hubby 61 Skrevet 24. August, 2018 Har lige besøgt den ny pige Louisa hos Vojensdream. Selvom hun er 30 år og atletisk bygget, er hun virkelig velskabt med ungpigebryster og en dejlig rund og blød røv. Og en våd mis. Straks da hun kommer ind, udstråler hun en venlighed og imødekommenhed, som tager en med storm. Tak for en dejlig time, Louisa. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1730 Skrevet 24. August, 2018 Tak for en så hurtig anmeldelse af en ny pige. Hvordan med kys - tilbyder hun det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 24. August, 2018 Nej, men til gengæld modtager hun sorte kys i hendes dejlige velskabte røv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 24. August, 2018 Nu skal jeg hjælpe med et lille LINK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louisa.vojensdream 10 Skrevet 24. August, 2018 hubby skrev, for 4 timer siden: Har lige besøgt den ny pige Louisa hos Vojensdream. Selvom hun er 30 år og atletisk bygget, er hun virkelig velskabt med ungpigebryster og en dejlig rund og blød røv. Og en våd mis. Straks da hun kommer ind, udstråler hun en venlighed og imødekommenhed, som tager en med storm. Tak for en dejlig time, Louisa. Tak for dine søde ord det er altid rart at høre at ens gæster har haft en lige så god oplevelse som mig.. Håber at vi ses en anden gang. Knus Louisa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 25. August, 2018 hubby skrev, for 21 timer siden: Har lige besøgt den ny pige Louisa hos Vojensdream. Selvom hun er 30 år og atletisk bygget, er hun virkelig velskabt med ungpigebryster og en dejlig rund og blød røv. Og en våd mis. Straks da hun kommer ind, udstråler hun en venlighed og imødekommenhed, som tager en med storm. Tak for en dejlig time, Louisa. Er hun dansker??. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 25. August, 2018 hubby skrev, for 21 timer siden: Har lige besøgt den ny pige Louisa hos Vojensdream. Selvom hun er 30 år og atletisk bygget, er hun virkelig velskabt med ungpigebryster og en dejlig rund og blød røv. Og en våd mis. Straks da hun kommer ind, udstråler hun en venlighed og imødekommenhed, som tager en med storm. Tak for en dejlig time, Louisa. Er det hende på billederne??.Hvis, så er hun en total lækker sag,må jeg nok sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louisa.vojensdream 10 Skrevet 25. August, 2018 erwin c skrev, for 8 timer siden: Er hun dansker??. Hej Erwin. Ja jeg er dansker. Knus Louisa 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louisa.vojensdream 10 Skrevet 25. August, 2018 erwin c skrev, for 8 timer siden: Er det hende på billederne??.Hvis, så er hun en total lækker sag,må jeg nok sige. Hej Erwin. Ja det er mig på billederne dog er der fjernet lidt tatoveringer. men står inde for mine billeder og de er ellers ikke redigeret. Knus Louisa 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 26. August, 2018 Louisa.vojensdream skrev, for 18 timer siden: Hej Erwin. Ja det er mig på billederne dog er der fjernet lidt tatoveringer. men står inde for mine billeder og de er ellers ikke redigeret. Knus Louisa Synes at tusser er flotte,er ikke noget der generer mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 354 Skrevet 26. August, 2018 (edited) erwin c skrev, for 6 timer siden: Synes at tusser er flotte,er ikke noget der generer mig. Der er jo nok en eller anden grund til, at hun har fået bortretoucheret sine tatoveringer på de billeder. Og det er ikke dine eventuelle præferencer... Redigeret 26. August, 2018 af Alcacer 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louisa.vojensdream 10 Skrevet 14. December, 2018 Alcacer skrev, den 26/8/2018 at 21:20: Der er jo nok en eller anden grund til, at hun har fået bortretoucheret sine tatoveringer på de billeder. Og det er ikke dine eventuelle præferencer... så sandt som det er sagt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 15. December, 2018 hubby skrev, den 24/8/2018 at 14:02: VOJENS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg