Henning7500 0 Skrevet 15. August, 2018 (edited) Jeg er en fyr på 28 der har gået med tanken om at blive brugt, altså kun munden. Findes der et godt sted at søge efter en fyr/mand der vil bruge min mund? Har søgt på annoncelight i noget tid, men har ikke fundet noget endnu. Edit: Skal være 100% anonymt så en sen aften/nat ude i det fri hvor jeg venter på knæ. Mvh Henning Redigeret 15. August, 2018 af Henning7500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 15. August, 2018 (edited) Henning7500 skrev, 1 time siden: Jeg er en fyr på 28 der har gået med tanken om at blive brugt, altså kun munden. Findes der et godt sted at søge efter en fyr/mand der vil bruge min mund? Har søgt på annoncelight i noget tid, men har ikke fundet noget endnu. Edit: Skal være 100% anonymt så en sen aften/nat ude i det fri hvor jeg venter på knæ. Mvh Henning Er det ikke lige noget for @DK fyr 34 syntes det kunne være spændende at få ham lidt i spil, sådan aktivt på hjemmebane istedet for hetro anmeldelser - måske jeg ligger inde med en skjult og undertrygt bøsse - hey !!!Lørdag er det Pride ... ud af skabet Redigeret 15. August, 2018 af Eron Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. August, 2018 Prøv at søge på boyfriend - god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 16. August, 2018 Eron skrev, for 5 timer siden: Er det ikke lige noget for @DK fyr 34 syntes det kunne være spændende at få ham lidt i spil, sådan aktivt på hjemmebane istedet for hetro anmeldelser - måske jeg ligger inde med en skjult og undertrygt bøsse - hey !!!Lørdag er det Pride ... ud af skabet Du kommer da bare forbi mig @Eron hvis du føler at du undertrykker noget eller har noget indespærret energi du skal af med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 16. August, 2018 Boyfriend.dk er et godt bud. dog kan en aften i Swingerklubben Joys i Århus også anbefales, eller en profil på Scor (hvis du søger par- eller lignende) Men ud af busken - Der er masser af piger der er helt skudt i tanken om mandesex og bifyre! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg