skrivemabbi 103 Skrevet 16. August, 2018 Er der ingen steder i Viborg by, hvor man kan få Thaimassage med ekstra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 16. August, 2018 Jo mollys i Foulum, og Hobro landevej 55 lidt længere ude i Formyre. Hos oriental kan du få med Handjob. Men seriøs butik ellers med god massage. I Ravnstrup kan du få det hele, undtagen god massage. Og så kan du også få handjob i Li. Sankt Hans Gade og god massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skrivemabbi 103 Skrevet 16. August, 2018 Tak for svar. Hj kan jeg selv - det var mere bj og fuld pakke i selve byen, men det ligger vist tungt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 17. August, 2018 Samson skrev, den 16/8/2018 at 09:19: Jo mollys i Foulum, og Hobro landevej 55 lidt længere ude i Formyre. Hos oriental kan du få med Handjob. Men seriøs butik ellers med god massage. I Ravnstrup kan du få det hele, undtagen god massage. Og så kan du også få handjob i Li. Sankt Hans Gade og god massage Hvad hedder den i Li. Sankt hansgade??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 18. August, 2018 maxmuld skrev, for 16 timer siden: Hvad hedder den i Li. Sankt hansgade??? Det kan jeg ikke huske, men der er kun een. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 18. August, 2018 Samson skrev, 1 time siden: Det kan jeg ikke huske, men der er kun een. Jeg kan ikke Google mig frem til nogen på den gade?? Hjælp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 18. August, 2018 Det er sikkert St, Sct, Hans gade han mener. Den blev lukket i vinter. Den var tæt på nytorv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 18. August, 2018 Bamsefyr skrev, for 8 timer siden: Det er sikkert St, Sct, Hans gade han mener. Den blev lukket i vinter. Den var tæt på nytorv. Nej det er sunit Skt Mathias gade 47 i kælderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Svenske Kok 8 Skrevet 26. August, 2018 skrivemabbi skrev, den 16/8/2018 at 17:37: Tak for svar. Hj kan jeg selv - det var mere bj og fuld pakke i selve byen, men det ligger vist tungt. Hej hej jeg har selv fået hele pakken hos oriental. Jeg tror, hvis hun spørger dig om du vil have noget, og du høfligt spørger om du kan have sex, så kan du være heldig hun giver dig fuld pakke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg