Pite 3295 Skrevet 27. August, 2018 Hej Nogen erfaring med Domina i Sønderborg ? Jeg har skrevet lidt med hende og så forslår hun pulselig maxxfinder som jo koster penge for hver besked man sender. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HCK 94 Skrevet 27. August, 2018 Hele hendes profiltekst stinker langt væk af klichéer. "Ned og slik mine støvler" + "slaven er intet værd" mv. Røvsygt! Tror ikke et øjeblik på, at hun er Domina. Hvorfor søge efter en fast slave på et kommercielt forum. Hvis du befinder dig i det sydjyske, så rejs til Hamburg. Der finder du kvalitet. - HCK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1066 Skrevet 27. August, 2018 Hamborg? nogle anbefalinger på seriøs dominaer? og har du kendskab til Bremen også gerne seriøse dominaer der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 27. August, 2018 den er vist fake, har set samme tekst med totalt andre billeder, også et andet sted i landet hun holdt til.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HCK 94 Skrevet 27. August, 2018 SpankingSub skrev, for 3 timer siden: Hamborg? nogle anbefalinger på seriøs dominaer? og har du kendskab til Bremen også gerne seriøse dominaer der? Ingen navngivne. Det kommer også an på om du er til ren sadisme, eller noget mere bizart - måske noget helt andet. En hurtig søgen efter "Domina Führer" på google gav: https://www.domina.ws/_main/mainindex.html Ved ikke om den er opdateret Good luck - HCK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 27. August, 2018 HCK skrev, for 6 timer siden: Hele hendes profiltekst stinker langt væk af klichéer. "Ned og slik mine støvler" + "slaven er intet værd" mv. Røvsygt! Tror ikke et øjeblik på, at hun er Domina. Hvorfor søge efter en fast slave på et kommercielt forum. Hvis du befinder dig i det sydjyske, så rejs til Hamburg. Der finder du kvalitet. - HCK Det er rigtig, der er et stort udvalg i Hamborg, med der er bare lige 2 timers kørsel mere, hver vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cippo 120 Skrevet 28. August, 2018 Alle som henviser til maxxfinder, kan du godt forvente er fake, har selv prøvet, det er en ren pengemaskine og personerne er fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 28. August, 2018 Cippo skrev, for 1 time siden: Alle som henviser til maxxfinder, kan du godt forvente er fake, har selv prøvet, det er en ren pengemaskine og personerne er fake Også min erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg