badboy30 64 Skrevet 12. August, 2018 Hej Jeg var forbi hende her forleden.. Stor skuffelse skulle have køret igen..var ud igen efter maks 10min.. Hun er ikke dansker.. Billeder passer slet ikke.. Hun er noget ældre men lille petit.. Det hele skulle overstås hurtigt.. Elendig bj.. Du betaler for noget du aldrig får.. Vil slet ikke anbefale hende.. Følte mig snydt.. Men er kommet over det.. Pigen: 4/10 fordelene er at hun er stram Stedet: 1/10 mørkt og rodet.. Ikke særlig diskret ud til trafikeret vej https://annoncelight.dk/showad/256371 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ålleren 65 Skrevet 12. August, 2018 (edited) Godt du så kommer med anmeldelsen, da jeg synes alle de steder der snyder på den måde ikke skal ha for 5 øre god reklame... lad os sammen få de steder lukket, det er til trods alt os de lever af...og de samme de snyder Redigeret 12. August, 2018 af Ålleren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 914 Skrevet 12. August, 2018 Allerede teksten i annoncen er nok til at holde mig væk. Den er så pivringe at alle alarmklokker ringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 12. August, 2018 (edited) badboy30 skrev, for 8 timer siden: Hej Jeg var forbi hende her forleden.. Stor skuffelse skulle have køret igen..var ud igen efter maks 10min.. Hun er ikke dansker.. Billeder passer slet ikke.. Hun er noget ældre men lille petit.. Det hele skulle overstås hurtigt.. Elendig bj.. Du betaler for noget du aldrig får.. Vil slet ikke anbefale hende.. Følte mig snydt.. Men er kommet over det.. Pigen: 4/10 fordelene er at hun er stram Stedet: 1/10 mørkt og rodet.. Ikke særlig diskret ud til trafikeret vej https://annoncelight.dk/showad/256371 Tak for anmeldelsen. Er du ikke lige sød en anden god gang for at hjælpe hinanden herinde at skrive en overskrift med lidt nærmere info, som feks dette: sexy danske Janny FREDERICIA BORKOP VEJLE FREDERICIA BORKOP VEJLE At køre fra Skagen til Børkop er sku en lang tur, og Jylland dækker jo et kæmpe område Redigeret 12. August, 2018 af youngatheart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg