tonyspark 14 Skrevet 24. August, 2018 Visited Anna today after I saw her ad was back online: https://annoncelight.dk/showad/250439 Super nice experience as always... This girl is gold Previous reviews here: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 24. August, 2018 Hmm, der står ikke noget... Og så på ét eller andet sprog, som vist ikke bliver talt i Danmark... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tonyspark 14 Skrevet 24. August, 2018 WhoKnowsWhat skrev, for 2 timer siden: Hmm, der står ikke noget... Og så på ét eller andet sprog, som vist ikke bliver talt i Danmark... for my review just follow the link og ja, jeg skriv på engelsk på din skyld... og min feel free to ignore it, if it doesn't help you! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 25. August, 2018 tonyspark skrev, for 13 timer siden: for my review just follow the link og ja, jeg skriv på engelsk på din skyld... og min feel free to ignore it, if it doesn't help you! Forstår altså ikke helt for hvis skyld du skriver på engelsk. Kan du uddybe det? Meget gerne på dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tonyspark 14 Skrevet 25. August, 2018 22 cm and thick skrev, for 1 time siden: Forstår altså ikke helt for hvis skyld du skriver på engelsk. Kan du uddybe det? Meget gerne på dansk. det er bare fordi det tager maget mere tid for mig at skrive på dansk end på engelsk... I don't think it really matters what language I use, when we just help each other, brother. Synes du ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. August, 2018 tonyspark skrev, den 25/8/2018 at 10:59: det er bare fordi det tager maget mere tid for mig at skrive på dansk end på engelsk... I don't think it really matters what language I use, when we just help each other, brother. Synes du ikke? Og for nogen taget det meget mere til at læse på engelsk end på dansk. Nu ved jeg jo ikke hvorfor du opholder dig i Danmark, men hvis du regner med at være her permanent er det jo rigtigt godt at øve sig på at skrive. Synes du ikke broder? :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tonyspark 14 Skrevet 26. August, 2018 (edited) 22 cm and thick skrev, for 6 timer siden: Og for nogen taget det meget mere til at læse på engelsk end på dansk. Nu ved jeg jo ikke hvorfor du opholder dig i Danmark, men hvis du regner med at være her permanent er det jo rigtigt godt at øve sig på at skrive. Synes du ikke broder? I already have a danish passport... why would I practice more, brother??? if it takes too long to read, just don't... it's not me who is waisting other people time 'nough said already on this topic... Redigeret 26. August, 2018 af tonyspark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. August, 2018 tonyspark skrev, for 9 minutter siden: if it takes too long to read, just don't... it's not me who is waisting other people time Hvis det tager for længe at skrive, så lad være. ;-) Mener altså bare stadig det er en dansk hjemmeside med et dansk forum, fortrinsvist besøgt af danske mænd - så hvorfor skal man så ikke skrive på dansk? tonyspark skrev, for 15 minutter siden: I already have a danish passport... why would I practice more, brother??? Hvad har det at gøre med du har et dansk pas? Hvis du vil være i Danmark er det vel et passende krav at du skriver på dansk et sted som dette? tonyspark skrev, for 18 minutter siden: 'nough said already on this topic... Kan vel diskuteres. Men - det bør nok ikke stå i denne tråd. Og slet ikke på engelsk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tonyspark 14 Skrevet 26. August, 2018 Well, I guess we disagree Don't see anything in the forum guidelines about writing in danish: https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/ This is a forum useful for who lives in Denmark, and of course most of it is naturally in Danish. Don't see why contribution in other languages should not be welcome as well. Just my opinion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 26. August, 2018 En yderst særpræget tråd at have under Anmeldelser. Først skriver et helt nyt member of this forum a review - or rather - he does not write a review at all. Instead he just copy paste another review into this thread. Why not write about the visit? Weird. Så kommer en af forummets ældre trofaste anmeldere ind på banen og begynder at lave en diskussion about language and nothing else. Hvorfor nu dét? Altså en "anmeldelse", der slet ikke er i nærheden af en anmeldelse. Efterfulgt af en diskussion uden nogen relation til anmeldelsen. Hvad er egentligt meningen? Just my opinion! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. August, 2018 fynbomanden skrev, for 8 minutter siden: Så kommer en af forummets ældre trofaste anmeldere ind på banen og begynder at lave en diskussion about language and nothing else. Hvorfor nu dét? Efter min bedste overbevisning starter jeg ikke diskussionen ang. sprog. Jeg spørger hvorfor han skriver på engelsk hvortil han svarer at det tager for lang tid for ham at skrive på dansk. Altså helt ærligt. De par linjer han selv skrev kunne han vel for fanden overkomme at skrive på dansk. Reelt var jeg heller ikke den første til at kommentere han skrev på engelsk: WhoKnowsWhat skrev, den 24/8/2018 at 17:12: Og så på ét eller andet sprog, som vist ikke bliver talt i Danmark... fynbomanden skrev, for 14 minutter siden: Hvad er egentligt meningen? Ja, hvad fanden er meningen med at skrive på engelsk når han jo reelt godt kan skrive på dansk - han gider bare ikke. Og hvis denne tråd går op i hat og briller er der ikke sket den helt store skade. Den er jo alligevel intetsigende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Habbo 23 Skrevet 27. August, 2018 22 cm and thick skrev, for 11 timer siden: Efter min bedste overbevisning starter jeg ikke diskussionen ang. sprog. Jeg spørger hvorfor han skriver på engelsk hvortil han svarer at det tager for lang tid for ham at skrive på dansk. Altså helt ærligt. De par linjer han selv skrev kunne han vel for fanden overkomme at skrive på dansk. Reelt var jeg heller ikke den første til at kommentere han skrev på engelsk: Ja, hvad fanden er meningen med at skrive på engelsk når han jo reelt godt kan skrive på dansk - han gider bare ikke. Og hvis denne tråd går op i hat og briller er der ikke sket den helt store skade. Den er jo alligevel intetsigende. Hvad hvis han gerne vil være bedre til engelsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 27. August, 2018 Habbo skrev, for 11 timer siden: Hvad hvis han gerne vil være bedre til engelsk? Ja hvad så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tonyspark 14 Skrevet 31. August, 2018 fynbomanden skrev, den 26/8/2018 at 19:43: En yderst særpræget tråd at have under Anmeldelser. Først skriver et helt nyt member of this forum a review - or rather - he does not write a review at all. Instead he just copy paste another review into this thread. Why not write about the visit? Weird. enig. don't understand why some "Erfaren bruger" are so intollerant with "ny bruger" who are just trying to contribute in a polite way... but I don't see anything weird with me staring this thread: I did cite another thread where I also wrote my review. I don't spend a lot of time on this forum, as erfaren bruger do, so don't write a new review everytime I visit a GP... I was just pointing out one of my favourite GP in Odense, in case someone else was interested in the experience. Have seen many others do the same. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg