Guest Ralle Skrevet 19. August, 2018 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Har i fællesskab med en leget med ideen om en plade hvor der er hul til min mund samt 2 huller til mine bryster. Så kan der leges med brysterne mens jeg sutter og slikker. Er det go eller no-go? Ideer modtages gerne go for it jeg ha ikke nået imod ta tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 497 Skrevet 19. August, 2018 Jeg er sku også frisk på at prøve når du finder et egnet sted og gerne i trekantsområdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Comeoniwannalayyou Skrevet 21. August, 2018 Mon ikke den bedste løsning for at udleve denne fantasi , er en plade der ligger vandret , og man så ligger med hovederne i modsat retning . Held og lykke med det . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3276 Skrevet 21. August, 2018 Nemtøs skrev, den 19/8/2018 at 17:22: Har i fællesskab med en leget med ideen om en plade hvor der er hul til min mund samt 2 huller til mine bryster. Så kan der leges med brysterne mens jeg sutter og slikker. Er det go eller no-go? Ideer modtages gerne Har engang lavet en plade, der passede i en dør åbning. Den blev sat i et skur, lidt afsides ved en gård. Tøsen blev lukkede inde i skuret og måtte betjene de pikke der kom ind gennem hullet. Lige uden for skuret var der et tørrestativ, hvor tøsen blev hængt op på, så hun kunne modtage sin straf, var der nogle der var utilfreds med hendes mundarbejde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. August, 2018 Pite skrev, for 12 minutter siden: Har engang lavet en plade, der passede i en dør åbning. Den blev sat i et skur, lidt afsides ved en gård. Tøsen blev lukkede inde i skuret og måtte betjene de pikke der kom ind gennem hullet. Lige uden for skuret var der et tørrestativ, hvor tøsen blev hængt op på, så hun kunne modtage sin straf, var der nogle der var utilfreds med hendes mundarbejde. Det lyder mega frækt og tilpas nasty....heldige tøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 21. August, 2018 AalborgLook skrev, den 19. august 2018 at 12:01: Glenshøj rasteplads på E45. Der plejer at være på begge wc'erne. Hullet er blændet af på Glenshøj Ø. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. August, 2018 Butch skrev, for 9 timer siden: Hullet er blændet af på Glenshøj Ø. Og det ved du fordi ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 22. August, 2018 Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden: Og det ved du fordi ?? Fordi jeg stod i 10 min i mørket og prøvede mig frem, men dilleren ramte hele tiden bare den kolde væg........ Ellers var det ansporet af AalborgLook's indlæg. Og da jeg alligevel kørte forbi i mandags og godt kunne trænge til at dræne morgenkaffen, holdt jeg lige ind for at se hvordan sådan et hul så ud.........var ellers af den overbevisning at de huller var til af hjælpe sidemanden med toiletpapir hvis hans rulle var løbet tør for bæ-billetter 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 23. August, 2018 (edited) Kim 0240 skrev, den 19/8/2018 at 22:33: Jeg er sku også frisk på at prøve når du finder et egnet sted og gerne i trekantsområdet Gloryhole i trekantområdet, det giver da mening. Redigeret 23. August, 2018 af Gungner 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. August, 2018 Nemtøs skrev, den 19/8/2018 at 17:22: Har i fællesskab med en leget med ideen om en plade hvor der er hul til min mund samt 2 huller til mine bryster. Så kan der leges med brysterne mens jeg sutter og slikker. Er det go eller no-go? Ideer modtages gerne En venlig mand har boret 3 huller i en plade til mig. Fungere fint med brysterne ud af hullerne. Men svært at sutte ordenligt gennem hullet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 23. August, 2018 Nemtøs skrev, for 45 minutter siden: En venlig mand har boret 3 huller i en plade til mig. Fungere fint med brysterne ud af hullerne. Men svært at sutte ordenligt gennem hullet. Større hul så? Eller anden afstand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 23. August, 2018 Nemtøs skrev, for 1 time siden: En venlig mand har boret 3 huller i en plade til mig. Fungere fint med brysterne ud af hullerne. Men svært at sutte ordenligt gennem hullet. Er det bare et rundt hul til dilleren? Har I kigget på hvordan sådan et hul ser ud i de professionelle produktioner? Måske det der skal til? Ja, bare et bud. Held og lykke med projektet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 23. August, 2018 Vendelbo773 skrev, 1 time siden: Større hul så? Eller anden afstand? Eller længere diller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. August, 2018 Både og - når mine bryster stikker ud igennem de 2 huller kan jeg ikke bevæge mit ansigt... men jeg er sikker på han finder en god løsning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. August, 2018 Butch skrev, for 6 timer siden: Eller længere diller Hans pik var nu en fin størrelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 9. September, 2018 https://annoncelight.dk/showad/259214 Hej @Nemtøs du var den første jeg tænkte på,da jeg læste denne lidt underlige og halv morsomme annonce En medarbejder ligefrem. Det var et nyt ord i denne verden? hvilken side mon medarbejderen søges til Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. September, 2018 Enzo L'uri skrev, for 7 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/259214 Hej @Nemtøs du var den første jeg tænkte på,da jeg læste denne lidt underlige og halv morsomme annonce En medarbejder ligefrem. Det var et nyt ord i denne verden? hvilken side mon medarbejderen søges til Enzo. Øv det job ville jeg gerne have haft - en skam det er på Sjælland. Jeg er sikker på jeg ville være en fremragende medarbejder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 9. September, 2018 paradisgade 11 i århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 9. September, 2018 Guest MushRoom skrev, den 19/8/2018 at 09:46: @Nemtøs Det skulle være the link til dig. danske sexsteder i dk God og have ved hånden når man vil ud. Løb listen igennen i venstre side, så ser du alle de gode frække steder Hvor tit bliver den liste opdateret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. September, 2018 sergent-254 skrev, for 2 timer siden: paradisgade 11 i århus Mener du de små pc-rum? Størstedelen af området er forbeholdt mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 9. September, 2018 Nemtøs skrev, 1 time siden: Størstedelen af området er forbeholdt mænd Ja, den ene gang jeg forvildede mig derind var det ren pølsefest. Og stedet er bare ikke særlig lækkert. Et andet sted der er en tand bedre er i Aalborg. http://www.pussykatclub.dk/ De gange jeg har været der har der altid været mere end et køn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. September, 2018 LastResort skrev, for 7 minutter siden: Ja, den ene gang jeg forvildede mig derind var det ren pølsefest. Og stedet er bare ikke særlig lækkert. Et andet sted der er en tand bedre er i Aalborg. http://www.pussykatclub.dk/ De gange jeg har været der har der altid været mere end et køn De få gange jeg har besøgt Paradisgade har det været i selskab med en fræk mand. Stedet bærer præg af at være af ældre dato men der har nu altid været rent. Har aldrig besøgt pussycat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hugo04 29 Skrevet 9. September, 2018 Går varmt ind for et gloryhole her i trekant området hvor skulle det ellers være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. September, 2018 Denne søde maske kan jeg være iført Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg