MrLovaLova 1090 Skrevet 28. August, 2018 Ja jeg er heller ikke til overvægtige piger. Jeg ved godt overvægten kan skyldes mange ting, men for størstedelen er det ren dovenskab og ligegyldighed. Det er dog ikke kun det kvindelige køn der er problemet. At være slank, sund og i form kræver forholdvis meget nu til dags hvor der er nemmere adgang til al slags mad, også af tvivlsom kvalitet, og arbejdet bliver mere stillesiddende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 28. August, 2018 Æ´Synderjyde skrev, for 11 timer siden: Det har intet med uoplyst st gøre! Jeg er ganske godt klar over at der er nok - men helt givet relativ få - som har sygdomsmæssige årsager til deres overvægt. Men jeg vil nu alligevel påstå, at det er en ret lille del af de som er overvægtige. Resten har valgt at putte for meget eller noget forkert i munden. Men igen, godt der er nogen til os alle. Dog er det forskæmmende, at over halvdelen af den danske befolkning er overvægtige i mere eller mindre grad. Livsnyder findes i mange forklædninger. Min erfaring er at mænd elsker sensuelle erotiske frodige kvinder. Vi er altid småsulten efter et dejligt mandfolk vi kan fortære. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 28. August, 2018 MrLovaLova skrev, for 24 minutter siden: Jeg ved godt overvægten kan skyldes mange ting, men for størstedelen er det ren dovenskab og ligegyldighed. Det er dog ikke kun det kvindelige køn der er problemet. MrLovaLova skrev, for 24 minutter siden: Er så enig, det er langt fra kun kvinder der har problemer med overvægt. Hvilket vel også tydeliggøres ved, at over halvdelen af Danmarks befolkning nu er overvægtige. Jeg ved nu ikke om det kræver så vildt meget ikke at blive overvægtig. Det handler vel mest af alt om at spise fornuftigt og få noget motion - ikke udelukkende vandret motion. Det burde alle kunne finde tid til. Det er selvfølgelig en stor hurdle at komme igang med. Men kan lykkedes for langt de fleste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 28. August, 2018 MrLovaLova skrev, for 41 minutter siden: Ja jeg er heller ikke til overvægtige piger. Jeg ved godt overvægten kan skyldes mange ting, men for størstedelen er det ren dovenskab og ligegyldighed. Det er dog ikke kun det kvindelige køn der er problemet. At være slank, sund og i form kræver forholdvis meget nu til dags hvor der er nemmere adgang til al slags mad, også af tvivlsom kvalitet, og arbejdet bliver mere stillesiddende. Jeg vil til enhver tid heller være en original end en dårlig kopi. Jeg har på ingen måde lyst til at ligne hende der vil ligne de andre. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heimdal 240 Skrevet 28. August, 2018 @DinaAarhus lige lidt til at styrke selvtilliden. https://www.youtube.com/watch?v=7PCkvCPvDXk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1090 Skrevet 28. August, 2018 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Jeg vil til enhver tid heller være en original end en dårlig kopi. Jeg har på ingen måde lyst til at ligne hende der vil ligne de andre. Godt for dig, jeg tror de fleste har det på samme måde, har ihvertfald hørt det udsagn masser af gange før(hvilket jo reelt er en kopi). Jeg forstår bare ikke lige sammenhængen her i denne tråd? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbbbwgb 13 Skrevet 28. August, 2018 Frodige, store eller buttede kvinder er fantastiske. Runde former og noget at holde om, er dejligt, før under og efter sex. Der er måske ikke så mange buttede kvinder, men har kun haft gode, dejlige oplevelser med dem jeg har været sammen med... synes faktisk lidt, at større kvinder ofte er mere liderlige. Så vær ikke genert, Dina ...og glem de negative ligegyldige kommentar der skrives. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DinaAarhus 29 Skrevet 28. August, 2018 Heimdal skrev, for 4 timer siden: @DinaAarhus lige lidt til at styrke selvtilliden. https://www.youtube.com/watch?v=7PCkvCPvDXk Min selvtillid fejler absolut ikke noget, men det er da en dejlig sang :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1090 Skrevet 28. August, 2018 Heimdal skrev, for 5 timer siden: @DinaAarhus lige lidt til at styrke selvtilliden. https://www.youtube.com/watch?v=7PCkvCPvDXk Fin sang, kan se sangerinden også har gjort sig nogle tanker efterfølgende omkring det at være overvægtig https://www.delish.com/food/a58728/meghan-trainor-weight-loss/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 28. August, 2018 MrLovaLova skrev, for 5 timer siden: Godt for dig, jeg tror de fleste har det på samme måde, har ihvertfald hørt det udsagn masser af gange før(hvilket jo reelt er en kopi). Jeg forstår bare ikke lige sammenhængen her i denne tråd? Jeg er det modsatte af steotypen som du skriver du er til. Gider ikke bruge livet til at tælle skridt og gulerødder. Mange er ekstrem fokuseret på hvad andre tænker om deres ydre. Det er meget mere vigtig hvordan man er som person. . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1090 Skrevet 28. August, 2018 Så man er stereotyp fordi man behandler sin krop ordentlig og tænker på hvad og hvor meget man spiser? Når nu over halvdelen af befolkningen er overvægtige, så tror jeg der er rigtig mange (kopier var vist det ord du brugte) der ikke tæller skridt og gulerødder, men nok burde det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. August, 2018 @MrLovaLova du har besvaret trådstarters spørgsmål, og du er ikke til kvinder med for meget fedt på kroppen. Som du rigtig nok skriver har vi selv ansvaret for vores krop. Men dine udtalelser om at overvægtige er ligeglade er lidt for generaliserende. Har hørt at sex forbrænder rigtig mange kalorier, måske skulle du stille op til et godt formål og kun kneppe kvinder med et bmi over 25, så de med tiden bliver slanke Godt der også typer af kvinder som tænder dig, og mænd der tænder på frodige kvinder. Kan man ikke lide hvad man ser, så vig udenom eller kravl under. God aften til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 28. August, 2018 Jeg elsker kvinder med store bryster og Nemtøs er uovertruffen fræk , mega liderlig og vi er trygge i hinandens selskab og vi leger for vildt legen med hende findes ikke bedre nemtøs KFC er on me næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 28. August, 2018 Jeg leverer dyppelsen smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1090 Skrevet 28. August, 2018 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: @MrLovaLova du har besvaret trådstarters spørgsmål, og du er ikke til kvinder med for meget fedt på kroppen. Som du rigtig nok skriver har vi selv ansvaret for vores krop. Men dine udtalelser om at overvægtige er ligeglade er lidt for generaliserende. Har hørt at sex forbrænder rigtig mange kalorier, måske skulle du stille op til et godt formål og kun kneppe kvinder med et bmi over 25, så de med tiden bliver slanke Godt der også typer af kvinder som tænder dig, og mænd der tænder på frodige kvinder. Kan man ikke lide hvad man ser, så vig udenom eller kravl under. God aften til dig. Ja det er måske for generaliserende, hvilket ikke var hensigten, men ellers for at holde det kort ellers kan der komme en frygtelig lang diskussion ud af, som nok ikke hører hjemme i denne tråd. Det er dog et spændende emne, og fint indlæg fra TS (og jer andre) Jeg har altså taget min tørn af kvinder med BMI over 25 gennem tiden, og for det meste med største fornøjelse Det er godt der er diversitet i typen folk tænder på og vi ikke er ens, ellers ville det være frygtelig kedeligt også god aften til dig lidt off-topic, jeg kiggede lige i indlæg fra hallo-hallo på profilen, og over halvdelen er kommentarer omkring nemtøs, hendes bryster, krop osv? Jeg kan forstå du er lidt glad for nemtøs hallo-hallo, men dét der virker da en anelse for meget eller er det bare mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 28. August, 2018 Hvis man ikke må anerkende en kvinde herlnde og rose hende for hentes væremåde og hendes behandling af mig hører jeg gerne hvor du så mener jeg skal anmelde det henne jeg er så heldig at hun tager den lange tur ned til mig når hun har tid og nej jeg er ikke i familie med hende og er ingen pimp men føler der er value for Money her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 393 Skrevet 28. August, 2018 @MrLovaLova Og så er der dem for hvem frastødende kværulanter med forudindtagede holdninger er et turn off. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 29. August, 2018 Nemtøs skrev, den 27/8/2018 at 18:37: De fleste mænd jeg har mødtes med er vild med min bløde buttede krop, men har også oplevet en enkelt der nævnte jeg var flobby. En ting er at føle at en pige måske ikke er ens drømmetype, men at sige det ... nej, det er simpelthen dårlig stil. Jeg har få gange påtalt dårlig service, - men det er der som regel ikke kommet andet ud af, end at jeg er blevet vist døren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 29. August, 2018 (edited) Dårlig stil at sige man ikke er til store piger????? Hvorfor er det dårlig stil, når trådstarter spørger om det er umoderne? Redigeret 29. August, 2018 af Æ´Synderjyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 29. August, 2018 (edited) Heimdal skrev, den 28/8/2018 at 11:48: @DinaAarhus lige lidt til at styrke selvtilliden. https://www.youtube.com/watch?v=7PCkvCPvDXk Er jeg det eneste mand-fjols, der faktisk synes, at Meghan Trainor er ret cute? Jeg mener: Hun virker da charmerende & naturlig og så har hun gode former Redigeret 29. August, 2018 af nicegent2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heimdal 240 Skrevet 29. August, 2018 nicegent2 skrev, for 8 minutter siden: Er jeg det eneste mand-fjols, der faktisk synes, at Megha Trainor er ret cute? Jeg mener: Hun virker da charmerende & naturlig og så har hun gode former Nej, det er du ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1409 Skrevet 3. September, 2018 Jeg vil godt lige starte med at følge lidt op på nogle kommentarer, fra et par herrer i denne udemærkede tråd. Jeg tænker umiddelbart at ligegyldighed, dovenskab etc. langt fra er årsag til at kvinder er tykke/chubby osv. Det er i min optik for firkantet at påstå at en mindre del er sygdomsrelateret, hvad angår overvægt. Én ting er hvad der er fornuftigt at gøre - en anden ting er hvad hjernen gør ift. motion og mad. Der er uendeligt mange grunde til overvægt i mere eller mindre grad. Nogle er bare skabt med kvindelige former helt genetisk. Jeg tror derfor man skal passe på med anslå bestemte årsager til at kvinder er overvægtige, da de kan være helt ud i skoven. At man ikke er til tykke eller buttede piger er jo helt reelt og en smagssag. Jeg selv er dog lige modsat .....har meget svært ved at tænde på en kvinde der er helt slank. Hun mangler ligesom noget der gør hende kvindelig i min optik. Bryster og balder skal der være rigeligt af, brede hofter, gode lår og smalt skulderparti, dertil hører som regel også lidt mave .....så er jeg helt solgt . Så hvis nogen ligger inde med de data, så kom frit frem . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbw_søges 2 Skrevet 9. Oktober, 2018 Jeg tænder KUN på store piger og allerhelst de helt, helt store. Faktisk nok en del større den dem man finder blandt massagepiger. For mig er frodigheden i form af meget store bryster, lår, mave, arme, m.m. det samme som rendyrket kvindelighed. Jeg tror, at der er langt flere mænd som tænder på de store piger, end de fleste tror og heldigvis er vi på vej væk fra den tabu agtige behandling af overvægtige piger, som der eksisterede for bare 10-15 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 10. Oktober, 2018 DinaAarhus skrev, den 27/8/2018 at 18:19: Har du en præference for tykke kvinder? Ikke specielt, men jeg kan sagtens synes, at en bestemt frodig kvinde er tiltrækkende. Altså: Kvinder, der med et fint onkel-udtryk "både har noget til gården og til gaden" er da bestemt tiltrækkende. I mange tilfælde mere end kvinder, der er helt flade. Men igen: Det kommer meget an på situation og personlighed for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fatimeee 27 Skrevet 10. Oktober, 2018 jeg tænder på kvinder med former, helt klart. kan ikke med tynde kvinder. syntes det minder mig om en fyr. og jeg er selv en kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg