Isenvad 63 Skrevet 19. August, 2018 Hej. Er der nogle der har erfaring med danske Nadia, der holder til i arden. D 24?? Eller andre Danske piger under 30.?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 574 Skrevet 19. August, 2018 Hvis du bruger søge funktionen, så findes der utallige anmeldelser af Nadia, både fra nu hvor hun er i Arden, fra da hun var i Aalborg og helt fra da hun var hos PD i Bording Venligst Claesen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 19. August, 2018 Ja der er masser af anmeldelser af Nadia. Og så vidt jeg husker har jeg aldrig set en negativ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tulle 32 Skrevet 20. August, 2018 Jeg mødte Nadia hos PD for nogle år siden, og det er nok min bedste oplevelse med en GP indtil videre. De varmeste anbefalinger herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 20. August, 2018 Har også haft fornøjelsen af Nadia da hun var ved PD. Verdensklasse sex med en pige der kunne tjene kassen som model. Og så har hun en fantastisk personlighed. Eneste 2 grunde til at jeg ikke har besøgt hende for nyeligt er at der er for langt til hendes nye sted, samt hun stoppede med SF. Men var hun tættere på, ville jeg besøge hende så tit at min bankdame blev rasende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 21. August, 2018 Har hun ikke en del tatoveringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 21. August, 2018 AalborgLook skrev, for 5 minutter siden: Har hun ikke en del tatoveringer? Jo - hun har mange tatoveringer. Det er måske også derfor jeg kun har besøgt hende den ene gang - turnoff for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 21. August, 2018 Hun er ved at få dem fjernet. Syntes ikke hun har mange. Tror kun der er 1. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxnord Skrevet 21. August, 2018 hamdermab skrev, for 1 time siden: Hun er ved at få dem fjernet. Syntes ikke hun har mange. Tror kun der er 1. Helt enig @hamdermab, hvis hun har nogen, må jeg have haft fokus andre steder, for der er nok at lade sig begejstres over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 21. August, 2018 Nadia har uden sammenligning den flotteste naturlige krop der findes i branchen, jeg har aldrig "leget" med en krop som hendes (og tro mig jeg har været rundt siden første besøg på Skibhusvej i Odense i 1990), men hendes markante tatoveringer er jeg dog, ikke vild med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg