Hop til indhold
ojensen78

nogen der kender denne studine

Recommended Posts

Jeg kan ikke udtale mig om, hvorvidt hun er et besøg værd, da jeg har ikke besøgt hende.

Så vidt jeg husker har hun reklameret under skiftende navne, men med mere eller samme profiltekst, gennem flere år.

Hun er formentlig betydeligt mere prof end teksten umiddelbart får en til at tro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. Kitsune. Desværre nej. Måske fordi hun arbejder mere eller mindre i døgndrift ( tvang ? ) Mange indvandrere myldrer ind og ud om aftenen. Overhørte en samtale mellem en gruppe der pralede med hun havde modtaget 4 af dem på samme tid og at kondomet var smuttet da den ene havde dansk med hende uden hun protesterede, så jeg kom oppe i hende. Jeg har set hende 1 gang en tidlig formiddag. Hun lignede en der bare ikke havde sovet. Så jeg skal ikke derud mere. Mht til de andre piger siges der de er fra Spanien men de fleste er fra Østeuropa. ( Handlede ? )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, har besøgt hende da hun engang var i århus på et hotel...

var ikke imponeret, kedelige sex, men det er nogle år siden, så skal ikke kunne sige om hun har forbedret sine evner...

hun danske med asiatisk baggrund...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...