Guest Ocean drive Skrevet 11. August, 2018 (edited) Er det kun mig der er lidt utryg ved de "nervøs velour" lagen hos ellers top gp... ? Redigeret 11. August, 2018 af Ocean drive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 11. August, 2018 Ocean drive skrev, for 2 timer siden: Er det kun mig der er lidt utryg ved de "nervøs velour" lagen hos ellers top gp... ? Dem er der vel ingen der bruger (mere ?? ) for de er da godt nok ubehagelige at ligge på. Og kønne er de jo heller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nanuaraq 127 Skrevet 11. August, 2018 DK fyr 34 skrev, 1 time siden: Dem er der vel ingen der bruger (mere ?? ) for de er da godt nok ubehagelige at ligge på. Og kønne er de jo heller ikke. Åh det har jeg da været ude for. Hvad er der at være nervøs over? Ud over selvfølgelig tanken om, at det kan være svært at se om det er renvasket eller ej, er det den tanke der spøger...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5253 Skrevet 11. August, 2018 Nanuaraq skrev, for 4 minutter siden: Åh det har jeg da været ude for. Hvad er der at være nervøs over? Ud over selvfølgelig tanken om, at det kan være svært at se om det er renvasket eller ej, er det den tanke der spøger...? Man ligger vel et RENT stort håndklæde eller andet over mellem hver gæst ? Det gør jeg. Og sikke en oppakning af håndklæder mm jeg slæber med hjemmefra hver gang. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 11. August, 2018 I Polen oplevede jeg flere piger, som brugte nogen meget tynde engangslagener - nærmest ligesom engangsservietter - de må vel også kunne fås herhjemme ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brainfred 43 Skrevet 11. August, 2018 (edited) Om det er velour eller satin er jeg ligeglad med. Bare de er er fyldt med sædpletter, sved, savl, samt lidt tis/bæ-bakterier fra de 5-10 halvfede midaldrende taber-mænd (som jeg selv er) der netop har kørt svinet i samme lagen før mig.... (sakasme off) Diverse håndklæder hjælper ikke en skid!!... jeg har alt for mange gange ligget på håndklæde med en pige, og så pludselig opdage jeg var klistret ind i en sædklat som ikke var min egen. KLAMT! Derudover er der også den der mega klamme lugt der er på bordeller. Og hvorfor er det, at nikotinen nærmest driver ned af væggene på et bordel. Det lugter sku bare total langt væk af social-klasse Å... Sorry. Jeg synes bare, at alle de bordeller mv. jeg har været på, er mega klamme og nedværdigende. Jeg har det bedst i mit eget soveværelse, eller i mit eget hotelværelse, med helt friske lagner, som jeg og min udkårene er de eneste der har rodet rundt i. Redigeret 11. August, 2018 af brainfred 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nanuaraq 127 Skrevet 11. August, 2018 Frodige Ida skrev, for 32 minutter siden: Man ligger vel et RENT stort håndklæde eller andet over mellem hver gæst ? Det gør jeg. Og sikke en oppakning af håndklæder mm jeg slæber med hjemmefra hver gang. Og vi er glade for at du gør dig al den anstrengelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 11. August, 2018 brainfred skrev, for 27 minutter siden: Om det er velour eller satin er jeg ligeglad med. Bare de er er fyldt med sædpletter, sved, savl, samt lidt tis/bæ-bakterier fra de 5-10 halvfede midaldrende taber-mænd (som jeg selv er) der netop har kørt svinet i samme lagen før mig.... (sakasme off) Diverse håndklæder hjælper ikke en skid!!... jeg har alt for mange gange ligget på håndklæde med en pige, og så pludselig opdage jeg var klistret ind i en sædklat som ikke var min egen. KLAMT! Derudover er der også den der mega klamme lugt der er på bordeller. Og hvorfor er det, at nikotinen nærmest driver ned af væggene på et bordel. Det lugter sku bare total langt væk af social-klasse Å... Sorry. Jeg synes bare, at alle de bordeller mv. jeg har været på, er mega klamme og nedværdigende. Jeg har det bedst i mit eget soveværelse, eller i mit eget hotelværelse, med helt friske lagner, som jeg og min udkårene er de eneste der har rodet rundt i. Du glemmer at nævne at de ofte heller ikke har råd til ordentlig belysning, så man nærmest må føle sig vej rundt - eller også skyldes den dårlige belysning at man ikke skal se pletterne på de slidte gulvtæpper og op ad væggene - eller om pigen er 50 eller 60 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SkovNymfen Skrevet 11. August, 2018 Det er netop en af grundene til jeg kun benytter skoven til leg. Naturligt hele vejen igennem, ingen der klager over håndklæder der fyldt med sæd. Ingen klager over indretningen, de ligger på et tæppe i skovbunden og kigger ned af sig selv og ser jeg sutter hans pik på en pirrende måde til han kommer i munden på mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 11. August, 2018 (edited) brainfred skrev, for 1 time siden: Jeg har det bedst i mit eget soveværelse, eller i mit eget hotelværelse, med helt friske lagner, som jeg og min udkårene er de eneste der har rodet rundt i. I så fald er der kun dit eget soveværelse tilbage, jeg er ikke sikker på, at I er de eneste der har brugt et hvilket som helst hotelværelse og dertilhørende seng. Redigeret 11. August, 2018 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brainfred 43 Skrevet 11. August, 2018 @SkovNymfen Myrer og andet kryb. Nej tak. Derudover så er der i de skove der er tæt på mig, alt for mange desperate mountain-bike-mænd i lycra, der kommer drønene og råber "bagfra"... kan seriøst ikke se, hvorfor de skal blande sig i, hvilken sex-position man skal indtage. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brainfred 43 Skrevet 11. August, 2018 @Iscenesat Virkelighed Det er en prioriteret liste. Derudover så har jeg en høj standard mht. hotelværelser... er sikker på, at renlighed og hygiejne på de hotelværelser hvor jeg kommer, er cirka 1. mio. gange højere end på selv de bedste bordeller i København. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 11. August, 2018 Jeg startede i sin tid med håndklæder, men det er meget svært at få olie ud, så jeg brugte noget tid på at finde engangslagner der var både bløde, absorberende behagelige for mine gæster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 11. August, 2018 Det bliver en kold dag i helvede før jeg begynder at lægge stof lignende papir ud over den seng jeg skal knalde i..... På MC bliver lagnerne skiftet meget meget ofte, og vi får lagt nye store håndklæder ind HVER gang der er en gæst som har besøgt os. Papir på sengene.....Stoooop - det er jo ikke et tandlægen i er på besøg hos. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 11. August, 2018 Trinetease skrev, for 4 minutter siden: Papir på sengene.....Stoooop - det er jo ikke et tandlægen i er på besøg hos. Nu er det jo ikke samme slags sex dig og Malle tilbyder, hos Malle er det massage, så der fungerer det ganske glimrende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 11. August, 2018 Ratata skrev, Lige nu: Nu er det jo ikke samme slags sex dig og Malle tilbyder, hos Malle er det massage, så der fungerer det ganske glimrende... Nej det var også Jernsvinets kommentar jeg tænkte på...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. August, 2018 Trinetease skrev, for 23 minutter siden: Det bliver en kold dag i helvede før jeg begynder at lægge stof lignende papir ud over den seng jeg skal knalde i..... På MC bliver lagnerne skiftet meget meget ofte, og vi får lagt nye store håndklæder ind HVER gang der er en gæst som har besøgt os. Papir på sengene.....Stoooop - det er jo ikke et tandlægen i er på besøg hos. Haha det ville da være genialt, ligesom hos lægen med en 100 meter rulle for enden af sengen Så kan de mere sippede herrer også følge med i, om de er den første på dagen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 11. August, 2018 Ratata skrev, for 41 minutter siden: Nu er det jo ikke samme slags sex dig og Malle tilbyder, hos Malle er det massage, så der fungerer det ganske glimrende... Det er ikke den slags pair som hos lægen og tandlægen, mine er af stof og jeg testede flere typer, før jeg fant det jeg synes var blødt og rart men de koster også derefter. Papir passer ikke ind hos mig da det gerne skal føles rart for mine gæster, papir NEJ TAK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 11. August, 2018 holstebronx skrev, for 2 timer siden: Haha det ville da være genialt, ligesom hos lægen med en 100 meter rulle for enden af sengen Så kan de mere sippede herrer også følge med i, om de er den første på dagen Og når man ankommer og der er en lille pink stribe der indikerer at rullen er ved at være tom, ..så ved man at det har været en travl dag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg