mester4u 951 Skrevet 12. August, 2018 https://sugardaters.dk/show?alias=sweetMyaa Er der nogen der har erfaring med denne SB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 22. August, 2018 Alcacer skrev, den 12/8/2018 at 20:31: Hvad måtte du betale for det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 341 Skrevet 22. August, 2018 Jeg anbefaler altid at spørge pigen om prisen. Der kan jo være individuelle aftaler . Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 22. August, 2018 Synes omstændighederne om den pige virker mistænkelige. Hun er ikke fra et EU land og kan umuligt være her legalt på andet end turist visum. Og så er det ikke tilladt at tjene penge. Hun kan blive udvist for det. Beliggenheden af det sted hun har minder i mistænkelig grad om typiske jyske bordeller .. men hun markedsfører sig som noget andet og forventer en højere betaling. Man bør ikke besøge piger hvor der kan være mistanke om bagmænd eller noget andet kriminelt. Men indrømmer har ikke besøgt hende har kun lavet en aftale for at tjekke hende ud, som jeg aflyste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 341 Skrevet 22. August, 2018 Nu har jeg besøgt hende ( 3 gange) og snakket en del med hende. Mit indtryk er at hun er self-made, har slet ikke fornemmelse af bagmænd eller andet skummelt. Og hendes sted er slet ikke et bordel. Så mit indtryk er at hun er helt OK. Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 22. August, 2018 sejer skrev, 1 time siden: Nu har jeg besøgt hende ( 3 gange) og snakket en del med hende. Mit indtryk er at hun er self-made, har slet ikke fornemmelse af bagmænd eller andet skummelt. Og hendes sted er slet ikke et bordel. Så mit indtryk er at hun er helt OK. Sejer Hun er her med prostitution for øje det kan der vel ikke være tvivl om? Og det er ikke lovligt. Hvordan skulle hun på egen hånd fra Europas fattigste land uden selv at kunne sproget kunne arrangere at få visum, finde en bolig i Danmark og finde en platform og sælge dine sex ydelser fra. Nogen har arrangeret det for hende. Og det er ikke okay. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 23. August, 2018 TorbenMadsen skrev, for 21 timer siden: Hun er her med prostitution for øje det kan der vel ikke være tvivl om? Og det er ikke lovligt. Hvordan skulle hun på egen hånd fra Europas fattigste land uden selv at kunne sproget kunne arrangere at få visum, finde en bolig i Danmark og finde en platform og sælge dine sex ydelser fra. Nogen har arrangeret det for hende. Og det er ikke okay. Hvorfor er det ikke okay hvis andre har arrangeret det for hende, hvis vi nu antager hun har taget turen af egen fri vilje? Er det fordi de tjener penge på det? Jeg skulle på forretningsophold for kort tid siden. Det firma jeg arbejder for har et samarbejde med en booker som så arrangerer rejsen, ophold, billeje mm. Og tro mig. Det tager de sig godt betalt for. Nuvel. Jeg skulle ikke ned og knalde for penge. Men jeg skulle derned for at tjene penge til det firma jeg nu arbejder for. Jeg kunne heller ikke sproget. Det gik helt fint på engelsk. Jeg blev hverken rigere eller fattigere af den rejse. Firmaet tjente penge dog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 24. August, 2018 underdog40 skrev, for 12 timer siden: Hvorfor er det ikke okay hvis andre har arrangeret det for hende, hvis vi nu antager hun har taget turen af egen fri vilje? Er det fordi de tjener penge på det? Jeg skulle på forretningsophold for kort tid siden. Det firma jeg arbejder for har et samarbejde med en booker som så arrangerer rejsen, ophold, billeje mm. Og tro mig. Det tager de sig godt betalt for. Nuvel. Jeg skulle ikke ned og knalde for penge. Men jeg skulle derned for at tjene penge til det firma jeg nu arbejder for. Jeg kunne heller ikke sproget. Det gik helt fint på engelsk. Jeg blev hverken rigere eller fattigere af den rejse. Firmaet tjente penge dog. Punt 1: Hvis formålet med hendes rejse er prostitution så er det "alfonseri" efter staffeloven at hjælpe hende med at arrangere det. Så det er klart ulovligt. Punkt 2: Det er i strid med schengen- visumreglerne for turistbusser at tage arbejde også selv om det er salg af sexydelser på privat basis. Ved pågribelse vil hun blive udvist uden mulighed for indrejse i EU nogle år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg