Guest BadGuy Skrevet 22. August, 2018 Nogle som kender CD/Trans fra kbh som de kunne anbefale ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nolan 69 Skrevet 22. August, 2018 besøgte Isabella for ca 3 uger siden, vil helt klart anbefale hende. Hun er meget smuk og fiminin og det bliver hurtigt meget gfe. https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4727&lan=da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allkaa 100 Skrevet 22. August, 2018 Gad godt at prøve, tror du hun vil være god for en nybegynder? Kommer hun? Og hvad koster sådan en tur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nolan 69 Skrevet 23. August, 2018 ja hun er perfekt for nybegynder. Hun tvinger dig ikke noget til noget hvis du ikke har lyst til det, og er meget opmærksom og spørger dig tit om du har det godt og nyder det. Hun kom ikke da jeg var sammen med hende, og jeg betalte 1000kr for halv time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1334 Skrevet 24. August, 2018 nolan skrev, den 23/8/2018 at 18:49: ja hun er perfekt for nybegynder. Hun tvinger dig ikke noget til noget hvis du ikke har lyst til det, og er meget opmærksom og spørger dig tit om du har det godt og nyder det. Hun kom ikke da jeg var sammen med hende, og jeg betalte 1000kr for halv time Var for et par måneder tæt på en aftale med hende, men da jeg ønskede at hun skulle komme, og hun fortalte at prisen så var 1.800 for 30 min. stod jeg af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg