af et afslag. Kærestesex er dog lidt sjovere, bedre og en del billigere. Jeg synes at du skulle melde dig til @19517 gade-score-projekt.  Jeg overvejer det selv. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 minut siden:

Det er bare at klø på, og ikke lade sig slå ud af et afslag. Kærestesex er dog lidt sjovere, bedre og en del billigere. 

Ikke, hvis konen finder ud af det ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næh, jeg er ikke ude på gratis sex. Jeg betaler, hvad der koster hos piger, der falder i min smag-

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et godt råd til dig er at læse bogen “The Game” det er den originale score guide - men når alt kommer til at, så giver youtube klip og en how to guide, dig bare en selvtillid og ro i maven. Og netop dette gør at du scorer. Men man glemmer lige at det ikke har noget med de enkelte linjer at gøre. I grunden handler det bare om selvtiliden :)

100 % på at du kan stille dig foran en pige og sige at “mine kugler er firkanten og at jeg har kogt min asparges i saltvand” og scorer lige så meget som hvis du laver et scorer hold der er bro’s for hinanden :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrKK skrev, for 4 timer siden:

Det handler langt mere om udstråling, selvtillid og at have talegaverne iorden. Nogen skal helt sikkert arbejde mere for det.. men alle kan.

Kæft noget vrøvl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man skal blive god til noget som helst, skal man ned i gruset mange gange. Man skal tabe bolden igen og igen. Man skal lærer at kravle før man kan gå, og senere danse som en prof. 

En prof indtrætsatlet har mange timer bag sig før det lykkes at blive god.

Jeg havde tænkt at det kunne være nemmere hvis man var to med den samme holdning til det vi skulle lære. På den måde kunne man give hinanden feedback og hjælpe hinanden videre frem.

Jeg er træt af, at høre min egen stemme sige det samme igen og igen og igen. Jeg kan ikke, jeg ikke god nok, jeg ikke lækker nok.

Hvis du er interesseret i at lærer noget nyt sammen med mig, så skriv. Lad være med at koncentrerer dig om hvad andre mænd siger. For de er lige så bange som dig og mig. 

Jeg HAR besluttet mig. Jeg har bare brug for én mere. Vi behøver ikke blive de bedste venner. Vi skal bare kunne holde hinanden ud. Vi kan kalde os arbejdskollegaer/skolekammerater. 

Jeg søger ikke en som vil konkurrerer mod mig .  Vi skal hjælpe hinanden frem.  

Håber at hører andet fra dig end hvorfor du ikke kan/vil/tør/må... For det kan jeg selv klare helt alene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde jeg ikke været en gift mand, kunne jeg nu godt have været din wingman. Desværre arbejder min hjerne meget mystisk. Hvis jeg er sammen med en pige jeg ikke har betalt, føler jeg en sindssyg dårlig samvittighed. Og jeg har desværre været min kone utro mere end godt er. Det skammer jeg mig over den dag i dag, for jeg elsker hende højere end livet selv. Men mærkeligt nok arbejder min hjerne ikke med dårlig samvittighed når der er penge mellem pigen og mig. Det lyder måske tosset, men ikke desto mindre er det den skinbarlige sandhed.

Jeg ønsker dig dog held og lykke i dit eksperiment som nok skal kaste nogle interessante oplevelser af sig.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg

@underdog40 Du har altid været meget respektfuld i dine skriv. Jeg har aldrig oplevet nogle sindssyge tendenser fra din side. Så jeg tror du er en fin fyr. 

Jeg vil ikke lade som om, at jeg ved hvem du er igennem dine skriv. Jeg vil heller ikke lades som som, at jeg ved hvordan du kan leve dit liv på den, for dig, bedste måde. JEg har selv været i et forhold med en kvinde i 13 år. Jeg troede på, at jeg elskede hende. Det gjorde jeg også, men bare ikke som kæreste. Det er en længere historie og den er ikke relevant lige nu. Jeg var hende utro mange gange med GP'er og det var dér jeg vidste, at der var noget galt. 

Mit argument er følgende. Hvor høj en procentdel af os mænd der agere på siden her, er sexuelt lykkelige? Nej vel? 

Jeg prøver bare at finde én, som jeg kan bryde ud sammen med. Jeg vil lige så meget som jer andre finde en lækker sild som jeg ikke betaler for. Jeg vil lige så meget som jer andre knalde en smuk sexuel frigjort kvinde som faktisk VIL mig. 

Jeg skal ikke lokke dig. Ej heller vil jeg overtale dig til noget du ikke vil. Jeg vil bare gerne spørge dig sådan helt ærlig - er du tilfreds med dit kærligheds -og sexualliv ?? 

På fårhånd tak for din tid. 

Redigeret af 19517

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 6 minutter siden:

@underdog40 Du har altid været meget respektfuld i dine skriv. Jeg har aldrig oplevet nogle sindssyge tendenser fra din side. Så jeg tror du er en fin fyr. 

Jeg vil ikke lade som om, at jeg ved hvem du er igennem dine skriv. Jeg vil heller ikke lades som som, at jeg ved hvordan du kan leve dit liv på den, for dig, bedste måde. JEg har selv været i et forhold med en kvinde i 13 år. Jeg troede på, at jeg elskede hende. Det gjorde jeg også, men bare ikke som kæreste. Det er en længere historie og den er ikke relevant lige nu. Jeg var hende utro mange gange med GP'er og det var dér jeg vidste, at der var noget galt. 

Mit argument er følgende. Hvor høj en procentdel af os mænd der agere på siden her, er sexuelt lykkelige? Nej vel? 

Jeg prøver bare at finde én, som jeg kan bryde ud sammen med. Jeg vil lige så meget som jer andre finde en lækker sild som jeg ikke betaler for. Jeg vil lige så meget som jer andre knalde en smuk sexuel frigjort kvinde som faktisk VIL mig. 

Jeg skal ikke lokke dig. Ej heller vil jeg overtale dig til noget du ikke vil. Jeg vil bare gerne spørge dig sådan helt ærlig - er du tilfreds med dit kærligheds -og sexualliv ?? 

På fårhånd tak for din tid. 

Nu kan jeg forstå dit spørgsmål er rettet mod mig personligt, hvorfor jeg svarer dig i en PB. Det gider vi ikke trætte andre læsere med :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 minut siden:

hvorfor jeg svarer dig i en PB

Ja klart. Undskyld mine dårlige manere.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Havde jeg ikke været en gift mand, kunne jeg nu godt have været din wingman. Desværre arbejder min hjerne meget mystisk. Hvis jeg er sammen med en pige jeg ikke har betalt, føler jeg en sindssyg dårlig samvittighed. Og jeg har desværre været min kone utro mere end godt er. Det skammer jeg mig over den dag i dag, for jeg elsker hende højere end livet selv. Men mærkeligt nok arbejder min hjerne ikke med dårlig samvittighed når der er penge mellem pigen og mig. Det lyder måske tosset, men ikke desto mindre er det den skinbarlige sandhed.

Jeg ønsker dig dog held og lykke i dit eksperiment som nok skal kaste nogle interessante oplevelser af sig.

Respekt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, den ‎11‎-‎08‎-‎2018 at 14:14:

At være seksuel lykkelig -  En lidt sjov vending.   Normalt plejer man jo at tale/skrive om et velfungere sexliv eller lignende vendinger.  Umiddelbart kommer jeg til at tænke parforhold, når jeg læser "Er du seksuelt lykkelig".   Men sjov og interessant vending :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...