KBH-M 39 Skrevet 15. August, 2018 Jeg gik igennem istedgade i nyere tid og fik på hjørnet af Abel Katrines gade og Istedgade øje på en virkelig nydelig (formentlig østeuropæisk) ung kvinde. Hun har spøgt lidt siden og jeg er i tvivl om, om jeg skal "møde hende igen" eller om jeg bare med det samme skal droppe ide'en. Lyshåret, GFE-look, så virkelig sød ud. Hvad tænker I? Go eller No go? KBH-M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 15. August, 2018 (edited) Hvad skulle grunden være til at droppe det, hvis det er noget du går og lyster efter ? Går ud fra at vi taler om en pige på "arbejde" her, så det er da bare at smutte derned igen, og få den fantasi udlevet. Held og lykke med det. Redigeret 15. August, 2018 af James B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 15. August, 2018 Du skal følge hjertet: det siger jo GO. Så god fornøjelse. Du får givet vis en lækker oplevelse. Hvis ikke - ja men så fulgte du jo bare dit hjerte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 15. August, 2018 KBH-M skrev, for 8 minutter siden: Jeg gik igennem istedgade i nyere tid og fik på hjørnet af Abel Katrines gade og Istedgade øje på en virkelig nydelig (formentlig østeuropæisk) ung kvinde. Hun har spøgt lidt siden og jeg er i tvivl om, om jeg skal "møde hende igen" eller om jeg bare med det samme skal droppe ide'en. Lyshåret, GFE-look, så virkelig sød ud. Hvad tænker I? Go eller No go? KBH-M Jeg tænker at GFE-piger generelt vælger et andet koncept end gade prostitution. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 15. August, 2018 Go for it... du lever kun én gang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg