Hop til indhold
Guest Knajten

Pocahontas lignende i Silkeborg

Recommended Posts

Gæst

I hendes annonce tilbyder hun superfransk, men længere nede gør hun opmærksom på at superfransk altid er med kondom - uden diskussion.

Så vidt jeg ved er superfransk netop fransk uden kondom - så kan man jo ligesom ikke tilbyde det med kondom - ret selvmodsigende :roll:

Hvor finder du hendes annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Superfransk skal ikke diskuteres, det er da ens ret :lol:

Har fået nej en gang, så var jeg den som var kørt.

Hun blev sur :lol: det var hendes problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Superfransk skal ikke diskuteres, det er da ens ret :lol:

Har fået nej en gang, så var jeg den som var kørt.

Hun blev sur :lol: det var hendes problem.

Bryder mig ikke om din holdning - en glædespige må selv vælge hvad hun vil tilbyde og hvis hun kun tilbyder fransk med kondom er det for mig bare et udtryk for at hun gerne vil passe på sig selv og sine kunder.

Men der er nogen glædespiger, som starter med at give en kondom på, før de overhovedet vil røre en eller man må røre dem - ikke noget med at lære hinanden lidt at kende, hygge, kæle og nusse lidt - nej over sengen på ryggen og så sætter de sig med ryggen til og giver et elendigt blowjob efter de har monteret regnfrakken - her er det man bør rejse sig og forlange pengene tilbage :evil: Ja, man bør overhovedet ikke ligge sig på sengen, når de kommanderer en til det - hvem er det lige der betaler?

De bedste steder er, hvor pigen hiver en ind til bruseren eller håndvasken først og hjælper med at vaske lillemanden- snart storemanden, grundigt først - det er service :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vand og sæbe det kommer man langt med :lol:

Er altid i bad før og efter, når jeg har købesex, i min verden er det en selvfølge.

Men jeg ved godt, at der er mange kunder som ikke bruger vand og sæbe :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pmikelsen

Nogen som er støt på hende for nylig? Der er en masse gamle anoncer hun ikke har fået slettet - ser ud til af skifte tlf nr. tit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...