Lia 66 Skrevet 19. August, 2018 Hej alle! Håber i kan hjælpe. Leder efter gode steder i landet hvor man kan arbejde privat diskret fra eller yderst diskrete hoteller/moteller, hvor der er egen indgang...Ved der ikke må snakkes om sådanne steder offentligt, så derfor beder jeg jer skrive en pm til mig. Kun seriøse henvendelser tak. Knus fra mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 19. August, 2018 Lia skrev, for 7 timer siden: Hej alle! Håber i kan hjælpe. Leder efter gode steder i landet hvor man kan arbejde privat diskret fra eller yderst diskrete hoteller/moteller, hvor der er egen indgang...Ved der ikke må snakkes om sådanne steder offentligt, så derfor beder jeg jer skrive en pm til mig. Kun seriøse henvendelser tak. Knus fra mig. Du har PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. August, 2018 Ah... Hvis det er PD steder, så kan / må man da kun henvise til en kontakt person, ellers er der vel ikke meget med et PD sted... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg