Guest AmagerLarsen Skrevet 14. August, 2018 Jeg leder efter en transseksuel til at give en begynder, ud i den verden i hvert fald, en god første oplevelse. Jeg er ligeglad med race, alder osv. Bare nede på jorden, sød og smilende, ikke til for vanvittige ting og klar på blowjobs begge veje - ikke analsex. Nogen gode erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doggingkbh 209 Skrevet 14. August, 2018 Jeg ville vente til Nadie eller Malii er retur - rygterne siger inden for 2-3 uger for dem begge. Det er mine bedste anbefalinger. Kan du ikke vente så prøv Monique på Nørrebro. Hun er sød og taler iøvrigt dansk. Hun kan være lidt ustabil mht tider er min erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 4. September, 2018 doggingkbh skrev, den 14/8/2018 at 11:17: Jeg ville vente til Nadie eller Malii er retur - rygterne siger inden for 2-3 uger for dem begge. Det er mine bedste anbefalinger. Kan du ikke vente så prøv Monique på Nørrebro. Hun er sød og taler iøvrigt dansk. Hun kan være lidt ustabil mht tider er min erfaring. Er de kommet tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg