MrLovaLova 1083 Skrevet 21. August, 2018 Tak for de gode indspark, ud fra hvad I skriver tror jeg det er vigtigt at skelne mellem to ting, der er dem der har det lidt svært ved at der har været NOGEN eller flere umiddelbart inden, og der er dem, inkl. Mig selv der ikke bryder sig om TYPEN af klientellet der har været der tidligere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 21. August, 2018 MrLovaLova skrev, for 1 time siden: Tak for de gode indspark, ud fra hvad I skriver tror jeg det er vigtigt at skelne mellem to ting, der er dem der har det lidt svært ved at der har været NOGEN eller flere umiddelbart inden, og der er dem, inkl. Mig selv der ikke bryder sig om TYPEN af klientellet der har været der tidligere TYPEN af klientellet.? Syntes du lagde ud med at det ikke var race bestemt. Tror vi er mange piger der er glade for at ikke alle gæster vil være den første. Så var vi på den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 21. August, 2018 Frodige Ida skrev, for 42 minutter siden: TYPEN af klientellet.? Syntes du lagde ud med at det ikke var race bestemt. Tror vi er mange piger der er glade for at ikke alle gæster vil være den første. Så var vi på den Han siger da heller ikke noget om race? ... Det er attituden han ikke brød sig om? Lidt længere oppe i tråden beskrev Softcell det sådan, og det erklærede MrLovaLova sig enig i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 21. August, 2018 (edited) Ida, Hvis du tolker type=race så må det bestemt være for egen regning. Redigeret 21. August, 2018 af MrLovaLova Rettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 21. August, 2018 Beklager. Men alle kan jo ikke ligne dig. Mange undskyldninger for udblivelse har jeg hørt men ikke denne. Jeg kunne ikke lide gæsten før mig 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 21. August, 2018 Man kan også vende den om.... På en gæstevisit for længe siden i Herning, ...der var ret lyt, der var ikke gulvtæpper på, og jeg havde sat radioen ud i det fælles venterum.... Havde jeg en herre til Italiensk, der da han "kom" brølende han....nu havde jeg godt nok hørt, at klokken, havde gået nogle gange, men var ikke klar over at venterummet var fuldt besat, men da jeg lukkede herren ud, der var et stort smil, og lidt efter kaldte, på den næste, sagde han: "Jeg skal have det samme som han fik....."! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 21. August, 2018 Kom til at tænke på et gammelt husråd, frit efter hukommelsen: Folk som holder af politik og pølser bør afholde sig fra at undersøge nærmere hvordan de 2 ting bliver til. Der er måske en variant: Folk der holder af at besøge glædespiger bør afholde sig fra at undersøge, eller så meget som tænke over, hvad pigerne foretager sig på alle andre tidspunkter end under deres besøg. Tænk, nogle af dem har også en sød kæreste som de forbeholder den rigtige GFE oplevelse. Nej nej, bedst ikke at tænke på 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 21. August, 2018 Tager altid den første tid på dage. Kan jo ikke vide om hun har bollet kæresten eller en anden hele natten forinden, men det kan jeg leve med. Eneste minus er at jeg går glip af de inspirerende lyde der af og til når venteværelset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Haxel Skrevet 21. August, 2018 Ja hvem har været der før? . Det får mig til at tænke tilbage på min soldatertid i København. Efter en vagt var vi tre gutter der tog en tur i byen, vi endte nede i Istedgade og kom i snak med nogle prostituerede , og vi begyndte at forhandle om prisen. En af mine kammerater sagde at når vi nu var soldater kunne vi vel få det til halv pris, men den gik ikke, og så sagde en af pigerne, hvis i går ind og køber en øl får i den heller ikke til halv pris, så sagde en af mine kammerater, jamen så har den heller ikke været brugt før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 22. August, 2018 Jeg tænker mere på den, eller dem der kommer efter mig.......... 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 22. August, 2018 Alle GP'er forvandles til jomfruer over natten. Tager derfor altid dagens første tid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 22. August, 2018 nuser9 skrev, for 5 timer siden: Alle GP'er forvandles til jomfruer over natten. Tager derfor altid dagens første tid. Ja, den tåler da gentagelse , selvom om den vist første gang blev præsenteret af Dronningen af One Liners @Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 22. August, 2018 Ja, jeg har ikke selv opfundet den. Set sætningen et eller andet sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg