letsgo 43 Skrevet 9. December, 2018 Jeg har lige oprettet mig igen, og har fået VIP på den anden konto, så nu har jeg 2 konto med VIP, den ene udløber i slutning af måneden og den anden næste måned. Det er ikke dyrt 400kr, men det tager skue tid at finde en derinde som man synes godt om, jeg har fundet maks 3-5 stykker, så håber jeg en af dem skriver tilbage, ellers må jeg vente på nye profiler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
letsgo 43 Skrevet 10. December, 2018 Hvis der er nogen der vil smut kigge forbi rich via min konto, så sige bare til, jeg tror ikke jeg kommer til at bruge den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Netrom 27 Skrevet 10. December, 2018 letsgo skrev, for 27 minutter siden: Hvis der er nogen der vil smut kigge forbi rich via min konto, så sige bare til, jeg tror ikke jeg kommer til at bruge den. PB sendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
letsgo 43 Skrevet 10. December, 2018 PB svaret. Kan evt også give adgang til sugerdaters med den konto jeg ikke bruger længere, fordi jeg har oprettet en ny. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cippo 120 Skrevet 20. December, 2018 letsgo skrev, den 6/12/2018 at 20:58: Haha, jeg vil med glæde giv dig adgang til min profil, og vis mig at du kan mødes med bare en af de piger jeg har skrevet til, som hverken svar tilbage, eller ikke har læst min besked, eller sletter sin profil efter nogle dage, eller er falsk. Det er ret normalt man skriver til piger, Hej, jeg bruger min hverdag sådan, og evt forventer.., hvad med dig. Det er trejde gang jeg er VIP, jeg vil lige gør jer opmærksom jeg har ingen billeder på min profil. Jeg har tidligere sendt lagt et billed af min indbakkede herinde, men det blev slettet, for at vise andre at det er ren fup. Altså ud fra det du skriver, så tænker jeg at du er fuld af løgn.. Siden du er så ivirg efter at gøre reklame for en anden skod site.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 64 Skrevet 24. December, 2018 Jeg har mødtes med 5 piger på lidt under 1 år på sugardaters.dk Priser har ligget mellem 500-1500kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg